حلقه نامزدی

مدلهایی برای حلقه نامزدی ، متناسب با هر نوع سلیقه

خرید حلقه نامزدی از آن خریدهای شیرین است که میتوان گفت خیلی هم نیازی نیست در قید و بند طرح و مدل خاصی باشد و میتوانید هر آنچه را که دوست دارید خریداری کنید



خرید حلقه نامزدی از آن خریدهای شیرین است که میتوان گفت خیلی هم نیازی نیست در قید و بند طرح و مدل خاصی باشد و میتوانید هر آنچه را که دوست دارید خریداری کنید، درست است که فروشنده مدلهایی را به شما پیشنهاد میکند که برای نامزدی مرسوم تر است اما شما میتوانید آن چیزی را انتخاب کنید که هر زمانی به آن نگاه میکنید به یاد روز شیرین آشناییتان بیفتید.

حلقه نامزدی از افسانه تا واقعیت

راجع به حلقه نامزدی و یا همان حلقه ازدواج یک افسانه قدیمی هم وجود دارد که به دوران باستان مربوط می شود. میگویند در قدیم زمانی که مردان به خانمها پیشنهاد ازدواج می دادند برای اینکه از ذوق و خوشحالی بی حد روحشان از بدن خارج نشود حلقه ای از علف می ساختند و به دور دست و پای آن خانم می بستند.

بعدها جنس و شکل حلقه ها تغییر یافت و تبدیل به حلقه های امروزین شد.

 

در ادامه سعی کردیم بر اساس سلایق مختلف کلکسیونی از حلقه های نامزدی را به نمایش بگذارید ، البته این تعداد محدودی از هزاران مدلی است که میتوانید انتخاب کنید.

حلقه‌هایی با الماس‌های عجیب

اگر از آن دسته افراد هستید که دوست دارید خاص باشید و همیشه این خاص بودن را در انتخاب لباس و اکسسوری هایتان به نمایش می گذارید، میتوانید به سراغ این گروه از حلقه ها بروید.

  حلقه‌هایی با الماس‌های عجیب

حلقه‌های ساده

حلقه نامزدی ساده انتخاب خوبی برای استفاده روزانه است ، مخصوصا اگر شاغل هستید و با دستانتان زیاد کار می کنید و راحتی حلقه برایتان اهمیت دارد بهتر است که از انواع حلقه های ساده انتخاب کنید.  یکی از مزیت های حلقه های ساده این است که دیگر نگران افتادن سنگ قیمتی و یا الماس آن در اثر استفاده مداوم و یا ضربه خوردن نیستید.

حلقه نامزدی ساده

حلقه‌هایی با سنگ و جواهر

شاید دوست داشته باشید که بر روی حلقه نامزدی تان سنگ ماه تولدتان قرار گیرد و یا اینکه شیفته سنگهای مختلف هستید و ترجیح می دهید به جای یک حلقه ساده حلقه ای با تزئینات سنگهای مختلف داشته باشید. حتی اگر جزو این دسته هم هستید برای شما مدلهای متنوعی در بازار وجود دارد. اگر از مدلهای موجود در بازار خوشتان نمی آید و یا سنگ مورد علاقه تان یافت نمی شود می توانید سنگ مورد علاقه تان را جداگانه خریداری کنید و مطابق مدلهایی که داخل اینترنت سرچ کرده اید و یا در ژورنال جواهرسازی دیده اید، سفارش بدهید تا برایتان بسازند.

 

حلقه‌هایی با سنگ و جواهر

اگر دوست دارید بدانید که حلقه نامزدی همراه با سنگ و جواهر از کجا آمده است باید بگوییم که ترکیبی است از رسمی قدیمی در ایتالیا و رسوم قدیمی ایران .

در ایران بعد از خواستگاری از دختر و گرفتن جواب بله انگشتری را به عنوان نشان برای دختر می بردند که امروزه هم هنوز این رسم وجود دارد اما از حالت سنتی خارج شده و دختر و پسر خودشان برای خرید حلقه نامزدی اقدام میکنند. و اما در ایتالیای قرون وسطی پسران برای پایبندی به عهدشان سنگی قیمتی را به دختر و خانواده اش هدیه می دادند.

 

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا