آرایش عروس

مدلهایی برای شینیون موی عروس

شینیون موی عروس در کنار لباس و جواهرات و آرایش صورت بسیار اهمیت دارد ، شینیون مو معمولا بر اساس سلیقه عروس و همچنین مدل صورت عروس باید انتخاب شود.

شینیون موی عروس در کنار لباس و جواهرات و آرایش صورت بسیار اهمیت دارد ، شینیون مو معمولا بر اساس سلیقه عروس و همچنین مدل صورت عروس باید انتخاب شود. قبل از آنکه شروع کنید به بررسی انواع شینیون و جستجو برای مدلهای مختلف آرایش مو ، بد نیست که مدل صورتتان را بشناسید تا برای انتخاب مدل مو کمکتان کند.

شناخت فرم صورت در انتخاب مدل مو بسیار تاثیرگذار است.

انواع مدل صورت

شناخت فرم صورت در انتخاب مدل مو بسیار تاثیرگذار است.

با بررسی عکس بالا و نگاهی به چهره خود به راحتی میتوانید فرم صورت خود را بشناسید.

همیشه مدل مویی را انتخاب کنید که مکمل فرم صورتتان باشد و در واقع نقطه مقابل فرم صورتتان باشد، مثلا اگر فرم صورتتان کشیده است بهتر از مدل موهایتان به صورتی باشد که از کشیدگی صورتتان کم کند و کمی صورتتان را پهن تر نشان دهد.

و یا اگر صورتتان مربع و زاویه دار است بهتر است مدل مویتان طوری انتخاب شود که به صورتتان خطوط منحنی اضافه کند و از زوایای تیز بکاهد.

اگر فرم صورتتان کشیده است بهتر از مدل موهایتان به صورتی باشد که از کشیدگی صورتتان کم کند

البته امروزه برای آرایش موی عروس تنهای به جمع کردن مو بسنده نمیکنند، بلکه موی باز و نیمه باز هم برای عروس استفاده میشود ، بهترین راه برای اینکه خیالتان از آرایش مویتان راحت باشد این است که حتما از آرایشگرتان مشاوره بگیرید، آنها بر حسب تجربه میدانند چه مدل موی برای صورت شما مناسب تر است.

شینیون موی عروس

هماهنگی شینیون موی عروس با مدل لباس عروس

برای لباسهای بدون یقه کمی دستتان بازتر است، با این مدل لباس میتوانید کل موهایتان را بالای سرتان جمع کنید و یا بر حسب سلیقه و فرم صورتتان انواع مدلهای موی باز را انتخاب کنید.

اگر لباستان یقه دار است مدلی را انتخاب کنید که فرم یقه تان را به خوبی نمایش بدهد و اگر یقه لباستان ایستاده است بهتر است از شینیون جمع بالای سر استفاده کنید.

هماهنگی شینیون موی عروس با مدل لباس عروس

البته در انتخاب مدل شینیون حواستان به اختلاف قدتان با داماد هم باشد، اگر اختلاف قدیتان کم است و یا هم قد هستید بهتر است از یک مدل موی جمع پشت سر و یا شینیون نیمه باز استفاده کنید و به جای تاج هم میتوانید از تل و گیره سر استفاده کنید.

برعکس اگر قد عروس خانم کوتاه تر از آقای داماد است و فرم صورت و مدل لباسش اجازه میدهد بهتر است از مدل موی بالای سر و تاج استفاده کند.

البته در انتخاب مدل شینیون حواستان به اختلاف قدتان با داماد هم باشد

 

هر چقدر آرایش عروس و شینیون و مدل موی عروس ساده تر باشد زیباتر است و برعکس تصور همگان ، باعث درخشش بیشتر عروس می شود و همچنین ایجاد هماهنگی بیشتری با لباس و زیورآلات عروس میشود.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا