اکسسوری عروس

کلکسیون مدل بهاره کفش عروس جیمی چو

کفش عروس جیمی چو

کفش عروس جیمی چو به علت زیبایی و طراحی و دیزاین خاص و لاکچری از جمله کلکسیونهای پرطرفدار سراسر جهان است. این برند به تازگی توسط مایکل کورس خریداری شده است.



جیمی چو برند لاکچری انگلیسی است که به خاطر پاشنه های زیبا و خوش استایل آن بسیار شناخته شده و پر طرفدار است. این برند توسط مایکل کورس به مبلغ ۸۹۶ میلیون یورو ( ۱٫۵۹ بیلیون دلار ) خریداری شده است. کفش عروس جیمی چو به علت زیبایی و طراحی و دیزاین خاص و لاکچری از جمله کلکسیونهای پرطرفدار سراسر جهان است.

کفش عروس جیمی چو

به تازگی کفش عروس جیمی چو ، رنگ صورتی چرک را به کلکسیون کفش عروس خود اضافه کرده است. این تن رنگی چه در این زمان چه در زمانهای دیگر جزو ترندهایی زیبا و بی نظیر برای یک جفت کفش عروس است. اینها کفشهایی ارزان قیمت نیستند اما بی نظیرترین گزینه برای خارج شدن از رنگ تنالیته رنگی سفید برای کفش عروس است.

یک جفت کفش عروس رویایی

اگر همیشه در رویایتان یک جفت کفش جیمی چو را تصور می کردید، ما کفشی با طراحی بی نظیر را به شما معرفی میکنیم. ویولا ۱۱۰ صندلی زیبا است که با پر تزئین شده و با زیپی در پشت کفش بسته می شود. این کفش از جنس جیر با تزئیناتی کریستالی است.

مدل کفش عروس جدید و شیک

۵ واقعیت در رابطه با برند جیمی چو

این برند مشتری هایی مشهور و معروف داشته و دارد. یکی از این افراد پرنسس دایانا بوده است. از دیگر افراد مشهور میتواند مدونا، کندل جنر و جنیفر آنیستون را نام برد.

این برند کار خود را در لندن و از سال ۱۹۸۰ آغاز کرده است. چو راه پدر را در پیش گرفت و به دنبال حرفه ساخت کفش رفت و در یک کالج طراحی در لندن ادامه تحصیل داد.

چو درجه استادی خود را از مالزی دریافت کرده و برای طراحی فروشگاهش در هاروی نیکولز لندن از توصیه های فنگ شویی استفاده کرده است.

از زمانی که جیمی چو ۵۰ درصد از سهام برندش را فروخته است، کفشهای این برند را خودش طراحی نمیکند بلکه توسط دختر برادرش ساندرا چو طراحی می شود.

جیمی چو برای ساخت کفش های پاشنه بلندش از هنرمندان فوکوشیما ژاپن، الهام گرفته است. چو در سال ۲۰۱۴ ، شش جفت از کفشهایش را با متریالهای بومی مخصوص فوکوشیما ساخت.

حتما بخوانید : ۴۰ مدل صندل بهاره و تابستانه زنانه و دخترانه شیک جدید

کلکسیونی از کفش های عروس جیمی چو

      پاشنه بلند جیمی چو

 

یک نظر

یک نظر

  1. Pingback: عروس رویایی به سبک سواروسکی Swarovski شوید - جواهرات سواروسکی - برند سواروسکی

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا