لباس عروس

بهترین مدل لباس عروس ۲۰۲۳ از ۱۵ برند معروف دنیا



به‌عنوان یک کارشناس مد، به‌ویژه در مورد لباس‌هایی که می‌پوشم انتخاب‌کننده هستم. تعجبی نکنید اگر بشنوید که من در روز عروسی خود فکر زیادی می کنم که چه لباسی بپوشم. فشار برای یافتن یک لباس مناسب عروسی از زمانی که نامزد کردم در پس ذهن من بوده است.

حتما بخوانید : بهترین مزون های لباس عروس تهران و ۲۰ نکته مهم

در سایت لوکس عروس ما همیشه دوست داریم یک قدم جلوتر از ترندها باشیم و قبل از اینکه اتفاقی بیفتد به دنبال مدل جذاب بعدی باشیم، و این رویکرد به لباس عروس نیز گسترش می یابد. فقط به این دلیل که شما در حال ازدواج هستید به این معنی نیست که باید به ایده سنتی “لباس عروسی خوب” بلغزید .  اگر شما یک عروس مدرن و  به دنبال یک لباس به روز هستید، باور کنید که گزینه های زیادی وجود دارد.  اما ما توصیه می کنیم  لباسی را انتخاب کنید که به شما بهترین احساس را بدهد.

معروفترین برندهای لباس عروس

  1. برند امسل – Amsale

جدیدترین مجموعه Amsale شامل مجموعه‌ای از قطعات تزئین شده است که برای ترکیب و هماهنگی طراحی شده‌اند، که برای عروس‌هایی که می‌خواهند برای روز بزرگ خود ظاهری متفاوت داشته باشند، ایده‌آل است. این لباس‌های عروسی با الهام از کلوپ‌های جاز گذشته نیویورک و خواننده‌هایی مانند بیلی هالیدی، برداشتی جدید از زرق و برق قدیمی هستند – چیزی که «نور»، یک لباس مجلسی با تزئینات کریستالی، کاملاً مجسم می‌شود.

معروفترین برندهای لباس عروس

  1. برند آنبارج – Anne Barge

شما می خواهید در حالی که یکی از جدیدترین محصولات Anne Barge را می پوشید، در یک باغ ایرانی گردش کنید و عکسهای عروسی خود را بگیرید. Shawne Jacobs، مدیر خلاق این برند، درباره نقطه پرش این فصل می‌گوید: «من عروسی را در یکی از این باغ‌های سرسبز، در زیر یک گل رز تصور کردم که نفس‌گیر به نظر می‌رسد. این اثر که با لوازم گلدار، قطارهای عاشقانه، یقه‌های برهنه و طرح‌های زنانه کامل شده است، ادای احترامی به بهار و تابستان است – به همین دلیل است که هر عروسی که در ماه‌های گرم هوا عروسی می گیرد، باید این غلاف توری گلدار را کامل در نظر بگیرد. با قطار تافته دراماتیک (و قابل جدا شدن).

معروفترین برندهای لباس عروس

  1. برند بهادن – BHLDN

لباس عروسی که تا زمین می‌آید، تصور همه عروس‌ها نیست – جایی که این ست، متشکل از جلیقه “Glozell” و کوتاه “Stellfi” و طراحی شده توسط Ronny Kobo برای BHLDN، وارد می‌شود.  ما فکر می کنیم این بهترین لباس برای مراسم فرار است!

معروفترین برندهای لباس عروس

  1. برند David’s Bridal

جدیدترین راه‌اندازی عروس دیوید به بسیاری از زنانی که از طرح‌های خانه مد در دسترس استفاده می‌کنند، تجلیل می‌کند – پر از ترکیبی از خلاقیت‌های کلاسیک، مدرن و جسورانه، که برای هر زن به روزی وجود دارد. ما به این شماره آستین بلند که دارای یک نیم تنه گلدار و مهره های مروارید است، علاقه نداریم. با یقه V جذاب و روکش شفاف، ترکیبی عالی است.

  1. برند Elie Saab

طراح ستوده الی ساب در این فصل هنگام رویاپردازی آثار هنری خود به قهرمانان تصویر شده روی آورد. مجموعه ای از توری شانتی، میکادو، مهره های بی نقص، قلاب ها و نامتقارن بودن، مجموعه لباس عروس بهار ۲۰۲۳ خلاق گواهی بر قدرت واقع گرایی و طبیعت است. این مجموعه به ویژه از هنر الهام گرفته شده است – نیم تنه تا شده شبیه ضربه های قلم مو است.

  1. برند Galia Lahav

Galia Lahav به ارائه لباس های جسورانه فصل به فصل معروف است. جدیدترین مجموعه آتلیه نیز از این قاعده مستثنی نبود – اگر چیزی باشد، جسورترین مجموعه این برند تاکنون بوده است.  پس جای تعجب نیست که این مجموعه عنوان “درخشش” دارد. این لباس‌های عروسی با نقوش طلایی و درخشان و  سه‌بعدی ، به عروس‌ها کمک می‌کنند تا در مجلس عروسی بدرخشند.

  1. برند Halfpenny London

مجموعه لباس عروس Halfpenny London که به تازگی شروع به کار کرد، با نام “Wonder” در فصلی از تغییرات باورنکردنی متولد شد. موسس و طراح کیت هالف پنی روی بازی با پارچه ها و ساخت و ساز تمرکز کرد و منجر به یک اثر به خصوص تازه  و پر از شگفتی  شد.سبکی متناسب با حساسیت طراحی هر عروس وجود دارد. این برند همچنین متعهد به جامع بودن سایز است، به این معنی که واقعاً برای هر زنی که می‌خواهد در یک مجموعه Halfpenny لندن قدم بگذارد، لباسی وجود دارد.

  1. برند Hermione de Paula

طراح بریتانیایی هرمیون دو پائولا رسما وارد بازار عروس شد. اولین مجموعه دمی کوتور او – با عنوان “کادو” پس از هنر ژاپنی گل آرایی – دارای ۳۰ سیلوئت امضایی و قابل تنظیم است که سرشار از گلدوزی های گیاهی پیچیده، چاپ های نقاشی شده با دست و جزئیات ساختاری منحصر به فرد است. د پائولا هنگام ایده‌پردازی این قطعات خیره‌کننده، از رویکرد مد لباس بالا استفاده کرد. ما نمی‌توانیم از تماشای این مجموعه صورتی و سبز که با نقوش گل، آستین‌های پف‌کرده، و رنگی چشم‌گیر است، دست بکشیم.

  1. برند Ines di Santo

اینس دی سانتو، موسس خط همنام خود و برند خواهرش، اینس دی سانتو، به دوران کودکی خود روی آورد که در بوئنوس آیرس گذراند. دوران دانشجویی مد در پاریس. و سفرهای او به سرتاسر دبی .  از برخی جهات، این لباس‌ها، که در مجموعه‌ای با نام «کارت‌های پست از اینس» قرار گرفته‌اند، یک نقشه هستند – او در مطبوعات نوشت: چگونه سفرهایم باعث شد مهارت‌هایی را که در زندگی حرفه‌ای‌ام تلاش کرده‌ام به کمال برسانم جمع‌آوری کنم.  این لباس عروس، با سیلوئت غلاف پیچیده، دامن پر پویا ، و گلدوزی پیچیده و منجوق دوزی

  1. برند Jenny by Jenny Yoo

برند عروس جنی یو ریشه در مینیمالیسم (ساده گرایی در هنر ) دارد. تکه ها فرم پوشنده را برجسته می کنند، اما هرگز بر آن غلبه نمی کنند. برازنده و روان، این آخرین قسمت از گرایش‌های زودگذر اجتناب می‌کند و با پیچ و تاب‌های ظریف از قدرت اصول اولیه سخن می‌گوید – مانند لهجه‌های توری که قاب پشت باز “فلورانس” را قاب می‌کنند، یک خط A روان و آستین بلند که با چین‌دار ملایمی کامل شده است.

  1. برند Marchesa

در این مدل با نمایش نمایی با مهارت روبرو می شوید.  مجموعه‌ای خیره‌کننده که کاملاً برای عروس ، روزی که می‌خواهد وارد تالار عروسی شود مناسب است .

  1. برند Oscar de la Renta

جدیدترین سریال Oscar de la Renta به عروس رنسانس اختصاص دارد. کارگردانان خلاق لورا کیم و فرناندو گارسیا از معماری فلورانس ایتالیا، مانند کاخ مرمری الهام گرفتند. جزئیاتی مانند آستین‌های برافروخته – این تکرارهای ساختاری و پف‌کرده، تعریف دراماتیک هستند – و لوازم گل‌دار بر روی لباس‌های ترکیبی ابریشمی تأکید می‌کنند و جلوه‌های خیره‌کننده و منحصربه‌فردی را به سیلوئت‌های سنتی آن‌ها می‌افزایند.

  1. برند Romona Keveza

عروس هایی که به دنبال یک لباس عروس رمانتیک، اما مدرن هستند، باید جدیدترین پیشنهادات ریم آکرا را در نظر بگیرند. مجموعه “Love From Above” دارای لباس های مجلسی زیبا با تمی دراماتیک، مانند شنل های توری و قطارهای بلند گلدار است. آنها کلاسیک، اما به روز هستند، که این برند به آن معروف است.

  1. برند Sareh Nouri

ساره نوری هنگام رویاپردازی این مجموعه جاودانه که پر از پیچ و تاب های خاص این برند است، به سراغ عروس های جنوبی رفت. با پاپیون‌ها، روسری‌های باورنکردنی (لایه‌های توری که روی «گریسون» دیده می‌شود، شماره‌ای مناسب برای عروس‌هایی که با رنگ سفید ارتباط برقرار نمی‌کنند، بی‌پایان هستند)، توری‌های گلدوزی‌شده، و  دست‌پوش، لباس‌های داخل مد. اثر “Southern Charm” خانه برای زنانی مناسب است که می خواهند یک لباس عروسی با ذوق داشته باشند – اما همچنین می خواهند به انتخاب روز بزرگ خود نگاه کنند و بدانند که هرگز از مد خارج نشده است.

  1. برند THEIA

تعادلی از عناصر زاویه‌دار و ارگانیک، آخرین نسخه THEIA با در نظر گرفتن یک هنرمند خاص طراحی شده است: عکاس گل محلی Eva Grall، که سبکش (الهام گرفته از جورجیا اوکیف) حسی، ساده و مدرن است . جزئیات مربوط به گلبرگ را می‌توان در سرتاسر مجموعه، از طریق روپوش‌ها و پارچه‌های استراتژیک مشاهده کرد، اما ما به‌ویژه جذب این غلاف بافتی شده‌ایم که با یقه‌ای نامتقارن و برش‌خورده کامل شده است.

 

ما در لوکس عروس تلاش کردیم نعدادی از مدلهای برندهای معروف را به شما معرفی کنیم. اگر شما خواننده گرامی مدل خاصی در نظر دارید با ما در بخش کامنتها در میان بگذارید.

 

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا