آرایش عروس

اصولی که به شما در انتخاب مدل موی عروس کمک می کند!

عروس و داماد به تک تک و کوچکترین جزئیات ظاهری باید اهمیت بدهند. یکی از آن نکاتی که نباید عجولانه از روی آن گذشته مدل موی عروس است



عروس و داماد به تک تک و کوچکترین جزئیات ظاهری باید اهمیت بدهند تا در شب عروسی زیباترین و بهترین باشند. یکی از آن نکاتی که نباید عجولانه از روی آن گذشته مدل موی عروس است. پیشنهاد میکنیم برای داشتن موهایی براق و شاداب از یک تا دو ماه قبل رسیدگی به موهایتان را شروع کنید.

مدل موی عروس به طور کامل با فرم صورت در ارتباط است

مدل موی عروس بر جذابیت صورت تاثیر مستقیم دارد

سعی کنید به طور مداوم و همیشگی به موهایتان رسیدگی کنید و این کار محدود به یکماه آن هم برای زیبایی و خوش درخشیدن در یک شب نباشد. برای آنکه مدل موی عروس بسیار زیبا و ظریف از کار در بیاید یکی از مهمترین اصول این است که موهایی نرم و لطیف و براق داشته باشد. اگر جزو آن دسته هستید که ریزش مو دارید و موهایی شکننده و خشک دارید پیشنهاد ما به شما این است که از چندین ماه قبل از عروسی به یک متخصص مو مراجعه کنید.

حتما قرصهای ویتامین و میوه و سبزیجات زیاد مصرف کنید که هم برای پوستتان مفید است و باعث میشود آرایش عروس زیباتری داشته باشید و هم برای موهایتان بسیار ضروری است.

برای موهایتان از یک ماه قبل از عروسی از انواع ماسک و تقویت کننده و سرم مو استفاده کنید تا در روز عروسی موهای شاداب داشته باشید که به راحتی هر مدلی که میخواهید به آن بدهید.

چه وقت موهایمان را باز بگذاریم ؟!

اگر دوست دارید که موهایتان را باز بگذارید باید به این نکته توجه داشته باشید که موهایتان باید اندازه اش تا سر شانه یا بلندتر باشد تا جذابیت داشته باشد، اگر اندازه موهایتان کوتاه تر است این فکر را از سرتان بیرون کنید.

نکته دوم اینکه اگر دوست دارید که موهایتان باز باشد ، لباسی انتخاب کنید که آستین نداشته باشد و یا از مدلهای دکلته باشد.

مدل موی عروس با گردنبند

اگر لباستان دارای یقه خاصی است و دوست دارید مدل یقه و کاری که بر روی آن انجام شده بیشتر به چشم بیاید به شما پیشنهاد میکنیم که حتما مدلهایی را برای موهایتان انتخاب کنید که در آن موها کامل جمع میشود برای بهتر جلوه کردن گردنبند نیز مدل پیشنهادی برای موی عروس همان شینیون جمع است.

بعضی لباسها هستند که از پشت باز هستند یا لباسهایی که یقه هارتلی دارند، برای اینکه لباستان بهتر به چشم بیاید حتما موهایتان را جمع کنید.

اگر بر روی لباستان بسیار کار شده است و یا از پارچه ای پر طرح مانند گیپور گلدار یا دانتل در آن استفاده شده است به شما پیشنهاد میکنیم که برای مدل موی عروس ، مدلی ساده و شیک را انتخاب کنید.

موهای فردار

ریسک کنید و شینیونی با موهای فر انتخاب کنید، این سبک مو بسیار جذاب و منحصر به فرد خواهد بود مخصوصا اگر موهایی طبیعی و رنگ نشده دارید. البته این انتخاب بسیار سلیقه ای است و حتما با آرایشگرتان مشورت کنید تا بهترین نتیجه حاصل شود.

هنگام انتخاب مدل موی عروس به فاکتورهای مهمی چون مدل لباس و یقه لباس توجه داشته باشید

تاج یا تل ؟

تاج از آن اکسسوری هایی است در تمام دوران مورد توجه بوده است امروزه کلکسیون متنوعی از تاج و تل و گیره سر عروس وجود دارد که با توجه به تنوع تمام سلیقه ها را در بر میگیرد و شما به راحتی می توانید آن چیزی را انتخاب کنید که هم با مدل موهایتان و هم با فرم صورتتان همخوانی داشته باشد.

به این نکته توجه داشه باشید که نوع اکسسوری مو در رابطه مستقیم با مدل موی عروس است.

چند نکته :

برای کوتاهی و مرتب کردن موهایتان حتما از ۱ یا ۲ هفته قبل از عروسی اقدام کنید و پیشنهاد ما به شما این است که در حد نوک گیری و مرتب کردن مو باشد، اگر قصد جمع کردن و شینیون موهایتان را دارید بهتر است به موهایتان مدل خاصی ندهید تا مدل دادن به موهایتان راحت تر باشد.

اگر تا به حال موهایتان را رنگ و یا هایلایت و دکلره نکرده اید بهتر است ریسک نکنید و برای عروسیتان هم با رنگ طبیعی موهایتان ظاهر شوید، اما اگر باز هم دوست دارید که برای عروسی چهره متنوع تری داشته باشید حتما هر تغییری در رنگ موهایتان را دو هفته قبل از عروسی انجام دهید که اگر آن چیزی نشد که دلتان میخواهد زمان ترمیم وجود داشته باشد.

 

2 دیدگاه

2 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا