کت و شلوار

جدیدترین ترندهای کت شلوار داماد ۲۰۱۸

از نظر خانمها ، آقایان در کت شلوار بسیار جذاب هستند. با این پیش زمینه باید به شما بگوییم با برترینهای کت شلوار داماد ۲۰۱۸ جذابیت شما دوچندان خواهد شد



از نظر خانمها ، آقایان در کت شلوار بسیار جذاب هستند. با این پیش زمینه باید به شما بگوییم با برترین ترندهای کت شلوار داماد ۲۰۱۸ که به تازگی معرفی شده اند، جذابیت شما دوچندان خواهد شد. اگر در کمد لباس شما کت شلوار مناسبی وجود ندارد دلسرد نشوید، مقاله ما به شما کمک خواهد کرد که کت شلوار دلخواهتان را انتخاب کنید.

رنگها و طرح های مد روز برای کت شلوار داماد ۲۰۱۸

برای کت شلوار مردانه در سال ۲۰۱۸ در کنار رنگهای مرسوم مشکی ، آبی ، قهوه ای ، خاکستری، رنگهای روشنی چون سفید یخی ، آبی روشن ، زرد ، بنفش ، خردلی ، گلبهی و صورتی پیشنهاد می شود. جالب است بدانید که طراحان مد مدلهای ترکیبی را پیشنهاد میدهند. بنابراین کت شلوار سه تکه ( کت ، شلوار ، جلیقه ) میتواند ترکیبی از تنهای نزدیک به هم و یا متضاد با هم باشند.

لازم به ذکر است که برای پارچه های طرح دار میان طراحان روز به صورت: تضاد بین خطوط عمودی ( به عنوان مثال ترکیبی از سیاه و سفید )، خانه های بزرگ ( در پارچه های چهارخانه )، طرح های انتزاعی و هندسی ، طرح روزنامه و چاپ لوگوهای شناخته شده، به عنوان مد امسال در نظر گرفته شده است.

کت شلوار داماد 2018

کت شلوار مردانه در رنگهای همیشگی خاکستری و سرمه ای از مد خارج نشده اند

استفاده از رنگهای زنده و شاد در مدل کت شلوار 2018

کت شلوار سه تکه مردانه با تنالیته متضاد رنگی

کت شلوار سه تکه مردانه با تنالیته متضاد رنگی

قانون و قواعد استفاده از کت شلوار سه تکه

کت شلوارهای مردانه کلاسیک اول از همه حس محترم و جنتلمن بودن را القا می کنند و در درجه دوم در انتقال پیام خوش پوشی بسیار موفق هستند. یک کت و شلوار مناسب باید تمام این ویژگی ها را در یک نشست کاری ، در یک مکان اجتماعی و عمومی و در یک قرار عاشقانه به خوبی منتقل کند. و تمام اینها که گفتیم شامل کت شلوار داماد و کمک به درخشیدن اون در شب عروسی هم می شود.

کت شلوار سه تکه مدلی بسیار مناسب برای کت شلوار داماد در جشن عروسی می باشد. یکی از سیاستهای محافظه کارانه انتخاب کت شلوار کلاسیک در این است که برای اغلب رویدادهای مهم زندگی بسیار مناسب است.

از معیارهای مهم برای انتخاب این گونه کت شلوار انتخاب درست رنگ است. رنگ مشکی معمولا برای جشن عروسی و مهمانی های بزرگ مرسوم است. برای موارد رسمی معمولا کت شلوار آبی ، کت شلواری با راههای نازک و یا تک رنگ استفاده می شود. برای استفاده روزانه و همیشگی شما میتوانید هر رنگی را انتخاب کنید و این به الویتهای شخصی خودتان بر میگردد. امروزه شما گزینه های متفاوت تری را میتوانید پیدا کنید مانند رنگهای پرتقالی ، بنفش ، صورتی و بسیاری موارد دیگر.

 

از معیارهای مهم برای انتخاب کت شلوار سه تکه انتخاب درست رنگ است

کت شلوار چهار دکمه

کت شلوارهای چهار دکمه ای که در قدیم مد بودند دارای برشهایی شل و گشاد بودند. این سبک از کت شلوار مردانه مدی است که از گذشته وجود داشته است و از آن دسته مدلهایی است که به خوبی معایب اندامتان را می پوشاند. در طراحی این مدل از کت شلوار داماد ۲۰۱۸ تمرکز و توجه بر برش V شکل است. یک کت شلوار چهار دکمه خوش دوخت نمادی از وقار و صلابت را به نمایش می گذارد. در ادامه باید اضافه کنیم که این مدل کت شلوار مردانه برای فصل زمستان بسیار مناسب است.

در کل این استایل بسیار مناسب آقایان برای جشن عروسی است.

کت شلوار چهار دکمه به خوبی معایب اندامتان را می پوشانند

کت شلوار اندامی

کت شلوار اندامی مناسب مردان قد بلند و لاغر اندام است. هنگام خرید این مدل کت شلوار مردانه حتما باید به این نکته توجه کنید که به خوبی بر روی اندامتان مینشیند یا نه، چون کت شلوار اندامی هیچ سازشی با شما ندارد و تمام معایب اندامتان را به خوبی نمایان میکند. بلندی آستین ها تا مچ دست است و از آستین پیراهن زیر کت کوتاهتر است.

کت شلوار اندامی یکی از مناسب ترین انتخابها برای کت شلوار داماد ۲۰۱۸ است، البته در صورتی که با اندام شما کاملا مطابقت داشته باشد.

کت شلوار اندامی مناسب مردان قد بلند و لاغر اندام است.

کت شلوار اندامی یکی از مناسب ترین انتخابها برای کت شلوار داماد 2018 است

کت شلوار مردانه چهارخانه ( شطرنجی )

کت شلوار شطرنجی و یا چهارخانه یادآور طبقه اشراف است. در گذشته نه چندان دور این مدل کت شلوار مورد استقبال و محبوبیت همگان نبود. اما در چند سال گذشته محبوبیت این استایل در بین مردان در حال افزایش است. طراحان بر این باورند که کت شلوارهایی با این طرح پارچه حتی برای آقایانی که استایل با پاپیون را می پسندند ، مناسب است. این استایل به شما اعتبار میبخشد و حس اشرافیت را منتقل می کند.

کت شلوار شطرنجی و یا چهارخانه یادآور طبقه اشراف است

مدلهای کت شلوار داماد ۲۰۱۸ لاکچری تر شده اند

بگذارید کمی بیشتر راجع مد امسال در کت و شلوار داماد صحبت کنیم و بیشتر با ترندهای ۲۰۱۸ آشنا شویم. استفاده از پارچه های مخمل کبریتی براق در بین کلکسیون طراحان کت شلوار داماد ۲۰۱۸ بسیار دیده می شود. این ترند به طور قابل ملاحظه ای مد روز را تغییر داده است و شلوار باریک و تنگ را از مد خارج کرده است. گونه های مختلفی از طرحها مانند : پارچه های طرح گل (طرح گل از خود پارچه است) ، راه راه و چهارخانه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. طراحان از حضور پارچه های بافتنی نیز در فصل های آینده خبر داده اند، در این فصل مخلوطی از کار دست و چهل تکه دوزی به خوبی با کار مخلوط شده اند.

استفاده از پارچه های مخمل کبریتی براق در بین کلکسیون طراحان کت شلوار داماد 2018 بسیار دیده می شود

تغییرات مد بر روی مدل موی آقایان نیز اثر گذاشته است، این تغییرات شامل موی بلند و گذاشتن ریش است. همچنین شلوارهای باریک و تنگ جای خود را به شلوارهای خوش استایل مد روز داده اند که از مزایای آن راحتی و آزادی عمل است.طول شلوارها چند سانتی متر پایینتر از مچ پا است.

جدیدترین رنگها در کت شلوار داماد

دنیای مد مردانه در سال ۲۰۱۸ به سمت رنگهای روشن و رنگهای زنده و غنی، وارد شده است. سایه های کاراملی حضوری فعالانه در کار طراحان دارد و در عین حال سایه های خاکستری ، قهوه ای و سبز جایگاه خود را از دست نداده اند.

دنیای مد مردانه در سال 2018 به سمت رنگهای روشن و رنگهای زنده و غنی، وارد شده است

 

2 دیدگاه

2 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا