لباس عروس

بهترین مزون های لباس عروس تهران و ۲۰ نکته مهم

بهترین مزون های لباس عروس تهران


مزون های لباس عروس در تهران از شمال تا جنوب و مرکز و شرق تا غرب پراکنده اند. شیک ترین لباس های عروس و نامزدی و ساقدوش و محضری و عقد را می‌توان از طریق فهرست بهترین خانه های مد پایتخت که در این گفتار  مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس عروس ارائه شده پیدا کنید و با اینستاگردی، در جریان جدید ترین مدل ها و طرح ها و تکنیک های دوخت و ظریف کاری سنگ و اکسسوری و سوزن دوزی های دوست داشتنی قرار بگیرید. تکنیک های جدید طراحی لباس عروس از طریق هشتگ گردی در اینستاگرام قابل مشاهده است. در این گفتار، ده ها نکته در انتخاب مزون خوب و هم چنین ۱۰ نکته برای مزون داران برای توسعه کسب و کار آن ها نیز ارائه شده است.

اگر شما مخاطب گرامی، به دنبال مزون خوبی در تهران هستید یا تجربه استفاده از خانه مد خاصی را داشتید، دیدگاه های خود را محترمانه از طریق بخش  کامنت در اختیار لوکس عروس قرار دهید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید : جدید ترین و شیک ترین مدل های لباس عقد محضری ساده و طرح دار

بهترین مزون های لباس عروس تهران و ۲۰ نکته مهم

فهرست مزون های لباس عروس در تهران

آدرس و تلفن مزون فابرا

مزون لباس عروس و لباس  مجلسی فابرا، در سعادت آباد تهران است.  میدان کاج، ابتدای سرو شرقی  شماره  ۱۵۵. اینستاگرام مزون فابر با ۵ هزار دنبال کننده، در این لینک قرار دارد. اگر به دنبال انتخاب های هوشمندانه با طراحی لباس ساقدوش خود هستید، این خانه مد، طرح های خوبی را معرفی کرده است.

آدرس و تلفن مزون لباس عروس پینار

مزون پینار از مزون های معروف لباس عروس در تهران است که صفحه ای با ۱۴۰ هزار دنبال کننده داشته و شما را با صدها مدل لباس عروس از معتبر ترین برندهای ترکیه  اشاره می کند. آدرس مزون لباس عروس پینار، تهران، خیابان ولی عصر، چهار راه امیر اکرم، خیابان لبافی  نژاد،  نرسیده به تقاطع فلسطین، ساختمان یلدا است. تلفن مزون لباس عروس پینار، ۶۶۹۶۱۲۱۸ است. اینستاگرام مزون پینار را در این لینک دنبال کنید.

آدرس و تلفن مزون دیانا بامشاد

مزون دیانا بامشاد، از دیگر  مزون های لباس عروس فعال تهران است که در مناطق مرکزی شهری بوده و اینستاگرامش ۲۷ هزار دنبال کننده دارد  و شما را با طرح های جدید لباس نامزدی، لباس های شب پاییزی و زمستانی و پارچه های  متنوع از برندهای مطرح،آشنا می کند.  آدرس مزون دیانا بامشاد، خیابان لاله زار، پاساژ گوهربین است. اینستاگرام خانه مد دیانا بامشاد در این لینک در دسترس  شما عزیزان است. باکس گن دوزی و کیفیت پارچه تخصصی، از جمله خصوصیات بارز این خانه مد به شمار می رود.

فهرست مزون های لباس عروس در تهران

خانه مد درسا

خانه مد درسا از فعالان تازه کار عرصه طراحی لباس  نامزدی و و ساقدوش است که دو شعبه در تهران و بابل دارد.  شعبه تهران این خانه مد در طرشت، بلوار تیموری قرار دارد و شعبه بابل نیز در خیابان امیرکبیر قرار دارد. اینستاگرام خانه مد درسا را در این لینک دنبال کنید و با جدید ترین طرح ها آشنا شود.

خانه مد درسا از فعالان تازه کار عرصه طراحی لباس  نامزدی

خانه مد کاج

خانه مد از دیگر مزون های فعال لباس عروس و نامزدی  و ساقدوش و دوخت لباس  عقد و محضر بوده که با ۲۰۰  محصول از  برندهای مطرح داخلی و خارجی،  کلکسیونی از پوشش های قابل فروش و اجاره را در اختیار بانوان مشکل پسند قرار داده است تا شبی رویایی را خلق کنند. برای اگاهی از محصولات این خانه مد، به نشانی اینستاگرامش مراجعه کنید که در این لینک قرار دارد.

آدرس و تلفن مزون رویال

مزون عروس رویال از فعال ترین خانه های مد پایتخت محسوب می شود که بیش از ۱۲۷ هزار دنبال کننده در اینستاگرام داشته و نخستین مزون تهران است که گواهینامه بین المللی ISO 100002 دارد. برای آشنایی با صدها طرح این خانه مد با پارچه ها و دوخت های جدید که کلکسیونی از ظریف کاری های مختلف است، به اینستاگرام مزون رویال در این لینک مراجعه کرده و اطلاعات لازم را کسب کنید.  جدید ترین محصولات این مجموعه را در ROYALMEZON.COM هم می توانید دنبال کنید.

مزون عروس رویال از فعال ترین خانه های مد پایتخت محسوب می شود

در انتهای این گفتار، این موضوع را به مدیران خانه های مد گوشزد کردیم که راه اندازی سایت، اهمیت شگرفی در توسعه کسب و کار آن ها خواهد داشت.

آدرس و تلفن مزون دریس

از دیگر خانه های مد مطرح تهران بایستی به خانه مد دریس اشاره کرد که نمایندگی برخی  از برندهای مطرح داخلی و بین المللی را در اختیار داشته و طراح  نمونه  لباس در برخی  از جشنواره های داخلی نیز به شمار می رود. این مزون که در سعادت آباد (سرو غربی) تهران قرار دارد دارای سایت اینترنتی در نشانی: AROOS118.COM است. اینستاگرام مزون دریس در این نشانی قرار دارد.

آدرس و تلفن مزون دریس

آدرس و تلفن مزون تاج محل

از پر فالور ترین صفحات مربوط به لباس عروس و ساقدوش و لباس های شب در پایتخت،  باید به خانه مد تاج مجل اشاره کرد که توسط صمد نژاد مدیریت می شود و قریب به ۲۰۰هزار دنبال کننده دارد. در سایت مزون تاج محل، می توان جزییاتی از طرح ها و برندها و سایز ها را مشاهده کرد. برای اطلاع بیش تر به سایت مزون تاج محل در این نشانی: aroostajmahal.com مراجعه کرده و اینستاگرامش را در این نشانی دنبال کنید.

آدرس و تلفن مزون تاج محل

مزون عروس تاج محل در برخی از مراکز استان های کشور نیز دارای نمایندگی است و می توان اطلاعات شعب مربوطه را در سایت عروس تاج محل بدست آورد.

  • شعبه امیراکرم تهران تاج محل: خیابان جمهوری،  خیابان ولی عصر، خیابان شهید لبافی  نژاد، نبش خیابان مظفر،  ساختمان عروس، طبقه اول و تلفن: ۶۶۴۰۲۵۵۴
  • شعبه اندرزگو  ۱تهران تاج محل: بلوار شهید اندرزگو، غرب به شرق، بعد از خیابان سلیمی، شماره ۵۰، واحد ۱۰۱. تلفن:  ۲۶۷۶۹۰۹۲
  • شعبه اندرزگو ۲ تهران تاج محل: بلوار شهید اندرزگو، غرب به شرق، بعد از خیابان سلیمی، شماره ۵۰، واحد ۲۰۱.  بالای بانک  آینده. تلفن: ۲۶۷۶۹۱۰۵
  • کارخانه تولید لباس عروس تاج محل: شهر قدس، چهل و پنج متری انقلاب، صنعت سوم شماره ۶۵
  • شعبه امین الملک تهران تاج محل: خیابان قزوین، خیابان امین الملک (امام زاده حسن)، به سمت بازار مبل یافت آباد، روبروی فروشگاه ایرانیان، نبش  پاساژ ولی عصر، فروشگاه عروس تاج  محل. تلفن: ۵۵۷۲۹۲۵۶

آدرس و تلفن مزون سودا دیزاین

از دیگر خانه های مد معروفی که در این گزارش لوکس عروس ارائه می شود مزون سودا دیزاین است که در زعفرانیه تهران قرار داشته و پاتوق بانوان شیک پوش مشکل پسند تهران و سایر استان ها در محدوده شهرداری منطقه ۱ پایتخت می باشد.  از  طراحی لباس عروس  تا پوشش های کژوال و شومیز های و مانتو های فصلی و ساقدوش و لباس  عقد،می توان از خدمات این مجموعه حرفه ای بهره برد.

آدرس مزون سودا دیزاین، زعفرانیه،  خیابان مقدس اردبیلی، خیابان ثارالله کوی سعادت شماره  ۳ است.

خانه مد نوشین

یکی از مراکز عرضه کننده لباس شب و ساقدوس و عروسی و نامزدی تهران، مزون نوشین است که توسط نوشین امامی اداره می شود. آدرس مزون نوشین، شریعتی،  خیابان خواجه عبدالله انصاری، خیابان ابوذر شمالی کوی پانزدهم است. تلفن مزون نوشین، ۲۲۸۴۰۹۷۶ می  باشد.

خانه مد مریم

بیست و پنج سال سابقه،  خانه مد مریم را به یکی از  مراکز فعال برای خرید لباس فانتزی و مجلسی و نامزدی تبدیل کرده  است. خانه مد مریم  در میرداماد، میدان مادر، پاساژ ۷۰۷ قرار دارد. تلفن خانه مد مریم نیز ۲۶۷۰۹۴۸۱ است.

حتما بخوانید : شیک ترین و جدید ترین مدل های دیزاین ناخن عروس و ۴۰ نکته

مزون اسپوزا

از مزون های تهران که محبوب لاکچری گردهای پایتخت است، مزون عروس اسپوزا بوده که توسط شیوت طباطبایی اداره می شود. تلفن لباس عروس اسپوزا،  ۲۲۵۶۴۳۹۰ است. اینستاگرام مزون اسپوزا ، شما را با طرح ها و رنگ های گوناگون و تکنیک های جدید طراحی لباس عروس آشنا می کند.

آدرس و تلفن مزون هستی

مزون لباس عروس هستی در تهران، چهار راه امیر اکرم، خیابان لبافی  نژاد شماره ۱۷ است. تلفن مزون عروس هستی: ۰۲۱۶۶۴۶۷۰۱۸۴ و نشانی اینستاگرام مزون هستی با ۷۶ هزار فالور در این لینک قرار دارد.

آدرس  و تلفن مزون پیفون

از مزون های لاکچری پایتخت بایستی به مزون پیفون اشاره کرد.  نشانی مزون پیفون، مرکز خرید ونک است. تلفن مزون پیفون،  ۸۸۷۷۵۲۹۹ می باشد. سایت این مجموعه در این لینک قرار دارد که شما را با جدید ترین طرح ها از برندهای مطرح داخلی و بین المللی آشنا می کند.

آدرس  و تلفن مزون پیفون

مزون پیوگان

از برندهای مطرح  پایتخت بایستی به پیوگان اشاره کرد. پیوگان در شریعتی، بالاتر از پل رومی،  جنب بانک پارسیان شماره ۱۸۳۵ قرار دارد. تلفن مزون پیوگان، ۲۲۶۷۸۵۸۶ است. کلکسیون بهترین طرح ها از اسپانیا را در معرض دید علاقمندان قرار می دهد و شما می توانید اینستاگرام پیوگان را در این لینک دنبال کنید.

مزون پرونوویاس

پرونوویاس در بلوار آفریقا (نلسون ماندلا فعلی) خیابان ارغوان شرقی قرار دارد و  و کلکسیونی جذاب از محصولات عروس و نامزدی و لباس شب  را در اختیار علاقمندان به دنیای شیک پوشی قرار می دهد. یکی  از مزون های مطرح لباس عروس در خیابان جردن، همین مرکز است. اینستاگرام اصلی PRONOVIAS با ۱.۴  میلیون دنبال کننده را در این لینک مشاهده کنید.

کلکسیونی جذاب از محصولات عروس و نامزدی و لباس شب

(تصویری از مدل های جدید لباس عروس سبک وزن پرونویاس اسپانیا را در بالا مشاهده می کنید که از کالکشن زمستان ۲۰۱۹ میلادی می باشد)

عروس های زیبا و خوش استایل پرونوویاس

(عروس های زیبا و خوش استایل پرونوویاس  را در هشتگ: #PRONOVIASBRIDES دنبال کنید)

خانه مد نازنین

از مزون های خوب در شمال پایتخت، بایستی به مزون نازنین اشاره کرد که بیش از ۳ دهه سابقه  فعالیت داشته و زیر نظر  زهرا فوائدی فعالیت دارد.  نشانی مزون نازنین در بلوار میرداماد، نبش خیایان وزیری پور، ساختمان  ۷۰۷ است. برای کسب اطلاعات  بیش تر از طرح ها و مدل های جدید این خانه مد به سایت آن در نشانی: nazaninmezon.com رجوع  کنید.

آدرس و تلفن مزون سیترا بکایی

خانه مد سیترا بکایی، از جمله خانه های مد پایتخت در خیابان فرشته تهران است  که مدل های جدید لباس عروس و اکسسوری ها را از برندهای مطرح  داخلی و خارجی ارائه می دهد. مجبوب علاقمندان به کلکسیون های اوت کوتور بوده و شما را با مدل ها و سبک های ۲۰۲۰ آشنا می کند تا پوششی مناسب را از متریال ترک و ایتالیا و اسپانیا در اختیار داشته باشید.

آدرس  مزون ستیرا بکانیی، خیابان فرشته، خیابان الهیه،  شماره چهل و هفت واحد ۱۱ است. برای کسب اطلاعات بیش تر به سایت مزون ستیرا بکایی در این نشانی: sitrabokaei.com مراجعه کنید.  لینک اینستاگرام شخصی دوزی سیترا بکایی در این نشانی قرار دارد.

آدرس و تلفن مزون عروس فلاویا

لباس عروس فلاویا، یکی  از مزون های مطرح  در سعادت آباد تهران است. صفحه اینستاگرامش با ۹۰ هزار  فالور شما را با صدها مدل لباس عروس شیک آشنا می کند. به این لینک بروید. برخی از محصولات از برند های لاکچری ترک معرفی شده است.

آدرس و تلفن مزون عروس فلاویا

ادرس و تلفن سرای عروس

تهران، خیابان فرشته، ساختمان تجاری داریوش.  تلفن:  ۲۶۶۰۳۵۵۶ .  اینستاگرام در این لینک  قرار  دارد.

آدرس و تلفن مزون والنتینا حجاب

خانه دوخت والنتینا هم برای  انتخاب لباس عروس و هم  لباس های  مجلسی پوشیده و انتخاب  اکسسوری و دوخت مانتو برای مشکل پسندها، توصیه می شود. آدرس خانه دوخت والنتینا، خیابان ولیعصر، بالا تر از پل پارک وی، خیابان فیاضی (فرشته)، شماره ۱۴۲ واحد ۳۰۱ است. اینستاگرام VALLENTINA HIJAB  در این لینک قرار دارد که پر  فالورترین صفحه مزون لباس عروس در تهران است.

آدرس و تلفن مزون والنتینا حجاب

(تصویر  یکی  از محصولات لباس عروس مزون والنتینا را در عکس بالا مشاهاده می کنید )

چگونه یک مزون لباس عروس انتخاب کنیم؟

برای انتخاب مزون لباس عروس که بخش مهمی از پروژه عروسی محسوب می شود، شما بایستی نکاتی را رعایت  کنید.  نکته هایی که شما را در انتخاب محصول که همانا لباس عروس خوش طرح و خوش دوخت است، یاری می دهد. این موارد، کلکسیونی از تجربه های مزون داران و بانوانی است که سابقه فعالیت در این عرصه داشته و نظرات ودیدگاه های خود را در قالب موضوعات مربوط به فشن بلاگری، در سایت ها و صفحات شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند.

چگونه یک مزون لباس عروس انتخاب کنیم؟

(خانه مد خوب، هم طراح خوب دارد هم  پارچه شناس خوب و هم  استایلیست خوب و هم البته عکاس خوب)

  • در انتخاب یک مزون لباس عروس در تهران یا مراکز استان ها. بیش از آن که به تصاویر اینستاگرام اعتماد کنید، به مشاهدات عینی خود و نظرات مشورتی افراد متخصص این عرصه، تمرکز کنید.
  • برخی از مزون های لباس عروس تهران، محصولاتی که نه تولید خود و نه اصالت محصول درستی دارند را در اختیار مشتریان قرار می دهند که امکان پیگیری محصول پس از خرید را ندارد.
  • مزون لباس عروس ، بایستی نقش یک مرکز مشاوره تخصصی برای عروس خانم ها باشد. مقوله لباس عروس ، پوشش مهم ترین شب زندگی یک دختر است و بایستی همه جوانب در خرید و عرضه آن رعایت شود.
  • در انتخاب مزون لباس عروس در تهران، به لوکیشن مزون توجه نکنید. الزاما بهترین و حرفه ای ترین مزون های لباس عروس ، در مناطق شمالی پایتخت قرار ندارد.

لگویی الهام بخش برای عروس خانم های شیک پوش قد بلند

(طرحی ساده اما جذاب که اصول دوخت تمیز و تناسب در طراحی استایل را به خوبی رعایت کرده است و الگویی الهام بخش برای عروس خانم های شیک پوش قد بلند است)

حتما بخوانید: برترین ژورنال های لباس  عروس جهان

  • بسیار مشاهده شده که گاها در برخی از مزون های لباس عروس تهران، لباس های عروس اجاره ای در اختیار مشتریان قرار داده می شود که قرارداد مکتوب درست و مشخصی برای اجاره لباس و پس گرفتن آن با شرایط مشخص، وجود ندارد و این،  مساله چالش زا بین مزون و خانواده عروس می شود.
  • مزون لباس عروس ، معمولا از استایلیست و مشاوران مد برخوردارند تا علاوه بر این که عروس خانم را در انتخاب یک لباس شیک و رویایی یاری کند، ساقدوش های او را نیز در انتخاب شایسته لباس، همراهی کند که نقش مهمی در فوتوشوت های رویایی یک شب خاطره انگیز دارد.
  • بسیار اتفاق افتاده که عروس خانم ها، مزون مورد علاقه خود را از طریق گشتن در هشتگ مزون و لباس عروس و مد و امثالهم پیدا می  کنند. اگر مراجعه شما و انتخاب شما به مزون لباس عروس در تهران، مبتنی بر هشتگ گردی بوده، حتما نظرات و دیدگاه های کاربران را زیر کامنت های هر پست این مزون بررسی کنید. اگر کاربری،  مشتری سابق بوده و نظری موافق یا مخالف داده، در دایرکت، جزییان دیدگاه او را بررسی کنید. شاید به نکاتی اشاره کند که شما را در انتخاب یا عدم انتخاب مزون مورد نظر، ترغیب کند.
  • در انتخاب مزون لباس عروس در تهران، حتما با مرکز ثبت شده و دارای صلاحیت حرفه ای ، ارتباط برقرار کرده و قرارداد مکتوب داشته باشید تا در صورت بروز مشکل، امکان پیگرد حقوقی و اعاده خواسته های قانونی شما وجود داشته باشد.

لباس عروس، هم بخش مهمی از پروژه عروسی است

(دو الگوی زیبا برای جلو و پشت کار wedding dress  را در عکس بالا مشاهده می کنید)

  • لباس عروس ، هم بخش مهمی از پروژه عروسی است و هم بخش پر هزینه ای می باشد. انتخاب شما، در صورتی  که خرید دائمی لباس باشد، برای ۲۴ یا ۴۸ ساعت است و دوباره قابل استفاده نیست. لذا  توصیه می شود که بودجه ای  برای این کار تخصیص دهید که درصد قابل توجهی از بودجه مراسم عروسی نبوده و هزینه های ضروری دیگر را تحت الشعاع قرار ندهد. بنابراین، قیمت بالای یک لباس عروس در مزونی در تهران، شرط لازم برای رقم زدن یک شب به یاد ماندنی نیست.
  • مزون لباس عروس در تهران بایستی جای کافی برای همراهی دوستان و آشنایان عروس خانم داشته باشد و صرفا محل پروو کوچک نباشد.

قابل توجه مزون داران لباس عروس در تهران

(در کرایه چنین کلکسیون هایی بایستی قرارداد مکتوب منعقد شود)

حتما ببینید: آموزش تصویری ۲۰ روش بستن گره کراوات جدید و کلاسیک

قابل توجه مزون داران لباس عروس در تهران

  • برای تبلیغ محصولات و فعالیت های خود، از طراحی و لانچ یک سایت اینترنتی خوب، غافل نشوید. بخشی از مراجعات به مزون ها، از طریق سرچ گوگل و مطالبی که مزون ها در سایت خود درباره انتخاب لباس عروس و معیارهای انتخاب و دوخت لباس ساقدوش و دسته گل عروس و الزامات انتخاب سالن عروسی و آتلیه عروس و سالن زیبایی عروس به اشتراک می گذارند، صورت می گیرد.  پس اهمیت سایت را نادیده نگیرید.
  • حتی پرفالور ترین صفحات مزون های لباس عروس در تهران در اینستاگرام، بایستی تولید محتوای خوب تصویری و ویدیویی داشته باشند تا ضریب دیده شدن آن ها و تعامل مستمر آن ها با کاربران، حفظ شود. پس، در یک برنامه زمان بندی، به تولیدمحتوا مربوط به فعالیت خود در شبکه های اجتماعی بپردازید.
  • ایرانیان در فیسبوک و توییتر، کم تر از اینستاگرام هستند.  تمرکز تبلیغاتی و بازاریابی مزون های لباس عروس در تهران، بایستی هم روی اینستاگرام، و هم روی توسعه برند در این پلتفرم متمرکز شود.
  • همه پست های یک مزون لباس عروس در تهران، بایستی روی هشتگ های حرفه ای مرتبط تگ شود. این که گاها شاهد هستیم که برای دیده شدن بیشتر پست های اینستاگرامی مزون لباس عروس در تهران، از هشتگ هایی مثل PARIS یا TEHRAN استفاده می شود، از بی اطلاعی ادمین مزون ها از اصول هشتگ گذاری در اینستاگرام حکایت دارد. تنها ۱۰ درصد کل هشتگ های یک پست مزون لباس عروس ، می‌تواند غیر مرتبط با موضوع باشد اما ۹۰ درصد، باید مرتبط به دنیای مد و لباس و آرایش بانوان باشد تا اثربخشی خوبی را به ارمغان آورد. هشتگ عروس، شما را با ۱۰ میلیون عکس آشنا می کند.

حتما بخوانید: پربیننده ترین هشتگ های اینستاگرام

  • اگر از بانوانی که سابقه خرید لباس عروس و لباس ساقدوش و محصولات مزون را دارند، ویدیویی آماده کنید و آن ها به صورت صادقانه، نظر خود را درباره طراحان و محصولات مزون شما ارائه کنند، جذابیت فراوانی برای کاربران بالقوه و بالفعل خواهد داشت و رضایت مندی مشتری (CUSTOMER SATISFACTION) را در راستای سیاست های ارتباط با مشتری (CRM) تقویت می کند.
  • مزون های لباس عروس بایستی حریم خصوصی و حقوق بانوان را رعایت کنند. بانویی که امروز حاضر به نمایش استایل و لباس خود در اینستاگرام فلان مزون هست، شاید چند سال دیگر از این کار پشیمان شود. لذا به این موضوع توجه کنید.
  • در اطلاع رسانی ویدیوها و تصاویر، به گونه ای رفتار شود که حریم خصوصی افراد نقض نشده و موجب report صفحه را فراهم نکند.
  • اگر محصولات شما، کد شیما از بنیاد مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد، ان را در پست ها اعلام کنید.
  • در صورتی که سابقه شرکت در جشنواره مد و لباس فجر را دارید، سابقه حضور را به صورت مصور به اطلاع مخاطبان و مراجعان برسانید.

حتما بخوانید: ۴۰ ایده عالی برای طراحی دکوراسیون باغ و تالار مراسم عروسی

  • در صورتی که سلبریتی خاصی سابقه خرید و استفاده از محصولات شما را دارد، همواره موضوعات مربوط به آن ها را در بخش خاصی در سایت و یا کانال اینستاگرامی خود به نمایش بگذارید. مثلا استوری ها یا تصاویر بخش وسط در صفحه اینستاگرام که تمرکز دید خوبی دارد که در عکس پایین علامت گذاری شده است. این بخش را همیشه به مطالب جالب، روایت سلبریتی های داخلی  وخارجی درباره مراسم عروسی و مزون شما و لباس ها و امثالهم اختصاص دهید و یک داستان جالب را در پست وسط، روایت کنید.

مراجعه کننده گان به مزون لباس عروس

  • چون مراجعه کننده گان به مزون لباس عروس ، معمولا چند نفره و با خودرو شخصی هستند، یک مزون خوب، حتی به پارک خودرو نیز توجه دارد.
  • اگر مزون شما در محدوده طرح ترافیک تهران است، نزدیک ترین ایستگاه مترو و شیوه استفاده از BRT برای مراجعه به مزون را در بخش «ارتباط با ما» سایت اعلام کنید.
  • مزون لباس عروس در تهران بایستی تنوع پارچه خوبی داشته تا مشتریان را با هر نوع سلیقه و بودجه، همراهی کند.
  • همواره رفتار سازمانی، روش های تبلیغاتی و ترفندهای بازایابی و اصول مدیریت کمپین های تبلیغاتی  مزون های خوب را بررسی  کنید و رقبا را زیر نظر داشته باشید. درس های بسیاری از کسب و کار مزون های لباس عروس رقیب بدست می آورید که شما را در هدایت بهتر بیزینس، یاری می دهد.
  • اگر مشتری ناراضی دارید که منتج به عقد قرارداد نمی شود، روی دلایل نارضایتی او کار کنید و مطالعه کرده و آسیب شناسی کنید. مشتریان ناراضی، بهترین مشاوران شما در این کسب و کار لوکس هستند.
  • بانوان مراجعه کننده به مزون ها را اکثرا بانوان جوان کم تجربه تشکیل می دهند. لذا رفتار شایسته مدیر مزون و طراحان، می‌تواند او را در ادامه مراجعه به مزون و انتخاب محصول نهایی، یاری دهد.

مزون لباس عروس در تهران تنوع پارچه  مشتریان را با هر نوع سلیقه و بودجه

حتما ببینید: بهترین و شیک ترین مدل ها و طرح های لباس نامزدی

همراه گرامی

اگر به دنبال لباس شیک و برازنده هستید و به مشورت نیاز دارید، سوالات خود را از طریق بخش  کامنت با ما به  اشتراک بگذارید. اگر برای توسعه مزون خود، نیاز به پیکیج تبلیغاتی اثربخش دارید، با کارشناسان ما در تماس باشید. لینک  این گفتار را از طریق کانال هایی که در شبکه های اجتماعی دارید، در اختیار دوستان مشکل  پسند خود قرار دهید.ما در مجموعه سایت های لوکس عروس آماده تبلیغ و معرفی فعالیت مزون های تهران و مراکز استان ها هستیم.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس عروس دنبال کنید.

2 دیدگاه

2 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا