گوناگون

معرفی عطرهای ۲۰۱۷ ویژه عروس خانمها

عطر عروس یکی از آن مهم ترین انتخاب های خرید برای عروس است. بهترین عطر ممکن را برای این روز انتخاب کنید زیرا تا آخر عمر آن را به خاطر خواهید آورد.



اگر شما از جمله افرادی هستید که همیشه دوست دارید در مکانهای خاص از عطرهایی ویژه و خاص استفاده کنید تا در ذهن افراد ماندگاری بیشتری داشته باشید، پس خرید عطر عروس مهمترین خرید برایتان خواهد بود. در جشن عروسیتان که شب ویژه ای برای شما خواهد بود و همه افراد حاضر تمرکزشان بر روی شماست بد نیست عطری را انتخاب کنید که بر حس بویاییشان هم تاثیر بگذارد و ماندگاری بیشتری در خاطرشان داشته باشید.

مطلب مرتبط ← نکاتی مهم و اساسی که به عروس و داماد در خرید عطر کمک میکند

خرید عطر عروس

در مقاله ای به صورت کاملا اختصاصی و مفصل توضیح داده این که برای خرید عطر بهتر است چه نکاتی را رعایت کنید تا انتخابی مناسب داشته باشید و بعد از خرید از عطری که خریده اید رضایت کامل داشته باشید و در همان مقاله که لینک آن در بالا آورده شده است، توضیح دادیم که اگر به دنبال عطری با ماندگاری بالا هستید بهتر است به سراغ پرفیوم بروید. در این مقاله بیشتر سعی داریم عطرهایی از برندهای مختلف را معرفی کنیم تا لیستی داشته باشید تا در خرید به کمک شما بیاید.

شارلوت تیلبری

این عطر ماندگاری نه ساعته دارد و تشکیل شده از رایحه های لیمو، هلو، فلفل سیاه، صمغ کندر، گل یاسمین، مریم و بنفشه است. سازنده اش این عطر را سمبل عشق و قدرت میداند و معتقد است کسی که از این عطر استفاده میکند هم خودش انرژی مثبت دریافت می کند و هم این انرژی را به اطرافیان منتقل می کند. این نکته میتواند یکی از گزینه های مثبت برای انتخاب این عطر به عنوان عطر عروس باشد.

Charlotte Tilbury عطری با ماندگاری بالا

Charlotte Tilbury – Scent of a Dream

جو مالون

این عطر در میان کسانی که به خوبی آن را میشناسند به عنوان یک عطر لاکچری شناخته می شود. دارای رایحه ای از پونه، سیب سرخ، گل یاسمین و گل رز است که همین ترکیبات رایحه ای دلپذیر ایجاد کرده که تاثیری وصف ناپذیر بر همه میگذارد ، پس اگر قصد دارید عروسی تاثیرگذار و به یاد ماندنی باشید بدون تردید این عطر را انتخاب کنید.

Jo Malone به عنوان عطری لاکچری شناخته میشود و برای عطر عروس مناسب ترین گزینه است

Jo Malone – Peony & Blush Suede Cologne

ناسوماتو

رایحه این عطر حس زنانگی بسیار بالایی را منتقل میکند، حسی لطیف و سرشار از آرامش. رایحه این عطر تشکیل شده از گل مریم، یاسمین و لیلیوم است اما بوی گل مریم رایحه پایه در این عطر است. رایحه خاص این عطر باعث شده که همه آن را به عنوان عطری لاکچری و مدرن بشناسند. ماندگاری و تاثیرگذاری این عطر بسیار بالاست.

ناسوماتو عطری با زنانگی بالا

Nasomatto – Narcotic V. Extrait de Parfum

دیور

کمتر کسی را می توان پیدا کرد که با برند دیور آشنا نباشد و کمتر خانمی است که دلش نخواهد یکی از عطرهای دیور را داشته باشد. این عطر از زمان تولیدش در سال ۱۹۸۵ تا به حال همیشه جزو عطرهای برتر شناخته شده. Dior – Poison دارای رایحه هایی چون اسانس میوه، ادویه های تند و چوب است که اسانس پایه آن که بیشتر حس می شود ترکیبی از زردآلو، گشنیز و گل مریم است.
در یک کلام باید به شما بگوییم که ترکیبات این عطر باعث رمزآلود شدن این عطر شده است که هر شخصی را جادو میکند، پس در گزینه های انتخابی عطر عروس این عطر را از یاد نبرید.

 Dior - Poison دارای رایحه هایی چون اسانس میوه، ادویه های تند و چوب است که اسانس پایه آن که بیشتر حس می شود ترکیبی از زردآلو، گشنیز و گل مریم است.

Dior – Poison

رز ۳۱

اسم این عطر رایحه آن را فاش می کند، رایحه اصلی و پایه این عطر گل رز است و ترکیباتی از سدر، کهربا، مرکبات، چوب، زیره سبز و صمغ کندر در آن وجود دارد. این عطر در نهایت رایحه ای لطیف و دلنشین دارد.

رز 31 رایحه ای لطیف و دلنشین دارد.

Le Labo – Rose 31

تام فورد

تام فورد جزو برندهای لاکچری شناخته می شود که محال است عطری را ساخته باشد و نتوانسته باشد در دلها نفوذ کند. این عطر ترکیب رایحه هایی چون گل ارکیده، نیشکر، عسل و مرکبات است که در نهایت با رایحه ای شیرین و بی نظیر مواجه می شوید. اگر برای خرید عطر عروس به دنبال برندی شناخته شده هستید این عطر میتواند به خوبی نظر شما را جلب کند.

تام فورد جزو برندهای لاکچری شناخته می شود که محال است عطری را ساخته باشد و نتوانسته باشد در دلها نفوذ کند.

Tom Ford – Velvet Orchid

لانکوم

کمتر کسی پیدا می شود که این برند عطر و لوازم آرایش را نشناسد. لانکوم جزو برندهای قدیمی و بسیار شناخته شده است. لانکوم همیشه برای ساخت عطرهایش رایحه ها و اسانس ها را در نهایت دقت و وسواس انتخاب می کند. رایحه پایه و اصلی La Vie Est Belle نعناع هندی است که در کنار رایحه هایی چون بهار نارنج و گل یاسمین قرار گرفته است.

 رایحه پایه و اصلی La Vie Est Belle نعناع هندی استLancôme – La Vie Est Belle

 بیرودو

عطری ایده آل برای انتخاب عطر عروس زیرا شما را در خاص ترین روز زندگیتان به خوبی همراهی میکند و شما را عروسی ویژه و منحصر به فرد خواهد کرد. این عطر از رایحه هایی چون هویج، توت، گل رز، وانیل و چوب صندل تشکیل شده است.

 بیرودو از رایحه هایی چون هویج، توت، گل رز، وانیل و چوب صندل تشکیل شده است.

 Byredo – Seven Veils Eau De Parfum

شانل شماره ۵

هیچ خانمی پیدا نمی شود که شانل را نشناسد. این برند همان سالی که متولد شد تا به الان محبوبیتی ویژه در میان افراد دارد. شانل شماره ۵ از رایحه هایی چون وانیل، چوب، بهارنارنج و رز تشکیل شده است.

شانل شماره 5 از رایحه هایی چون وانیل، چوب، بهارنارنج و رز تشکیل شده است.

Chanel – No. 5

دیپتیک

این عطر جزو عطرهای با ماندگاری بالا محسوب می شود و همانطور که از نام آن پیداست در ترکیباتش از گل رز استفاده شده در کنار گل رز رایحه هایی چون میوه ها و عسل وجود دارد که این عطر را بسیار زنانه کرده است که دارای ظرافتی بی نظیر است. به هنگام خرید عطر عروس اگر به فکر این هستید که چون ستاره ای در جشن عروسیتان بدرخشید، این عطر را فراموش نکنید.

به هنگام خرید عطر عروس اگر به فکر این هستید که چون ستاره ای در جشن عروسیتان بدرخشید، این عطر را فراموش نکنید.

Diptyque – Essences Insensees Rose De Mai

دیور

ژادور عطری دیگر از برند دیور که رایحه بی نظیر آن باعث شده که این عطر طرفداران زیادی به دست بیاورد. ژادور عطری لوکس و مدرن است که به خوبی میتواند توجه مشکل پسندها را جلب کند. در این عطر رایحه لیمو به عنوان اسانس پایه است که به خوبی حس میشود. دیگر رایحه های استفاده شده در این عطر شامل شکوفه ترنج، گلابی، هلو، طالبی و گل مگنولیا به همراه وانیل و سدر است. این عطر از برند دیور به عنوان یکی از عطرهای پرطرفدار شناخته شده است.

ژادور عطری دیگر از برند دیور که رایحه بی نظیر آن باعث شده که این عطر طرفداران زیادی به دست بیاورد.

J`adore Dior for women

کنزو

برند معروف دیگری که نیاز به معرفی ندارد و بسیار شناخته شده می باشد ، کنزو است. همانطور که از اسم این عطر و طراحی شیشه آن مشخص است در ترکیبات این عطر از رایحه گلهایی چون شکوفه گل سرخ، سوسن، یاسمن، مگنولیا و ارکیده تشکیل شده که رایحه وانیل اینها را همراهی میکند تا حس تازگی و طراوت را به خوبی منتقل کند.

برند معروف دیگری که نیاز به معرفی ندارد و بسیار شناخته شده می باشد ، کنزو است.

Kenzo Flower In The Air

ایزیا

رایحه اصلی این عطر گل رز است که رایحه رزها به تنهایی برای جذاب شدن این عطر کافی است و ترکیب آن با رایحه هایی چون ترنج سفید، فلفل صورتی، گلپر، سدر، مشک و عنبر جذابیت آن را دو برابر کرده و این عطر را در رده عطری مدرن و ویژه قرار داده است.

رایحه اصلی این عطر گل رز است که رایحه رزها به تنهایی برای جذاب شدن این عطر کافی است

Izia Eau de Parfum

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا