اکسسوری

شیک ترین حلقه های نامزدی مردانه و زنانه ساده و نگین دار



حلقه نامزدی عروس و داماد، بخش قابل ملاحظه ای از بودجه مراسم را به خود اختصاص می دهد. بهتر است، در خرید حلقه، چه نگین و چه رینگ آن، شخصیت و علایق طرفین لحاظ شود. مشورت با افراد خبره و آشنا به طلا و جواهرات، فراموش نشده و به ست شدن نیز توجه شود. بخشی از هزینه حلقه، به نگین ساده یا طرح دار و ظریف کاری برلیان یا الماس کنار نگین مرتبط است  و البته  نوع برند نیز در قیمت نهایی بی تاثیر نیست.

گزارش امروز سرویس جواهرات مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس عروس، در ادامه  سلسله گفتار های معرفی زیبا ترین و شیک ترین جلقه های نامزدی، شما را با شیک ترین حلقه های نامزدی مردانه و زنانه ساده، نگین دار و طرح  دار آشنا می کند.

اگر شما هم تجربه و دیدگاهی در خرید دارید، نظرات خود را در بخش  کامنت با ما به اشتراک بگذارید. طراحان جوان و شرکت های تولید طلا و جواهرات نیز می توانند ، با بخش تبلیغات لوکس عروس در ارتباط باشند.

با ما همراه باشید.

حلقه نامزدی شیک و ساده و ارزان

حلقه نامزدی شیک و ساده و ارزان

بخشی از هزینه های نامزدی یا ازدواج، به خرید حلقه نامزدی عروس و داماد مرتبط است و صرفه جویی در این هزینه ها در روزگار رکود تورمی امروز ایران، مقوله ای است که دختر خانم  ها و آقا پسرها باید در مدیریت هزینه  به آن توجه کنند. با توجه به افزایش قیمت طلا و جواهرات و هزینه های ساخت، خرید حلقه نامزدی شیک و جدید که شایسته رمانتیک ترین شب زندگی عروس و داماد باشد، کاری به نسبت دشوار و حساس است.

بخشی از هزینه های نامزدی یا ازدواج، به خرید حلقه نامزدی عروس و داماد مرتبط است

آن چه که در خرید حلقه نامزدی شیک و زیبا اهمیت دارد، رضایت طرفین است. چرا که قرار است که یک عمر در  دستان آنها به نشان وفاداری و عشق، قرار بگیرد. باید همیشه خاطره خوب از آن داشته باشند. مساله بعدی این است که در خرید، به دلیل اینکه کالای لوکس خریداری می شود، باید صبوری و دقت و ارزیابی و استعلام  قیمت از فروشندگان اصل و مجرب، در دستور کار زوج جوان باشند. چون جوانان معمولا شناخت کافی درباره دنیای طلا و جواهرات و فرش ندارند، لذا بهتر است، یک مشاور امین و مجرب را در  زمان خرید، همراه خود به همراه داشته باشند.

 جدید ترین محصولات نامزدی لوکس برند تیفانی

(از جدید ترین محصولات نامزدی لوکس برند تیفانی اند کو در سال ۲۰۱۹ میلادی را مشاهده میکنید)

 شناسایی بهترین رینگ ها و نگین ها

(در تصویر  بالا، یکی  از بهترین راه ها برای شناسایی بهترین رینگ ها و نگین ها و شناسایی اندازه مناسب با توجه به سایز دست و رنگ و تمی است که برای لباس نامزدی  خود انتخاب کرده اید را مشاهده می کنید. پوشیدن چند رینگ با طرح و شکل مختلف روی انگشتان را در نظر  داشته باشید)

جشنواره ای از الماس خوش تراش روی پایه هایی از نقره و برلیان

(جشنواره ای از الماس خوش تراش روی پایه هایی از نقره و برلیان را مشاهده می کنید)

 رینگی از برندCUSHION SCARLETT ENGAGEMENT با ضخامت هشت و نیم میلی متر

(رنگ رز گلد را در عکس بالا مشاهده می  کنید که رینگی از برندCUSHION SCARLETT ENGAGEMENT با ضخامت هشت و نیم میلی متر است. )

 رینگ الماس خوش تراش ساده و زیبا

(نمونه ای از رینگ الماس خوش تراش ساده و زیبا را در  عکس بالا مشاهده می کنید)

 طلای زرد برلیان کاری شده خوش تراش و جذاب

(در این عکس، شاهد طلای زرد برلیان کاری شده خوش تراش و جذاب با نگین بزرگ در وسط هستیم)

شیک ترین حلقه های نامزدی ساده و نگین دار

(گاهی برای بهترین انتخاب ها باید کمی خوش  سلیقه بود و بیش تر جست و جو کرد تا انتخاب های خیره  کننده و خاص را شکار کرد)

تراش باگت از انواع ارزان قیمت تراش سنگ در طراحی طلا و جواهرات

(تراش باگت از انواع ارزان قیمت تراش سنگ در طراحی طلا و جواهرات است و روی قیمت نهایی و اجرت ساخت تاثیر  گذار است. تراش باگت، دور ریز کمی دارد. )

انتخاب زیبا برای یک ROSE GOLD‌ خوش تراش

(انتخاب زیبا برای یک ROSE GOLD‌ خوش تراش که می تواند پاسخ گوی نیاز هر سلیقه  ای باشد)

حتما ببینید: برترین ژونال های لباس عروس تماشا کنید

انتخاب محل خرید هم اهمیت دارد. بعضی ها، بازار بزرگ مرکزی شهر را که بورس فروش طلا و جواهرات است در نظر می گیرند و بعضی نیز، برخی از پاساژ ها یا مراکز تجاری لوکس و معروف داخلی یا خارجی  را مد نظر  قرار می دهند یا سفارش ساخت را به فلان برند داخلی یا خارجی می دهند.

 حلقه ازدواج لیدی گاگا خواننده پاپ

(در شکل بالا، شاهد حلقه ازدواج لیدی گاگا خواننده پاپ با کریستین کارینو در سال ۲۰۱۹ هستیم که حلقه ای با نگین صورتی خوش تراش با برلیان های درخشنده را به نمایش گذاشته و نیم میلیون دلار قیمت گذاری شد.                                . در شکل پایین، حلقه ازدواج تراجی پی هنسون را مشاهده می کنید که نگین درست در وسط، شکوهی خاص به آن بخشیده است و حلقه ROSE GOLD آن را در  آغوش  گرفته است)

 حلقهگوئینت پالترو (هنرپیشه فیلم شکسپیر عاشق

(در عکس بالا شاهد دو حلقه هستیم. اولی مربوط به گوئینت پالترو (هنرپیشه فیلم شکسپیر عاشق) است که نگین آبی رنگ روی رینگ طلای سفید، یکی از حلقه های زیبا سلبریتی ها در سال ۲۰۱۸ را به نمایش گذاشت.                             . دومی، رینگی با نگین های درشت و یک نگیت درشت خوش تراش در وسط است که نگین کاری های ریز اطراف، جلایی فریبنده به آن بخشیده است و ماریا منونوس بر تن داشت.

رینگ های شیک و ارزان

(همیشه فریبندگی و درخشندگی، ارزان بدست نمی  آید. اگر، خوش سلیقه نباشیم)

به هر حال، هر انتخابی، نظر موافق و مخالف بسیار دارد و بهتر است، روی این قضیه، بیش از حد، سخت گیری  نشود. چرا که معمولا نهایت ۲۰  درصد هزینه عروسی، به خرید حلقه و سرویس عروس و این مسائل اختصاص  می یابد و ۸۰ درصد هزینه ها، باید به خوبی مدیریت شود.

همه نوع رینگ های شیک و ارزان، همیشه با شخصیت همگان، جور نیست. اما انتخاب های مینیمال الماسی برای بانوانی که به دنبال رینگ شیک و ساده هستند، گزینه خوب و به نسبت کم هزینه به نظر می رسد که باید به آن توجه داشت.

چون رنگ ROSE GOLD در سال های اخیر بسیار متداول شده و رد پای آن در ژورنال های لباس و اکسسوری عروس دیده می شود، لذا به نظر می رسد که انتخاب این رینگ، از برند های موجود، مطلوب باشد. با توجه به این که جنس رینگ های رز گلد، مختلف و معمولا نازک و یک لایه و حتی سنگی است، این موضوع روی قیمت نهایی تاثیر بسزا دارد.

 نمونه شیک حلقه نامزدی از برند مونیکا ویاندر

(در تصویر بالا، یک نمونه شیک نامزدی از برند مونیکا ویاندر را شاهد هستیم که خوش تراش  و شیک رنگ رز گلد را به نمایش گذاشته است)

 حلقه نامزدی بوگت از برند STACKED‌

(در عکس اول، شاهد حلقه  نامزدی بوگت از برند STACKED‌ هستیم که ۲ تکه است. در عکس شماره دو، حلقه  نامزدی الماسی لوزی شکل برند KATIE ارائه شده که شیک و محبوب لاکچری گردها است. در  عکس شماره  ۳ نیز شاهد محصولی از برند SATOMI  KAWAKITA هستیم)

حلقه مثلثی از برندCAPUCINNE

(در این عکس، حلقه مثلثی از برندCAPUCINNE را مشاهده می کنید)

لقه نامزدی سه سنگه الماس

(در عکس  شماره ۳، محصولی رز گلد الماس از برند BELINA SAVILLE استرالیا ارائه شده که از فلزات قابل بازیافت تولید شده است و سنگ های قیمتی  نیز در محصولاتش به کار می رود. اگر به دنبال حلقه ۳ نگینی شیک هستید، گزینه الماس در عکس شماره ۲ که محصول برند KHIM است  توصیه می شود. افرادی که علاقمند به حلقه نامزدی سه سنگه الماس هستند، این طرح شایسته در عکس شماره ۱ را در نظر داشته باشید که محصولی  از  MINIMALVS است)

نگین حلقه نامزدی چگونه باشد

(حلقه نامزدی  از برند KAT  از جمله  خوش طرح  ترین حلقه  هایی است که می توان برای متفاوت بودن، بر دست کرد. )

نگین حلقه نامزدی چگونه  باشد؟

یکی از سوالات متداولی که عروس خانم ها در زمان خرید و انتخاب حلقه نامزدی و عروسی با آن روبرو هستند، انتخاب نگین است. نگین، تاثیر زیادی در شکل و اندازه و استایل حلقه داشته و روی قیمت آن هم تاثیر می گذارد. ناگفته پیداست که هر چه نگین بزرگ تر باشد، حلقه شکیل بوده و جلوه باشکوهی  را برای لباس عروس و داماد به ارمغان می آورد. به موارد زیر توجه کنید:

  • در انتخاب حلقه نامزدی با نگین ساده یا طرح دار، به وزن نگین توجه کنید که بر اساس قیراط است.
  • در انتخاب و خرید حلقه نامزدی برلیان یا الماس یا نقره یا طلا، کمی درباره اوزان مرسوم در وزن کشی طلا و جواهرات، مطالعه کنید که در انتخاب محصول نهایی و اختصاص بودجه شما، تاثیر دارد.
  • هر قیراط، معادل دویست میلی گرم و هر پنج قیراط، معادل یک گرم  است.
  • روی دستان شما، هر نگین با طرح و اندازه و شکل خاص، به شکل های متفاوت به نظر آمده و شما باید تعداد زیادی تست کنید. تفاوت نگین نیم تا دو قیراطی زیاد است.

 تفاوت اندازه نگین نیم قیراط، یک قیراط، یک ونیم قیراط

(در این شکل، تفاوت اندازه نگین نیم قیراط، یک  قیراط، یک ونیم قیراط، دو قیراط با دو و نیم قیراط را مشاهده می کنید که هر  حلقه  با اندازه نگین مختلف، جلوه خاصی روی دستان شما خواهد داشت)

  • یکی از روش هایی که می توان در انتخاب حلقه خوب با نگین مطلوب به شما کمک کند و حلقه را بزرگ تر از آن چیزی است که به نظر می رسد به نمایش درآورد، پوشیدن حلقه با چند انگشتر ریز با نگین مشابه حلقه اصلی است. در شکل زیر این مثال را مشاهده میکنید.

انتخاب حلقه خوب با نگین مطلوب

  • استایل شما و همسر شما به خصوص تم عروسی و پیشنهادات استایلیست، می تواند تاثیری در انتخاب حلقه نهایی عروس و داماد داشته باشد.
  • سایز انگشت عروس و داماد روی وزن نهایی حلقه تاثیر دارد.
  • اگر دنبال استایل کلاسیک هستید، حلقه نامزدی با طلای ساده و تک نگین توصیه می شود.
  • مدل های حلقه ازدواج سه نگین الماس که به طور افقی در کنار هم قرار گرفته، از طرح های ساده کمی گران تر است.

حلقه هایی دارای خطوط ساده و بدون نگین

  • اگر دنبال استایل مدرن هستید، حلقه هایی دارای خطوط ساده و بدون نگین از طلای سفید یا پلاتینیوم توصیه می شود.
  • نگین برلیان و الماس که با سنگ های قیمتی، هارمونی فوق العاده و هیجان انگیزی را خلق کند، در هر طلا فروشی در دسترس نیست و باید گزینه های مورد علاقه خود را در طلا فروشی های خاص جستجو کنید.
  • بانوان مشکل پسند در انتخاب نگین رینگ نامزدی، از نگاه به این کالا عروسی به عنوان یک کالا سرمایه ای اجتناب کنند تا انتخاب آن ها بر اساس سلیقه و علاقه باشد.

حلقه های زیبا ساده و شیک مردانه

(حلقه های زیبا ساده و شیک مردانه که مورد اول،  NAPOLEON PLATINUM، مورد دوم، الماس تیتانیوم است)

۲ نمونه حلقه نامزدی المای شیک و خیره کننده

(۲ نمونه حلقه نامزدی المای شیک و خیره کننده از برند MACY’S را مشاهده می کنید)

ترکیبی از سفید و زرد روی الماس ۹ قیراطی گران

(ترکیبی از سفید و زرد  روی  الماس ۹  قیراطی گران)

  • اگر استایل vintage دوست دارید، حلقه هایی به سبک ART DECO توصیه می شود که نگین هایی با شکل هندسی دارد.

اگر استایل vintage دوست دارید، حلقه هایی به سبک ART DECO توصیه می شود

  • حک کردن اسم عروس و داماد روی حلقه، مرسوم نیست.  اما انجام آن، ضرورت خاصی ندارد.
  • زوج های امروز، اکثرا به دنبال خرید حلقه های ست هستند.
  • نگین را به گونه ای انتخاب کنید که فقط خوشایند شما در مراسم عروسی نباشد و آن را تا سالها که می پوشید، حس خوب و رمانتیکی از شیرین ترین شب زندگی مشترک در ذهن شما تداعی شود. لذا، ژورنال ها و ویترین گردی را فراموش نکنید.
  • اگر به دنبال قشنگ ترین، شیک ترین، جدید ترین، زیبا ترین و خوشگل ترین حلقه نامزدی برای داماد و عروس هستید، حتما از هشتگ های محبوب اینستاگرام استفاده کنید. مثل RING, weddingring,

خوشگل ترین حلقه نامزدی برای داماد و عروس

حتما ببینید: گران ترین حلقه های ازدواج چهره های مشهور

همراه گرامی

اگر شما هم سابقه خرید حلقه نامزدی زیبا و شیک در سال های اخیر در یکی از استان های کشور دارید یا تجربه ای در این زمینه بدست آوردید، نظرات و دیدگاه های خود را از طریق بخش کامنت با لوکس عروس به اشتراک بگذارید.

دنیای  مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس عروس دنبال کنید.

به نظر شما، زیبا ترین و شیک ترین حلقه نامزدی چه نگینی دارد؟

زیبا ترین و شیک ترین حلقه نامزدی

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا