حلقه نامزدی

با جدیدترین مدل های حلقه ازدواج ۲۰۱۸ آشنا شوید

در این مقاله سعی داریم علاوه بر اینکه شما را با جدیدترین های حلقه ازدواج ۲۰۱۸ در رابطه با سنگهای پر طرفدار برا حلقه ازدواج صحبت کنیم.



در این مقاله سعی داریم علاوه بر اینکه شما را با جدیدترین های حلقه ازدواج ۲۰۱۸ آشنا کنیم، راجع به انواع متریال حلقه ازدواج و سنگهای قیمتی و الماس نیز صحبت کنیم. پس با ما همراه باشد تا با جدیدترین های حلقه نامزدی و حلقه ازدواج آشنا شوید :

ترندهای حلقه ازدواج ۲۰۱۸

حلقه ای کلاسیک از جنس طلای سفید که بر روی آن نگین های ریز و ظریفی کار شده است. این حلقه همیشه زیبا که هیچ گاه از مد خارج نمی شود، کار برند جنا کلیفورد ( Jenna Clifford ) و سنبلی از عشق جاودانه است.

ترند بعدی که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است حلقه ازدواج اثر انگشت است. این حلقه به خاطر ارزش احساسی آن بسیار مورد علاقه همگان قرار گرفته است و چگونگی ساخت آن به این صورت است که اثر انگشت شما بر روی حلقه همسرتان و اثر انگشت او بر روی حلقه شما حک می شود. این ایده زیبا و خلاقانه کاری از برند کریس پری ( Chris Parry ) است.

حلقه ازدواج 2018 با طرح اثر انگشت

حلقه ازدواج ۲۰۱۸ برند ولف اند استگ ( Wolf and Stag ) که گلابی شکل است ، جذابیت و زیبایی را در کنار رمانتیک بودن، دارد. این حلقه گلابی شکل به رنگ رزگلد دارای سنگ مورگانیت در وسط و الماسهایی ریز در اطراف موگانیت است.

حلقه ازدواج گلابی شکل رزگلد

حلقه دیگری که باید با آن آشنا شوید، حلقه ای به شکل دانه برف است . این حلقه کاری از برند Fab Mood است.

حلقه ازدواج دانه برفی

حلقه نامزدی رزگلد

حلقه های رزگلد بار دیگر به دنیای مد بازگشته است، این حلقه های مدرن با رنگ گرمشان به خوبی تمام احساسات شما را منتقل میکنند.

همه چیز درباره حلقه نامزدی رزگلد

حلقه تک نگین

یک حلقه تک نگین ساده هیج گاه از مد نمی افتد، مهم نیست شما در چه سالی باشید، حلقه ای به همراه نگین الماسی در وسط همیشه جزو پرطرفدارترین مدل حلقه نامزدی و ازدواج است. حلقه ای ساده بدون هیچ تراش و مدل خاصی زیبایی سنگ الماسی را که در وسطش قرار میگیرد دو چندان می کند. این حلقه نشانی از عشق و تعهد را به همراه دارد.

حلقه ازدواج تک نگین

حلقه ازدواج مردانه

کالکشن این فصل حلقه های ازدواج مردانه واقعا دوست داشتنی هستند. این حلقه ها مناسب هر تیپ شخصیتی با هر سلیقه ای است. در این کلکسیون حلقه هایی نیز یافت میشود که در ساخت آنها از چوب نیز استفاده شده است.

حلقه ازدواج مردانه

پیشنهاد بهترین فلز و متریال برای حلقه ازدواج ۲۰۱۸

فلزهای سخت تر بهترین گزینه برای حلقه ازدواج است چون قرار است این حلقه را یک عمر به همراه داشته باشید. به همین دلیل پیشنهاد ما به شما پلاتینیوم است. پلاتینیوم فلزی بسیار سخت با رنگ سفیدی زیباست که هیچ گاه رنگ آن تغییر پیدا نمیکند. تنها ایرادی که میتوان از پلاتینیوم گرفت ، قیمت بالای آن است.

رتبه بعدی به طلا تعلق می گیرد که در سه رنگ : سفید ، زرد و رزگلد یافت می شود. در بین عروسها بسیار مرسوم است که طلای زرد انتخاب میکنند در حالی که امسال طلای رزگلد جزو ترندهای محبوب شناخته شده است. طلای سفید معمولا با اضافه کردن روکشی بر روی آن به این رنگ در آمده اند و به مرور زمان رنگ سفیدش را از دست می دهد.

برترین متریالها برای حلقه ازدواج

همه چیز درباره سنگ الماس و مروارید :

به طور واضح و مشخص باید بگویم که خانمها عاشق الماس هستند.سنگ الماس به خاطر زیبایی ظاهری اش در سراسر جهان بسیار محبوب است. درواقع الماس یکی از سخت ترین مواد روی زمین است و تنها با ابزاری از جنس خود الماس می توان الماس را تراش داد.

هنگام خرید سنگ الماس حتما به چهار چیز توجه کنید : رنگ ، تراش ، شفافیت و قیراط ، اینها نشان از کیفیت الماس دارد. بر همین اساس دو الماس با اندازه برابر میتواند قیمتی متفاوت داشته باشد. بهترین رنگ برای الماس زرد کمرنگ است، هر چه درجه خلوص سنگ الماس بالاتر باشد ، الماس گرانتر است.

الماس پرطرفدارترین سنگ برای حلقه ازدواج

قرار دادن مروارید بر روی حلقه ازدواج آن را رمانتیک تر میکند. مرواریدها تنها سنگهایی در طبیعت هستند که توسط جانوران زنده ساخته می شوند. از معایب مروارید این است که به راحتی بر روی آن خراش می افتد و روغن و مواد شیمیایی را به خود جذب میکند.

برترین سنگهای قیمتی رنگی برای حلقه ازدواج

اگر شما علاقه به رنگ آبی دارید میتوانید حلقه ای با سنگ تانزانیت انتخاب کنید. این سنگ آبی زیبا بسیار نایاب است و فقط در نزدیکی کلیمانجارو ( تانزانیا ) یافت می شود. با خرید این حلقه نه تنها دل همسرتان را به دست آورده اید بلکه یک سرمایه گذاری مالی نیز کرده اید.

از دیگر سنگهای پیشنهادی ما سنگ موگانیت به رنگ صورتی بسیار زیبا است. این سنگ نایاب نیمه قیمتی بسیار با دوام است. این سنگ در اندازه بزرگ نیز یافت می شود که به حلقه ازدواج شکوه و جلوه ای خاص می بخشد.

یکی از سنگهای منحصر به فردی که عروس را شیفته خود میکند سنگ زمرد سبز پر زرق و برق است. سنگ زمرد به سختی الماس نیست و برای تمیز کردن آن تنها باید از آب گرم استفاده کرد.

یاقوت نیز به خاطر رنگ قرمز بی نظیر و بسیار سخت بودن آن یکی از سنگهای همیشه پر طرفدار است.

برترین مدلهای حلقه نامزدی ۲۰۱۸

 

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا