گوناگون

۴۰ ایده عالی برای طراحی دکوراسیون باغ و تالار مراسم عروسی

باغ تالار دکوراسیون


دکوراسیون باغ تالار عروسی

مراسم عروسی، رمانتیک ترین و خاطره انگیز ترین مراسمی است که یک دختر و پسر در عمر خود تجربه می کنند و شاید تنها کسب جوایز و انتصابات ملی و بین المللی بتواند شکوه این شب فراموش نشدنی را تحت تاثیر قرار دهد. مراسم عروسی، پروژه ای چند روزه است که تاریخ شروع و پایان دارد. از طراحی و انتخاب لباس عروس و داماد و ساقدوش ها تا انتخاب دسته گل و مقدمات و موخرات این رویداد مهم و دعوت مهمانان تا اجرا آن، همه از یک پروژه نفس گیر، پر هزینه و پر تشریفات خبر می دهد.

اگر شما هم در فهرست افرادی هستید که مراسم عروسی پر هزینه و لاکچری را دوست دارید، بایستی با تم ها و ترند ها و روش های طراحی دکوراسیون تالار و باغ عروسی آشنا شوید. این فقط فیلمبردارها واستایلیست ها نیستند که در رقم زدن یک شب رویایی برای شما و همسرتان، نقش مهمی ایفا می کنند. طراحی باشکوه مراسم عروسی نیز اهمیت بسزایی دارد که در این گفتار درگاه تخصصی عروسی «لوکس عروس» به جنبه های مختلف آن اشاره داریم.

اگر شما مخاطب گرامی هم درباره طراحی مراسم عروسی، نظر و دیدگاه و تجربه ای دارید، مراتب را از طریق بخش نظرسنجی با لوکس عروس در میان بگذارید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید : تفاوت تاکسیدو با کت شلوار در چیست ؟

که آسان نمود اول، ولی  …

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که معتقد هستید که مدیریت صد ها و هزاران کارمند در یک شرکت تولید و خدماتی، قطعا سخت از مدیریت و برگزاری یک مراسم عروسی است. اما تجربه نشان داده است که عدم توجه به اصول و اسلوب مدیریت بهینه مراسم عروسی و نامزدی متوسط تا بزرگ با چند صد مهمان، گاها سخت تر از مدیریت یک شرکت چند هزار نفره در چند روز است. علت چیست؟

علت واضح است. مدیریت یک مجموعه چند هزار نفری که طبق استاندارد و شیو ه های پذیرفته شده صنعتی و تجاری مشغول به کار هستند و امکان رصد اطلاعات و فرآیندها و کنترل کیفی لحظه ای و دوره ای بر آن وجود دارد، آسان تر از پروژه ای است که قرار است بین نقطه آغاز و پایانش، کم تر از ۴۸ تا ۷۲ ساعت فاصله باشد و از همه مهم تر، مهم ترین اتفاق و رویداد همه عمر شما باشد.

هر اتفاقی در شرکت و کارخانه و مجموعه تحت امر مستقیم یا غیر مستقیم شما، امکان اصلاح دارد. بسیاری از رخداد های مراسم عروسی شما، اگر طبق برنامه ریزی اصولی و رعایت ریسک و بررسی عدم  قطعیت انجام نشود، غیر قابل تکرار است و عدم تکرار، خسارت های جبران ناپذیر مادی و معنوی و روحی به شما و شمار زیادی از افراد دخیل در این رویداد، وارد می کند.

ایده برای طراحی دکوراسیون باغ و تالار مراسم عروسی

تصور کنید که در شب برگزاری مراسم عروسی، تالار دچار آتش سوزی می شود. در روز برگزاری مراسم  عروسی، خودرو شما تصادف شدید می کند. لباس عروس، در ساعات اولیه روز برای عکاسی در آتلیه، پاره می شود یا کلی اتفاقات غیر منتظره دیگر. برخی از رخدادها، قابل جبران نیست و میتواند اصل قضیه را به تاخیر بیاندازد یا آن را لغو و کنسل کند.

حتما بخوانید : پوشت چیست ؟

پس برای این که برای برگزاری مراسم عروسی، با کم ترین ریسک و خطر و عدم  قطعیت مواجه شویم، راهکار های ۷ گانه را باید در نظر داشت. به  هر حال، که عشق آسان نمود اول، ولی افتاد مشکل ها . . . .:

  • اصل اول در مدیریت مراسم عروسی این است که قبول کنید که مراسم  عروسی، یک پروژه است. هر پروژه، نقطه آغاز (start point)  و نقطه پایان (END POINT) دارد.  هر پروژه، متکی به سازماندهی (ORGANIZING) و برنامه ریزی (PLANNING)  و هدایت صحیح سرمایه انسانی (HUMAN CAPITAL) است. هر پروژه، بودجه مصوب نیاز دارد. هر پروژه، طبق ماموریت/چشم انداز (VISION/MISSION) پیش می رود. هر پروژه، نیازسنجی و آنالیز ریسک (RISK ANALYSIS) دارد. پس به مراسم عروسی خود مثل یک مدیر پروژه (PROJECT MANAGER) نگاه کنید. یعنی چی؟ یعنی حرفه ای نگاه کنید.

اصل اول در مدیریت مراسم عروسی

(ببینید چگونه می توان با هزینه کم، گل های رنگارنگ را در کنار شمع های ارزان، جلوه گر کرد و شبی خاطره انگیز را رقم زد)

نحوه قرار گرفتن گیفت ها سر میز عروسی

(نحوه قرار گرفتن گیفت ها سر میز عروسی را ببینید در یک فضای کاملا شاد و پاستلی و انرژی مثبت رنگارنگ)

 میز عروسی در یک فضای کاملا شاد و پاستلی

(نگاه کنید که چگونه رنگ بنفش، درخشنده است)

دکوراسیون چوبی با گل های رنگارنگ در طراحی مراسم عروسی

(همراهی دکوراسیون چوبی با گل  های رنگارنگ پایه کوتاه در طراحی مراسم عروسی لوکس در باغ تالار )

سادگی در طراحی مراسم، همیشه باشکوه است

(سادگی  در طراحی  مراسم،  همیشه باشکوه است)

  • برای برگزاری شایسته و باشکوه مراسم عروسی، باید ریسک های این مراسم، به خوبی شناسایی شده و برای رفع این ریسک ها، راه حل های عملی داشته باشید. مثلا اگر به هر دلیلی، لباس عروس در چند ساعت پیش از ورود عروس به تالار ، پاره شد چه باید کرد؟ باید شما یک لباس جایگزین را در حالت آماده باش در نظر گرفته و هزینه اجاره آن را پرداخت کرده باشید (اگر چه احتمالش ضعیف است). باید برای جایگزین کردن تالار عروسی، تالار دیگری را در نظر داشته باشید و برای انتقال مهمانان، فکر  کرده باشید (هر چند با احتمال ضعیف این رویداد).
  • برای برگزاری شایسته و کم دردسر مراسم عروسی، انرژی مثبت باشید.
  • برای طراحی مراسم عروسی، از مشاوران حرفه ای کمک بگیرید.
  • حتی اگر میلیاردر شهر خود هستید، یادتان باشد که مراسم عروسی، اگر چه رویایی ترین مراسم زندگی شما است، اما فقط و فقط ۱ شب است و شما ده ها سال دیگر باید زندگی کنید. انرژی و بودجه یک عمر را صرف یک شب نکنید!
  • اگر قصد برگزاری مراسم عروسی لوکس دارید، به دنبال ایده ها و الگوهای الهام  بخش مفید باشید.
  • بسیاری از ایده ها و فرآیندها و روش های طراحی دکوراسیون مراسم عروسی را در هشتگ های اینستاگرام و توصیه های فشن بلاگرها دنبال کنید.
  • برایتان مهم باشد که عروسی در فصل تابستان و فصل زمستان، مقتضیات خاص خودش را برای شما، تالار، باغ ،  خانه و مهمانان دارد .

ایده هایی برای طراحی دکوراسیون مراسم عروسی

(همیشه سادگی و خلاقیت، شکوهمند است)

ایده های جذاب برای طراحی دکوراسیون باغ تالار عروسی

تزیین میز های پذیرایی، گل آرایی میز ها، بادکنک آرایی، قرار دادن شمع، آذین سالن و تالار عروسی، تزیین صندلی، گیفت های عروسی، تدارکات میوه و شیرینی و شربت و نوشیدنی و غذا و دسر و طراحی  دروازه های گل و به پرواز در اوردن پهپاد برای فیلمبرداری از ارتفاع، همه، اصول و اسلوب دارد و بایستی با پارامترهای آن آشنا بود. در واقع دکوراسیون عروسی لاکچری، علاوه بر هزینه، نیازمند ایده والگو و نقشه برای اجرا بوده و منابع انسانی تخصصی نیاز دارد.

شکوه رنگ سفید وگل بهی درکنار کریستال ها را تماشا کنید

(شکوه رنگ سفید وگل  بهی درکنار کریستال ها را تماشا کنید)

  • با رنگ آمیزی شیشه ها و قرار دادن آن روی میزها به منظور جاگذاری دسته گل، دیزاین خوبی برای میزها فراهم  کنید.
  • تکلیف تم و تنالیته مراسم را مشخص کنید تا تکلیف لباس عروس و داماد و ساقدوش و نوع ترکیب رنگی میزها و صندلی مشخص شود.
  • بعضی از تالار ها و باغ ها، رشته های LED را داخل شیشه های کوچک قرار داده و آن را سر میز بگذارند تا به خصوص در فضای باز باغ تالار ها در روزهای تابستان، فضای جذابی را خلق کند.
  • اکلیل روی هر چیزی ریخته شود، جذاب و درخشنده است. جا شمعی اکلیلی می تواند انتخاب شایسته ای باشد.
  • در مراسم عروسی، هر چقدر  گل استفاده شود، ارزشمند است. گل، منبع الهام بخش انرژی مثبت بوده و جذابیت بسیاری برای افراد دارد. مخصوصا که گل های ریز روی  میز برای تزیین میز و صندلی، شکوه میزانسن را به ارمغان می آورد.

 طراحی گیت ورودی عروس و داماد به تالار با باغ برگزاری مراسم عروسی تابستانی

(ایده ای  برای  طراحی گیت ورودی عروس و داماد به تالار یا باغ برگزاری  مراسم  عروسی تابستانی)

دیزاین فوق حرفه ای مراسم عروسی طراحی دکوراسیون باغ تالار

(دیزاین فوق حرفه ای مراسم  عروسی با طیف هایی از رنگ سلطنتی بنفش را در این عکس شاهد هستید که الگویی الهام بخشی برای EVENT  PLANNER ها محسوب  می شود)

  • در طراحی مراسم عروسی خود، حتما به دیزاین کارت عروسی توجه کنید. شما ایرانی  هستید و نوشتن کارت عروسی به زبان فرانسوی یا انگلیسی، مصداق غرب زدگی مبتذل بوده و حس خوبی به مخاطب منتقل نمی کند. از کلمات لاتین دوری کنید و به جای آن، خط نستعلیق یا نسخ را جایگزین کلمات بعضا قلمبه سلمبه و بی معنی کارت تبریک های متداول عروسی بکنید. شما این رسم و فرهنگ را در تبار  و طایفه خود، پایه گذاری کنید. ……

۲ایده برای تاج های گل اویزان از سقف

(۲ایده  برای تاج  های گل اویزان از سقف)

  • یادتان باشید که برای خلق به مراسم عروسی رمانتیک و فراموش نشدنی، مهم ترین از پول، ایده های خلاق است که فرصت آفرینی می کند (عین بازار بورس). پس، به دنبال طرح و ایده باشید آن هم با مطالعه.
  • روبان های بلند و تور ها، همیشه نمی تواند فضای جذابی خلق کند. استفاده از این اکسسوری  ها را تحت نظر استایلیست ها و مدیران رویداد (EVENT PLANNER) انجام دهید.

مراسم عروسی رمانتیک و فراموش نشدنی

  • طراحی میز شام عروسی، به دلیل این که بخشی از زمان فیلمبرداری مراسم عروسی را به خود اختصاص می دهد، پارامتر ارزشمند و مهمی در طراحی مراسم عروسی است. با این حال، سخت گیری نکنید. حس و حال شما، مهم تر از یک میز شام مصنوعی و فانتزی است که برای ۶۰ دقیقه یا ۱۲۰ دقیقه دیزاین شده است.
  • فانوس های کاغذی درخشنده، شبی مجلل را برای شما خلق می کند. هزینه کم تر از فشفشه و ترقه به شما تحمیل می کند و خطر آفرین هم نیست!

حتما ببینید: همه چیز درباره عروسی پرنسس اوژنی

طراحی مراسم عروسی دکوراسیون باغ تالار

  • در طراحی مراسم عروسی، حلقه های گل بسیار پر اهمیت است. از حلقه های کوچک تا بزرگ. مراسم شما  را دوست داشتنی می کند. حتی اگر برای دیزاین مراسم، پول زیادی خرج نکرده باشید.
  • تور سفید یا رنگی پشت هر صندلی، زمانی زیبا و فریبنده است که اصل توزان و تعادل و تناسب در آن ها رعایت شده باشد. نه خیلی کوتاه باشد و نه خیلی بلند و نه خیلی عریض.
  • رومیزی ۱۰ یا ۲۰ یا ۳۰ یا ۴۰ میزی که در مراسم شما استفاده می شود، نباید مشما یا پلاستیک یا پارچه کثیف باشد. پارچه های شکیل رنگارنگ و شیک، گزینه ای هوشمندانه برای استایلیست ها است تا آن را بر اساس تم رویداد، طراحی و انتخاب کند.

طراحی میز شام عروسی

در طراحی مراسم عروسی، حلقه های گل بسیار پر اهمیت است

  • ترکیب رنگ های سفید و طلایی، معمولا در دیزاین تالار کاخ ها و مقرهای اجلاس بین المللی استفاده می شود. ترکیبی سلطنتی و باشکوه است. بیخود، از رنگ هایی که ربطی به هم ندارند، استفاده نکنید. هم نشینی رنگ های مکمل، باید رعایت شود تا جذاب و گیرا باشد. مثل سفید و صورتی ملایم.
  • گل های رنگارنگ باید متناسب با میز و ارتفاع صندلی باشد. گلدان کریستال، خیره کننده است. انعکاس نود بهتر به خصوص در شب دارد.

شکوه تم زرد رنگ را در طراحی دکوراسیون باغ تالار (شکوه تم  زرد رنگ را در طراحی مراسم تماشا کنید)

حتما بخوانید : ماه عسل کجا بریم ؟

  • اگر شمار بچه ها در مراسم عروسی شما قابل توجه است، بخشی ویژه برای سرگرمی آن ها اختصاص دهید. منظور قرار دادن آبرنگ و رنگ و مواد آتش زا نیست. میزهای رنگارنگ و مدادرنگی و کاغذ و اسباب بازی کوچک، می تواند این مهمانان کوچولو را ساعت ها سرگرم کند.
  • اگر عاشق گیفت هستید، گیفت هایی خاطره انگیز در اختیار مهمانان قرار دهید. عکس های مهمانان بدون اجازه آن ها، گیفت سورپرایزی برای مهمانان نخواهد بود.

ایده هایی الهام بخش و شیک برای طراحی مراسم عروسی درباغ

(ایده هایی الهام بخش و شیک برای  طراحی مراسم عروسی در باغ تالار در روزهای نیمه اول سال)

  • نگاه مردم، به چشم ان ها است. حتی در مجلل ترین باغ تالار ها و با بهترین روش پذیرایی، اگر نوشیدنی سرد و گرم و شیرینی و میوه تمییز و تازه و کیک مراسم، باب میل مهمانان نباشد، نظر مثبت آن ها جلب نمی شود.
  • دنبال دکوراسیون زیبا برای مراسم عروسی هستید؟ ژورنال های لباس عروس و هشتگ ها را فراموش  نکنید.
  • بیش از ۴۰۰ هزار مدل برای طراحی کادو عروسی را در این هشتگ دنبال کنید و با طراحان و خلاقانش، رایزنی کنید.

دکوراسیون شیک برای WEDDING PLANNING طراحی دکوراسیون باغ تالار

( دکوراسیون شیک برای WEDDING PLANNING  (برنامه ریزی رویداد نامزدی)، به خلاقیت و نوآوری و رعایت تناسب و روانشناسی رنگ ها نیاز دارد. گلدان، به گل ها جلوه داده و گل ها، فضای باشکوهی را رقم  زده است)

طراحی دکوراسیون باغ تالار مراسم عروسی

همراه گرامی

اگر شما هم در زمینه طراحی دکوراسیون باغ تالار عروسی از گیفت کارت تا تاج ودسته گل و میز و صندلی، تجربه و دیدگاهی دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.  یادتان باشد که یکی از راه های درامد زایی از طریق استارت آپ های دیجیتالی، مشاوره اینترنتی و خدمات طراحی دکوراسیون باغ تالار عروسی است. از این فرصت عالی برای درامدزایی اینترنتی استفاده کنید.

حتما ببینید: بهترین مدل هاب لباس عروس از پرنسسی  تا دنباله دار

دنیای عروسی را با «لوکس عروس» دنبال کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا