عروس

بهترین ژورنال های لباس عروس و نامزدی جهان در سال ۲۰۱۹



معرفی برترین ژورنال های لباس عروس از مجله پرفکت ودینگ تا ژورنال برایدز

یکی از بهترین روش ها برای آشنایی با جدید ترین ترندها و روش های طراحی، برش و دوخت لباس عروس، استفاده از فوتوشوت هایی است که در ژورنال های لباس عروس منتشر می شود. معمولا، در ژورنال هایی تخصصی مد و لباس که به لباس عروس و اکسسوری و پوشش ساقدوش ها اشاره دارد، اطلاعات فنی و جامعی درباره یکی از مهم ترین شب های زندگی دختر خانم اشاره می شود که جالب توجه است.

حتما بخوانید : ۴۰ ایده عالی برای طراحی دکوراسیون باغ و تالار مراسم عروسی

سرویس مد گردی مجله تخصصی لباس عروس و مدیریت مراسم عروسی «لوکس عروس»، برای آشنایی بهتر عروس خانم ها و طراحان مزون در ایران و عاشقان طراحی لباس این رویداد رمانتیک، به معرفی ۱۰ ژورنال معروف و برتر لباس عروسی و نامزدی پرداخته است که راهنمای خوب و هیجان انگیزی برای عروس خانم های شیک پوش علاقمند به همراهی با مد روز است.

اگر شما خواننده گرامی هم درباره طراحی لباس عروسی مروارید دوزی شده، سنگ دوزی شده با انواع و اقسام یقه و آستین ها نظری دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

بهترین ژورنال‌های لباس عروس و نامزدی جهان در سال ۲۰۱۹

چرا ژورنال های لباس عروس معروف مهم است؟

۱۵ دلیل برای اهمیت بررسی و مشاهده ژورنال های لباس عروس توسط عروس خانم ها، آقا داماد ها، طراحان لباس،  مزون دار ها و فعالان فشن دیزاین وجود دارد که به صورت خلاصه به شرح زیر است:

  • آشنایی با جدید ترین ترند ها در طراحی لباس عروس، نامزدی و ساقدوش ها
  • آشنایی با ست رنگ ها و ترکیب های متضاد و همراه در طراحی لباس نامزدی و ساقدوش ها
  • آشنایی با طرح های سال لباس نامزدی
  • آشنایی با شیوه های طراحی لباس نامزدی برای دختر خانم های چاق و قد کوتاه
  • آشنایی با روش های خلاقانه طراحی لباس نامزدی با اکسسوری های متنوع ظریف کاری شده
  • آشنایی با طراحان جدید و پیشکسوت طراحی لباس نامزدی
  • آشنایی با شیوه های دوخت نوآورانه در لباس عروس سنگ دوزی شده طرح دار
  • کلکسیون لباس عروس های لاکچری سال ۲۰۱۹
  • نحوه ست کردن لباس عروس و لباس ساقدوش با رنگ سال ۱۳۹۸ (مرجانی زنده)
  • آشنایی با مانکن ها و شرکت های حرفه ای در طراحی و نمایش لباس عروس
  • آشنایی با فشن ویک ها و رویدادهای معرفی فعالان عرصه طراحی لباس عروس
  • آشنایی با شیوه ست شدن لباس عروس با کفش و تور و تاج و سرویس های طلا و جواهرات شیک.
  • آشنایی با جدید ترین طرح های لباس عروس پرنسسی، ایرانی، اسکارلتی، پف دار و دانتل

چرا ژورنال های لباس عروس معروف مهم است

(برای ثبت یک شب رویایی و رمانتیک، فقط پوشش شما و آقا داماد مهم نیست. چیدمان میزها، شمع ها و گل ها نیز در خلق یک حماسه جاودانه فراموش نشدنی اهمیت دارد که با  مشاهده ژورنال های تخصصی و معروف، امکان پذیر است)

یکی از مهم ترین وظایف مدیر برنامه عروسی (wedding planner) آن است که با استایلیست لباس عروس (wedding dress stylist)  درباره انتخاب لباس عروس متناسب با تم مجلس، رایزنی کند. به خصوص که معمولا طرح لباس  عروس و رنگ و دوخت و برش، باید متناسب با لباس ساقدوش ها باشد. معمولا تم رنگی که برای لباس ساقدوش ها در نظر گرفته می شود، به نوعی در طراحی چیدمان میز ها، تولید کیک و شیرینی و دیزاین شمع ها و رو میزی ها و امثالهم تاثیر گذار است. امسال، رنگ سال، مرجانی زنده است و رنگ شاد و انرژی مثبتی برای طراحی انواع و اقسام چیدمان با ترکیب رنگ های مرجانی زنده خواهد بود.

ژورنال پرفکت ودینگ

مجله پرفتکت ودینگ یا PERFECT WEDDING JOURNAL را باید یکی از مطرح ترین ژورنال های سال ۲۰۱۹ جهان دانست که در زمینه معرفی لباس های عروس، شیوه طراحی و دوخت و ست کردن با انواع و اقسام اکسسوری، تاج عروس، دست گل و نحوه مروارید دوزی و سنگ دوزی و ظریف کاری لباس ها، شیک ترین نمونه ها را در اختیار مشکل پسندان قرار می دهد. یکی از محبوب ترین مجلات لباس عروس جهان برای عروس های ایران، پرفکت ودینگ است.

یکی از محبوب ترین ژورنال لباس عروس جهان برای عروس های ایران

این مجله که نسخه چاپی و انلاین دارد، در  این آدرس در دسترس عروس خانم ها و طراحان لباس عروس قرار داشته تا با روندها و تم های جدید در طراحی لباس  عروس آشنا شوند.

 تجربه های برنامه ریزان مراسم عروسی ژورنال

در این ژورنال برای افرادی که به زبان انگلیسی مسلط هستند، تجربه های برنامه ریزان مراسم عروسی، توصیه های استالیست ها، مزون دار ها، شیوه های تزیین تاج، دست گل، اصول ست لباس ساقدوش ها و تناسب رنگ لباس عروس با داماد اشاره شده است که به همین خاطر، مجله PERFECT WEDDING را باید یک راهنمای عالی برای عاشقان ترندهای جهانی حوزه مدیریت مراسم نامزدی دانست.

 اصول ست لباس ساقدوش ها و تناسب رنگ لباس عروس ژورنال

نیاز به خرید این ژورنال نیست و میتوانید از طریق اینستاگرام و سایت آن، در جریان مطالب جذاب و هیجان انگیز آن قرار بگیرید.

ژورنال تو و مراسم عروسی ات!

مجله YOU & YOUR WEDDING MEGAZINE هم چون مجله PERFECT WEDDING، از جمله ژورنال های محبوب طراحی لباس عروس محسوب می شود که تا کنون صدها شماره از ان منتشر شده و معمولا رد پای آن در مزون های لاکچری تهران و مراکز استان ها دیده می شود.

مجله تو و مراسم عروسی ات! ژورنال

در این مجله که محبوب طراحان این نوع پوشش در اروپا به خصوص لندن و پاریس است، جذاب ترین لباس های عروس سال برای بودجه های مختلف، راه ها و ترفند های فوق العاده ارزان برای جذاب شدن در رویایی ترین شب زندگی دختر خانم ها و ایده های طراحی صورت و مو و ابرو و هم چنین ست کردن انواع اکسسوری با این پوشش سفید رنگ زیبا، ارائه شده است. تجربه جذاب ترین مدل های لباس عروس در سال گذشته از دیگر موضوعاتی که در مجله YOU & YOUR WEDDING  در دسترس عاشقان این حوزه مد قرار دارد.

ژورنال مدل های لباس عروس در مجله YOU & YOUR WEDDING

در این مجله به نسبت ژورنال قبلی که معرفی کردیم، تلاش شده تا موضوعاتی که برنامه ریزان این مراسم باید در نظر داشته باشند، به قلمی شیوا و ساده و به زبانی خودمانی ارائه شود و البته قابلیت اجرا در شهرهای مختلف ایران را نیز دارد. البته با دلار ۱۴ هزار تومانی این روزها، کمی برگزاری شیک چنین مراسمی، پر هزینه است. اما برای ثبت یک روز شیرین و شب رویایی، خیلی دور از انتظار نیست.

 جدید ترین ترندها و روش های طراحی، برش و دوخت لباس عروس

جالی تعجب نیست که فرانسوی ها و انگلیسی ها به عنوان فعالان و تاریخ سازان دنیای مد و لباس اروپا، در چاپ چنین ژورنال هایی پیشگام باشند. سایت این مجله را در این لینک دنبال کنید.

نظرات عروس خانم های اروپایی و آسیایی ژورنال

همان طور که در عکس بالا که مربوط به ایندکس سایت این مجله است مشاهده می کنید، شما می توانید علاوه بر تماشای جدید ترین ترند ها در طراحی لباس نامزدی و ساقدوش ها، ایده ها و پیشنهادات هیجان انگیز برنامه ریزان مراسم را بخوانید. با مقصدهای گردشگری محبوب برای خلق یک ماه عسل رمانتیک آشنا شوید و از نظرات عروس خانم های اروپایی و آسیایی هم در بخش FORUM آشنا شوید.

حتما ببینید: معروف ترین مجلات مد و فشن جهان را اینجا تماشا کنید

ژورنال بریدال گاید

مجله دیگری که در این گفتار سایت لوکس عروس معرفی می کنیم، مجله BRIDAL GUIDE  است.

مجله بریدال گاید ژورنال

سایت این مجموعه در نشانی: BRIDALGUIDE.COM قرار دارد و شما را با صدها عکس لباس عروس ۲۰۱۹ با انواع و اقسام شیوه های ست اکسسوری و طلا و جواهرات قرار می دهد. هر دو ماه یک بار منتشر می شود و از جمله معروف ترین مجلات لباس عروس در امریکا به شمار می آید. سایت ETSY را بایستی یکی از برترین ژورنال های الکترونیکی جهان برای آشنایی با سرویس طلا و جواهرات برند های لوکس دانست که بانوان لاکچری گرد اروپا و آمریکا از ایده های الهام بخش آن برای خلق یک شب رمانتیک استفاده می کنند.

معروف ترین مجلات لباس عروس در امریکا ژورنال

در سایت بریدال گاید دات کام، شما با یک راهنمای واقعی،  حرفه ای و جامع و به روز مواجه می شوید. همان طور که می دانید، هر سال، طراحان و برند های مطرح در حوزه WEDDIGN DRESS، نوع دوخت و برش و ظریف کاری این نوع پوشش ها را متنوع می کنند و به همین خاطر، کلکسیونی از ایده های خلاقانه در بریدال گاید در اختیار دختران قرار می گیرد. چون، این ژورنال ، محبوب مدل ها و سلبریتی های آمریکایی قرار دارد، استفاده از طرح های سال ۱۳۹۸ آن توصیه می شود.

مدیریت برنامه ریزی مراسم نامزدی، لباس نامزدی ژورنال

نکته  ای که باید توجه کنید آن است که ظرف ۵ سال اخیر، بیش از ۷۳۰۰ عکس مربوط به مدیریت برنامه ریزی مراسم نامزدی، لباس نامزدی و هر آن چه به این شب رویایی مربوط است در صفحه اینستاگرام این مجله در دسترس است که در این نشانی قرار دارد.

 صفحه اینستاگرام مجله بریدال گاید ژورنال

(تصویر صفحه اینستاگرام مجله بریدال گاید)

اگر به دنبال راه اندازی اینستاگرام یا سایتی در حوزه مد و لباس هستید، روش اطلاع رسانی بریدال گاید را به شما توصیه میکنیم.

ژورنال مدرن ودینگ

ژورنال مدرن ودینگ

مجله مدرن ودینگ یا MODERN WEDDING دیگر ژورنال خوب برای بانوان و آقایان جوان است که قصد دارند با ترند ها و ایده های خلاقانه برای خلق رمانتیک ترین شب زندگی خود آشنا شوند. این مجله در استرالیا منتشر می شود اما محبوبیتش به خارج مرزهای اقیانوسیه هم کشیده شده است.

ژورنال مدرن ودینگ یا MODERN WEDDING

سایت این مجله در این نشانی قرار دارد. شما در سایت مدرن ودینگ استرالیا، با برترین طراحان لباس عروس اقیانوسیه و اروپا آشنا می شوید و طرح ها وایده های جذابی برای مراسم عروسی و نامزدی خود، در اختیار خواهید داشت.

برترین طراحان لباس عروس اقیانوسیه و اروپا ژورنال (تصویر ایندکس سایت MODERN WEDDING استرالیا)

یکی از موضوعا مهمی که در مدرن ودینگ به ان اشاره شده است، معرفی پر بیننده ترین و پر فالورترین صفحات اینستاگرام در حوزه لباس نامزدی است که شما را با برترین کانال ها و صفحات و سایت های این حوزه که صدها هزار دنبال کننده دارند، آشنا می کند. نمونه اش را در عکس زیر تماشا کنید.

 پر بیننده ترین و پر فالورترین صفحات اینستاگرام در حوزه لباس نامزدی

ژورنال برایدز

ژورنال برایدز

مجله دیگری که در این گفتار لوکس عروس معرفی میکنیم، ژورنال محبوب مزون دار ها و طراحان لباس عروس یعنی BRIDES است. انواع و اقسام طرح برای کیک، تاج، دسته گل، تم و کنتراست های برای پوشش ساقدوش ها، انواع اکسسوری و ست جواهرات و طلا را در این ژورنال می توانید مشاهده کنید.

BRIDES ژورنال محبوب مزون دار ها و طراحان لباس عروس

بعضی از سایت ها از این ژورنال به عنوان برترین مجله لباس عروس و مدیریت مراسم یاد می کنند که به نظر می رسد دور از انتظار نیست.

 برترین ژورنال لباس عروس و مدیریت مراسم ژورنال

این مجله در سال ۱۹۳۴ میلادی راه اندازی شد و به عنوان مجله آمریکایی ماهانه محسوب می شود. کلکسیونی از مقالات و عکس ها را می توانید در این ژورنال مشاهده کنید. گزینه ای عالی و شماره یک برای مزون دار ها و عاشقان دنیای بوردا و فشن دیزاین و لاکچری گردها برای خلق یک شب رویایی. سایت آن را در این نشانی دنبال کنید.  ظرف ۴ سال اخیر، بیش از ۴۲۰۰ عکس در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و قریب به ۳۵۰  هزار دنبال کننده دارد. برای کسب اطلاعات بیش تر به این لینک رجوع کنید.

۲ عکس پر لایک در اینستاگرام مجله برایزد

(۲ عکس پر لایک در اینستاگرام مجله برایزد را مشاهده می کنید. در تصویر سمت راست، ملکه مد جهان، عروس ملکه انگلیس، کیت میدلتون را مشاهده می کنید که هم چنان، لباس عروسی اش، یکی از جریان سازهای طراحی لباس عروس در یک دهه اخیر به شمار می رود)

همراه گرامی

اگر شما هم نظر و دیدگاهی درباره برگزاری باشکوه و هیجان انگیز مراسم عروسی دارید و به عنوان مدیر مزون یا طراح لباس فعالیت دارید، لوکس عروس آمادگی دارد تا نظرات و تحلیل های شما را در قالب گزارش تحلیلی، رپرتاژ آگهی و هم چنین مصاحبه ویدویی اطلاع رسانی کند.

جشنواره تور های محسور کننده لباس نامزدی ژورنال

(جشنواره تور های محسور کننده لباس نامزدی که توسط الی صعب (ELLIE SAAB) یکی از تاریخ سازان عرصه WEDDING DRESS از لبنان را مشاهده می کنید که معمولا کارهاش بازتاب های گسترده ای در ژورنال های این حوزه دارد)

برای آشنایی با این فضای جذاب و فرصت آفرین در عرصه کسب و کار قشن، هشتگ ها را فراموش نکنید. بسیاری از استارت آپ های دنیای مد در حوزه WEDDING DRESS فعالیت دارند که می تواند مورد نظر طراحان جوان و کارآفرین ها قرار بگیرد.

ساقدوس عروس ژورنال لباس ساقدوش ها

(ساقدوس عروس، وظایفی بر عهده دارد که باید برنامه ریز مراسم به آن توجه کند)

دنیای لباس عروسی، ساقدوش و مدیریت مراسم را هر روز با «لوکس عروس» دنبال کنید. با ما یک شب رویایی را برای خود رقم بزنید و با اینستاگرام لوکس عروس همراه باشید.

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا