اکسسوری

راهنمای انتخاب بهترین اكسسوری داماد شیک پوش

چیزی که اغلب کمتر به آن توجه می شود انتخاب اکسسوری داماد است. اکسسوری ها همیشه کامل کننده تیپ و لباس هستند پس باید از اهمیت ویژه ای برخوردار باشند.



داماد هم به اندازه عروس در جشن عروسی، در مرکز توجه قرار دارد. پس باید به کوچکترین جزئیات هم اهمیت دهد و بهترین و جذاب ترین تیپ خودش را به نمایش بگذارد. چیزی که اغلب کمتر به آن توجه می شود انتخاب اکسسوری داماد است. اکسسوری ها همیشه کامل کننده تیپ و لباس هستند پس باید از اهمیت ویژه ای برخوردار باشند.

اکسسوری داماد

توجهی ویژه به اکسسوری داماد

خیلی چیزها نسبت به زمان قدیم تغییر کرده است، شاید در آن زمان مرسوم نبوده که داماد زمان زیادی برای انتخاب لباس و رفتن به آرایشگاه و … اختصاص دهد ولی امروزه آماده شدن داماد برای جشن عروسی به اصلاح صورت و کوتاه کردن موها ختم نمیشود بلکه زمانی برای گریم داماد و یکنواخت کردن رنگ پوستش گذاشته می شود و لباس داماد هم به کت و شلوار ختم نمی شود بلکه پاپیون یا کراوات، پوشت، سنجاق کراوت، دکمه سر آستین و ساعتی شیک نیز باید در نظر گرفته شود.

پوشت ، کراوات و یا پاپیون اجزاء جدا ناپذیر اکسسوری داماد

انتخاب بین کراوات و پاپیون بسیار سلیقه ای است، بهتر است هر دو را امتحان کنید و در نهایت آن چیزی را انتخاب کنید که بیشتر با اندام و صورتتان هماهنگ است. اما بهتر است این نکته را گوشزد کنیم که اگر جشن عروسی شما بسیار رسمی است بهترین انتخاب بی شک کراوات است.

در انتخاب کراوات هم فراموش نکنید که قانون و قواعدی را باید رعایت کنید، به عنوان مثال پهنای کراوات باید با پهنای یقه کت هماهنگ باشد و یا اینکه اگر اندامی درشت دارید سعی کنید کراواتی براق انتخاب نکنید. پوشت حتما باید با رنگ کراوات و یا پاپیون هماهنگ باشد.

انتخاب رنگ کراوات بستگی به رنگ کت و شلوار، فصلی که جشن عروسیتان در آن برگزار می شود، تم رنگی عروسی و رسمی یا غیر رسمی بودن عروسی بستگی دارد.

در نظر داشته باشید که پوشت و یا تزئینات داخل جیب کت داماد باید با کراوات یا پاپیون هماهنگی داشته باشد.

دکمه سر آستین اکسسوری ویژه برای خاص شدن

ساعت، حلقه، دکمه سر آستین زیورآلات داماد محسوب می شوند پس سعی کنید در انتخاب هر سه اینها نهایت سلیقه را به خرج دهید . دکمه سر آستین یکی از چند اکسسوری داماد است که بسیار خاص و ویژه است. به همین علت به شما پیشنهاد می کنیم برای خریدش کمی دست و دلبازی به خرج دهید و به سراغ برندهای معروف و مدلهای خاص بروید تا در شب عروسی جذابیتتان دو چندان شود.

به غیر از حلقه و ساعت ، دکمه سر آستین شاید تنها زیورآلات داماد باشد

ساعت داماد

برای ساعت داماد پیشنهاد ما انتخاب ساعتی عقربه دار با بند چرمی است. نمیگوییم از ساعتهای با بند فلزی استفاده نکنید بلکه میگوییم اگر میخواهید تیپی رسمی تر داشته باشید یک ساعت چرمی غیر دیجیتال زیباتر و کامل کننده تیپتان خواهد بود.

یک داماد خوش تیپ محال است یک ساعت مچی با بند چرمی را فراموش کند.

حلقه مهترین اکسسوری داماد

سعی کنید حلقه ای را انتخاب کنید که با آن احساس راحتی بیشتری دارید و اگر قصد استفاده از آن به طور روزانه دارید، اذیتتان نکند و به هنگام کار برایتان ایجاد مزاحمت نکند. به این نکته نیز توجه داشته باشید که نیاز نیست حتما حلقه شما و همسرتان با هم ست باشد. بهتر است هر کدام مطابق با سلیقه خودتان خریدی داشته باشید.

خودتان را محدود نکنید که حتما باید حلقه ست بخرید

 

 

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا