اکسسوری عروس

تاج گل عروس مخصوص عروس های بهاری

اگر جشن عروسی شما در بهار است و عاشق گلهای طبیعی و رنگی هستید و جشن عروسی شما قرار است که در باغ برگزار شود پیشنهاد ما به شما انتخاب تاج گل عروس است



اگر جشن عروسی شما در بهار است و عاشق گلهای طبیعی و رنگی هستید و جشن عروسی شما قرار است که در باغ برگزار شود پیشنهاد ما به شما برای آنکه عروسی متفاوت و زیبا باشید انتخاب تاج گل عروس از گلهای طبیعی فصل است. تاج گل عروس تنها یک نوع و یک مدل نیست، شما میتوانید از گلهای فصل بهار با مدل دلخواهتان تاجی از گل سفارش دهید و مطمئن باشید که زیباترین خواهید بود.

 

مدلهایی از تاج گل عروس برای عروسی در بهار

با وجود اینکه امروزه تاج گل عروسی در سراسر جهان محبوبیت خاصی دارد اما این ایده جدید و تازه نیست. حلقه گل سر یک اکسسوری شناخته شده در چندین قرون متوالی است، و استفاده از آن دارای معنای خاصی است که ریشه در سنتهای قدیمی دارد و ریشه اصلی آن به یونان باستان بر میگردد. در یونان باستان تاج گل را در مناسبتهای خاصی برای احترام به خدایگانشان استفاده می کردند.

امروزه اما استفاده از حلقه گل سر سمبلی از عشق ، باروری و جشن و پایکوبی در سراسر جهان است و به راحتی هر شخصی میتواند تاج گلی به دلخواه خود داشته باشد و یکی از محبوب ترین اکسسوری عروس شناخته می شود.

مدل تاج گل عروس بزرگ و درخشان بوهمی

تاج گل عروس مخصوص عروسی در باغ و در فصل بهار

ترکیبی از گلهای بزرگ و شکوفه های کوچک و برگهای اکالیپتوس ، گل رانکولوس نارنجی ، شکوفه های صورتی توت فرنگی و گل مومی بنفش حلقه ای زیبا و جسورانه را می سازد .

تاج گلی ساده و زیبا

حلقه ای ساده با برگهایی سبز و گلهای سفید ژیپسوفیلا ( نفس کودک ) که به شما شخصیتی معصوم و روحانی می بخشد مخصوصا اگر لباس شما حریری سراسر سفید باشد.

تاج گل عروس با ترکیبی ساده از گل نفس کودک و برگ

تاج گلی از گلهای رز

اگر به دنبال مدلی از تاج گل عروس هستید که در برابر باد مقاوم باشد و شکل خود را از دست ندهد از این حلقه گل رز صد تومانی استفاده کنید و مطمئن باشید که در تمام مراسم جلوه خود را از دست نخواهد داد.

تاج سری از ترکیب گلهای رز

ساخت تاج گل عروس با بافت مو به همراه گل مروارید

اگر دوست دارید که موهایتان به صورت کامل دیده شود اما نمیخواهید که وجود گل در موهایتان را از دست بدهید، میتوانید از آرایشگرتان بخواهید که موهایتان را با شکوفه های ریزی همراه کند و با هم ببافد.

بافت مو به همراه گلهای مروارید

استفاده از پر در تاج گل سر

میتوانید به انتهای تاج گل سرتان جزئیاتی به سلیقه خودتان اضافه کنید که معرف خودتان باشد و به گونه ای امضای شخصی خودتان باشد. پر ، تور و یا یک تکه جواهر می تواند یکی از این جزئیات باشد که تاج گل سر را زیبا می کند.

استفاده از پر و دیگر اکسسوری های مورد دلخواه در تاج گل عروس

هدبندی ساخته شده از گل

برای داشتن تاج گلی متفاوت میتوانید ساقه سبزی به همراه گلهایی زیبا را بر روی هد بندی بچسبانید. این ایده هم مناسب کودکان است که در سراسر جشن عروسی در حال جنب و جوش هستند و این هدبند از روی سرشان تکان نمیخورد و هم مناسب عروسی است که میخواهد مد موهایش در سراسر جشن تغییر نکند و مرتب بماند.

هدبند گل عروس

تاج گلی از جواهرات

اکسسوری های زیادی از جنس مردارید، جواهرات و کریستال وجود دارد که به شکل تاج گل عروس است اما به خاطر وجود کریستال و جواهرات درخشندگی بیشتری دارند، اگر به دنبال تاج گلی همیشگی هستید میتوانید یکی از این مدل اکسسوری عروس را انتخاب کنید.

تاج گل جواهرات

هماهنگی دسته گل عروس و تاج گل سر

میتوانید در ساخت تاج گل سر عروس از همان ترکیب گلهایی استفاده کنید که در دسته گل عروس وجود دارد، این هماهنگی باعث زیبایی بیشتر در چشم مهمانان می شود.

همچنین شاید شما دوست داشته باشید که حلقه گل سرتان تنها کنار سرتان را پوشش دهد، بنابراین میتوانید از گل فروشی که دیزاین و ساخت تاج گل را بر عهده گرفته بخواهید که گلها را در یک طرف تاج بچیند.

هماهنگی بین گلهای تاج سر با دسته گل عروس

استفاده از تاج گل بر روی شینیون نامرتب

میتوانید موهای خود را شینیونی شل و نامرتب کنید و بر روی آن حلقه ای گل بگذارید و مطمئن باشید که این ترکیب بسیار رمانتیک و زیبا خواهد بود.

استفاده از تاج گل بر روی موهای جمع شده

تاج گلی از برگ مخصوص عروسی در تابستان

اگر عروسی شما در اواسط تابستان در باغ است و همچنان دوست دارید که به عنوان یک اکسسوری مو تاجی طبیعی بر سر داشته باشید میتوانید از تاجی ساخته شده سراسر از برگهای سبز و تازه استفاده کنید و در تمام مراسم عروسی نگران پلاسیده شدن گلهای تاج سرتان نباشید.

تاجی از برگ مخصوص عروسهای تابستان

انواع تاج گل به همراه تور سر عروس

ترکیبی از تاج و تور

تاج گل مدل بوهو به همراه توری ساده

تاج گل با ترکیبی از گلهای کوچک و تور ماتیلدا

تاج گل با ترکیبی از گلهای کوچک و تور ماتیلدا

ترکیب تاج گل سر و تور بلند تا روی زمین

ترکیب تاج گل سر و تور بلند تا روی زمین

تاجی ساخته شده از گل رز ابریشمی به همراه تور بلند

تاجی ساخته شده از گل رز ابریشمی به همراه تور بلند

تاج گل عروس بر روی موهای موج دار و تور سر

تاج گل عروس بر روی موهای موج دار و تور سر

شینیون باز یک طرفه به همراه تاج گل سر در کنار سر و ترکیب آن با تور سری ساده

شینیون باز یک طرفه به همراه تاج گل سر در کنار سر و ترکیب آن با تور سری ساده

مدل موی جمع شده در پشت سر به همراه توری بلند و تاجی از گلهای ریز سفید

مدل موی جمع شده در پشت سر به همراه توری بلند و تاجی از گلهای ریز سفید

 

 

 

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا