آرایش عروس

تمام نکات آرایشی عروس که باید از آنها با خبر باشید

بهتر است با یکسری نکات آرایشی عروس آشنا شوید تا بتوانید زیباییتان را دوچندان کنید. شاید بگویید که قرار نیست خودتان آرایشگر روز عروسیتان باشید



بهتر است با یکسری نکات آرایشی عروس آشنا شوید تا بتوانید زیباییتان را دوچندان کنید. شاید بگویید که قرار نیست خودتان آرایشگر روز عروسیتان باشید، اما من به شما میگویم که هر چه اطلاعات بیشتری داشته باشید مشارکت و همفکری بیشتری با آرایشگرتان خواهید داشت و نتیجه کار ایده آل تر خواهد بود.

در نکات آرایشی عروس به تاج عروس و اکسسوری های مو اهمیت دهید

اگر تصمیم دارید که از تاج استفاده کنید حتما به اختلاف قدتان با داماد توجه کنید، اگر اختلاف قد چندانی با داماد ندارید و یا بلندتر از داماد هستید بهتر است یا از تاج صرف نظر کنید و یا اینکه با کمی دقت و وسواس انتخاب کنید.

ابروهای طبیعی تر ، صورتی زیباتر

چند سالی مد شده بود که ابروهای عروس را میتراشیدند و به جای آن مداد میکشیدند، بماند که همان شب عروسی هم زیبا نبود و مصنوعی به نظر میرسید اما دردسر از فردای روز عروسی شروع میشد که عروس مجبود بود هر روز صبح کلی زمان بگذارد و با مداد ابرو بکشد.

پس تراشیدن ابرو ممنوع چون آن طبیعی بودن را ندارد و هم چنین سعی کنید که ابروهایتان را مدل همیشگی بردارید و خیلی تغییر ندهید، ابروهایتان را خیلی نازک نکنید. فراموش نکنید که زیبایی و خوش فرم بودن ابروها چشم ها را زیباتر می کند.

بهتر است ابروهایتان را رنگ کنید ولی نهایت دو درجه روشن تر از موهایتان باشد.

نکات آرایشی عروس

برای آرایشگرتان خواسته هایتان را بسیار شفاف بازگو کنید

شاید در جستجوهایتان مدل مو و آرایشی نظرتان را جلب کرده باشد و دوست داشته باشید که همان مدل مو را برای آرایش عروسی تان داشته باشید. حتما آن مدل را همراه خود ببرید و از آرایشگرتان مشاوره بخواهید که آن آرایش مو و صورت برای شما مناسب است یا نه. آرایشگرتان با این عکسها با سلیقه شما آشنا می شود و با توجه به فرم صورت و رنگ پوستتان آرایشی را به شما ارائه می دهد که با سلیقه شما هم هماهنگ باشد.

رنگ موی عروس از مهمترین نکات آرایشی عروس

یکی از نکات مهم در آرایش عروس رنگ موی عروس است . اگر رنگ پوستی گندمی و همچنین صورتی ظریف و به اصطلاح بیبی فیس دارید میتوانید برای روز عروسی موهایتان را روشن کنید. اما پیشنهاد ما به شما رنگ موهایی تیره است. رنگهایی گرم و تیره که با لباس سفید شما هارمونی زیبایی ایجاد میکند.

اگر رنگ پوستی گندمی و همچنین صورتی ظریف و به اصطلاح بیبی فیس دارید میتوانید برای روز عروسی موهایتان را روشن کنید.

خواستار موهایی باز برای روز عروسیتان هستید؟!

اگر قصد دارید که روز عروسیتان موهایتان را باز بگذارید حتما در انتخاب لباس دقت داشته باشید، بهتر است لباس شما دکلته و یا بدون آستین باشد، همچنین حتما از تاجی زیبا برای روی موهایتان استفاده کنید تا خیلی هم ساده نباشید و جذابیت عروس بودنتان حفظ شود. برای فصل گرما پیشنهاد میکنیم که حتما موهایتان را جمع کنید زیرا خیلی سریع آشفته و به هم ریخته میشود.

به آرایش ناخنها هم اهمیت دهید

معمولا برای عروس از ناخن مصنوعی و یا انواع کاشت استفاده میکنند، حتی کسانی هم که دلشان نمیخواهد کاشت دائم داشته باشند برایشان از کاشت موقت استفاده میکنند. برای طرح روی ناخن بهتر است از طرحهای ساده تر استفاده کنید، هر چیزی ساده بودنش باعث می شود که با گذر زمان از مد نیفتد و همیشه زیبا به چشم بیاید.

طول ناخنی که برای عروس گذاشته می شود معمولا بستگی به فرم و مدل انگشتان دارد، مثلا کسانی که دارای انگشتانی کشیده هستند ناخنهای خیلی بلند مناسب دستشان نیست

معمولا برای عروس از ناخن مصنوعی و یا انواع کاشت استفاده میکنند، حتی کسانی هم که دلشان نمیخواهد کاشت دائم داشته باشند برایشان از کاشت موقت استفاده میکنند

اگر اهل ریسک هستید سراغ لایت و آمبره بروید

نصیحت ما به شما این است که اگر تا به حال موهایتان را هایلایت، مش ، آمبره و … نکرده اید برای روز عروسی به سراغش نروید، اما ریسک پذیری بالایی دارید پیشنهاد ما به شما آمبره و هایلایت است، زیرا میتوانید بر روی پایه موهای خودتان نیز انجام دهید و تیرگی موهایتان را داشته باشید.

عروس کلاه بر سر

اگر دوست دارید که به جای تاج و یا هر اکسسوری مو از کلاه استفاده کنید بهتر است که لباستان را هم مناسب با کلاه هماهنگ کنید، بهترین گزینه لباسهای پرنسسی و پفی است.

همچنین کلاه مناسب عروسی در فصل تابستان است.

اگر دوست دارید که به جای تاج و یا هر اکسسوری مو از کلاه استفاده کنید بهتر است که لباستان را هم مناسب با کلاه هماهنگ کنید

اگر از طرفداران لنز هستید

بهتر است که در روز عروسی از لنز استفاده نکنید، هر چه صورتتان طبیعی تر باشید جلوه زیباتری در روز عروسی خواهید داشت. اما اگر تصمیم خودتان را گرفته اید و فکر میکنید با یک لنز رنگی به تمام ایده آل هایتان رسیده اید به شما پیشنهاد میکنم که حتما از هفته قبل هر روز برای چند ساعت از لنز استفاده کنید تا چشمتان به آن عادت کنید و مطمئن هم بشوید که حساسیتی ندارید.

بهتر است که در روز عروسی از لنز استفاده نکنید، هر چه صورتتان طبیعی تر باشید جلوه زیباتری در روز عروسی خواهید داشتنکات آرایشی عروس

بهترین مواد آرایشی را برای روز عروسیتان استفاده کنید

برای آرایش چشم حتما از لوازم آرایش ضد آب استفاده کنید ، مخصوصا اگر فردی بسیار احساساتی هستید مطمئن شوید که آرایشگرتان از لوازم آرایشی ضد آب استفاده میکند، زیرا ممکن است از شوق زیاد احساساتی بشوید و چند قطره اشک بریزید.

برای عروس ها از رژ لبهای ۲۴ ساعته (طولانی مدت) استفاده میکنند، حتما از رژلبهایی استفاده کنید که دارای مرطوب کننده باشد زیرا رژلبهای ۲۴ ساعته لبها را خشک میکند. هر چند ساعت یکبار هم لبهایتان را چرب کنید.

برای آرایش چشم حتما از لوازم آرایش ضد آب استفاده کنید

 

 

 

2 دیدگاه

2 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا