لباس عروس

لباس عروس کوتاه مخصوص عروس خانمهایی که میخواهند خاص باشند!

لباس عروس کوتاه مناسب مراسم لوکس و مجلل نیست ، پس اگر در صدد گرفتن جشنی کوچک و دوستانه هستید میتوانید لباس عروسی کوتاه برای مراسم ازدواجتان انتخاب کنید.



اگر بخواهیم واقع بینانه نگاه کنیم، اکثر عروسها قطعا لباس عروسی تا روی زمین با دنباله ای بلند و زیبا را می پسندند. اما ما به شما می گوییم که هیچ چیز به اندازه یک لباس عروس کوتاه گویای سبک مدرن لباس پوشیدن شما نیست. بیشتر عروسهایی که سبک لباس مدرن را می پسندند از روی مدلهای لباس عروس بلند چشم پوشی کرده اند و به سراغ مدلی کوتاه ، زیبا و در عین حال جذاب رفته اند.

مدل لباس عروس کوتاه

ویژگی های لباس عروس کوتاه

اگر جشن عروسی شما جشنی کوچک و خانوادگی است و در سالنی کوچک برگزار می شود انتخاب لباس عروسی کوتاه ، مناسب ترین و بهترین انتخاب است. زیرا به راحتی می توانید در میان سالن راه بروید و با تمام مهمانان خوش و بش کنید و نگران این نباشید که لباستان به میز و صندلی گیر کند و یا اینکه زیر پا بماند و پاره شود.

یکی دیگر از ویژگیهای لباس عروس کوتاه این است که شما می توانید ساعتها برقصید بدون آنکه وزن لباس عروس آزارتان دهد و خسته شوید.

لباس عروس کوتاه بالای زانو

لباس عروس مینی

تنها باید به یک نکته توجه داشته باشید و آن این است که لباس عروس کوتاه خیلی مناسب جشن های بزرگ در هتل یا تالارهای بزرگ و باغ با مهمانان زیاد و رسمی نیست.

نکاتی که باید به هنگام دوخت و خرید لباس عروس کوتاه به آن توجه داشته باشید

لباس عروس کوتاه بسیار مناسب فصل بهار و تابستان و عروسیهایی کوچک و دوستانه است، مخصوصا که این عروسی در فضای باز برگزار شود.

لباس عروسهای کوتاه باید ظریف و با دقت خاصی دوخته شده باشند و سعی کنید لباسی را که انتخاب می کنید قدش midi باشد، لباسهای کوتاه تر از زانو برای عروس جلوه زیبایی نخواهد داشت. سعی کنید لباسی را انتخاب کنید که در عین حال که کوتاه و ظریف است اما عروس بودن شما را به خوبی نمایان کند.

یکی از ویژگی های انتخاب لباس کوتاه این است که حتی می توانید با کفشهایی با پاشنه کوتاه تر ست کنید و نگران این نباشید که کوتاهی کفش باعث بد جلوه دادن لباستان شود.

مدل لباس عروس دانتل و ساتن

لباس عروس میدی

لباس عروس میدی از جنس دانتل

راهنمایی انتخاب لباس عروس کوتاه برای تیپ های مختلف اندام

اگر شما قدی بلند و اندامی لاغر دارید به شما پیشنهاد می کنیم پراهنی با قدی مناسب با دامنی پرچین انتخاب کنید. پیراهن کوتاه بسیار مناسب عروسهایی است که شانه هایی پهن دارند مخصوصا اگر بر روی کمر لباس کار شده باشد، به این صورت توجه از روی شانه ها به کمر و پاها منتقل می شود.

لباس عروس کوتاه چند دامنه

اگر اندامی چاق دارید میتوانید لباسی دکلته و بدون چین انتخاب کنید، مدل راسته رو به تنگ بسیار مناسب شما خواهد بود، اما حواستان به اندازه کوتاهی لباس باشد.

اگر شما دارای اندام ساعت شنی هستید میتوانید مدل سیلوئت را انتخاب کنید. اندازه بلندی این مدل بین اندازه پیراهن میدی و ماکسی است یعنی کمی پایین تر از زانو قرار می گیرد و مدل دامن آن پفی و چین دار است . این مدل برای فرم اندام مثلث برعکس نیز بسیار مناسب است. این مدل اندام را بسیار زیبا و خوش تراش نشان می دهد.

یکی از اندازه‌های رایج پیراهن مابین مینی و ماکسی است که تا زانو و یا کمی پایین‌تر می‌رسد این پیراهن‌های اغلب در مدل‌های پفی و چین‌دار هستند سیلوئت‌هایی شبیه به پیراهن‌های دهه ۵۰ میلادی. این مدل پیراهن مناسب اندام‌هایی با فرم ساعت شنی یا آن‌هایی است که می‌خواهند سیلوئت ساعت شنی ایجاد کنند مثلا آن‌هایی که باسن لاغر و شانه‌های پهنی دارند با پوشیدن چنین پیراهنی سیلوئتی شبیه ساعت شنی پیدا می‌کنند و البته افرادی که پاهای خوش تراشی دارند با خیال راحت می‌توانند این مدل پیراهن را بپوشند.

لباس عروس مدل سیلوئت

اکسسوری عروس مناسب با لباس کوتاه :

همانطور که گفتیم لباس عروس مدل کوتاه مناسب جشن ها و عروسی های کوچک و خودمانی است پس برای لباس ساده کوتاه نباید یک اگسسوری پر زرق و برق به کار برد بلکه متناسب با نوع یقه و مدل لباس و … باید از اکسسوری های ساده اما در عین حال زیبا استفاده کرد، یک جفت گوشواره طلای آویز از آن اکسسوری هایی است که با فرم صورتهای مختلف هماهنگ است و زیبایی لباستان را نیز دو چندان می کند. سعی کنید از اکسسوری های شلوغ استفاده نکنید.

مهم ترین نکته ای که نیاز است اینجا قید کنیم این است که حتما از اکسسوری استفاده کنید تا آن زیبایی و شکوه و جلوه عروس بودن را حفظ کنید.

لباس عروس کوتاه با گلهای برجسته

لباس عروس آستین دار که اغلب هم جنس آستین لباس عروسها گیپور و یا تور و دانتل است برای اندامهای بلند و باریک بسیار مناسب است، اما اگر شما قد متوسطی نیز دارید و مایل هستید لباسی آستین دار بپوشید بدون هیچ نگرانی یکی از آنها را بخرید، در لباس عروس کوتاه مهمترین نکته داشتن پاهایی خوش فرم و زیبا است.

مدل لباس عروس کوتاه آستین دار

با لباس عروس مدل کوتاه چه کفشی بپوشیم ؟

همانطور که گفته شد در لباس عروس کوتاه پاها از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. پس سعی کنید در انتخاب کفش دقت داشته باشید تا زیبایی و ظرافت لباستان به چشم بیاید. اگر قدی کوتاه و یا متوسط دارید حتما کفشی پاشنه دار با پاشنه هایی ظریف به پا کنید و اگر قد بلندی دارید کفشی با پاشنه های مناسب انتخاب کنید، چون اگر پاشنه های خیلی بلندی انتخاب کنید با لباس کوتاه و بلندی قد شما، جلوه مناسبی نخواهد داشت.

نکته طلایی :

اگر هنوز درمورد انتخاب قطعی لباس عروس کوتاه و بلند مطمئن نشده‌اید پیشنهاد ما به شما یک تکه اضافی جداشونده بر روی پیراهنی کوتاه است، به این شکل که از قسمت کمر یک دامن بلند به هر میزان که میپسندید به وسیله چند دکمه مخفی روی کمر لباس شما وصل شود این دامن می‌تواند کامل باشد و یا فقط قسمت پشت لباس را پوشش دهد و جلوی لباس شما همچنان کوتاه بماند. مزیت چنین طراحی‌هایی این است که در عکاسی لباس‌ عروس بلند و با دنباله جذابیت بیشتری خواهد داشت و برای رقص می‌توانید دامن بلندتان را جدا کنید و به راحتی از بهترین شب زندگی‌تان لذت ببرید.

مدلهایی برای لباس عروس کوتاه :

 

لباس عروس

 

یک نظر

یک نظر

  1. Pingback: زیباترین لباس عروسی کوتاه برای فصل تابستان - لباس عروس کوتاه - لباس عروس کوتاه دانتل

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا