گوناگون

به فکر اندام و صورتتان باشید تا در مراسم عروسیتان بدرخشید !

برای آنکه عروس زیبا شوید ، دوران نامزدی بهترین زمان است تا به اندام و پوستتان رسیدگی کنید تا در مراسم عروسی بدرخشید. با ما همراه شوید:



یکی از مهمترین نکاتی که یک عروس باید از چند ماه قبل از مراسم عروسی به آن اهمیت دهد رسیدگی به پوست صورت و رسیدن به پوست صاف و بدون جوش در روز عروسی است. داشتن پوستی صاف باعث میشود که صورت عروس شادابی و طراوت بیشتری داشته باشد و همچنین آرایش زیباتری خواهد داشت.

قدم اول برای داشتن پوست صاف و بدون جوش

اگر از آن دسته هستید که هیچ گاه به پوستتان اهمیت نمیدهید و در حال حاضر پوستتان چندان تعریفی ندارد به شما پیشنهاد میکنیم به یک دکتر متخصص پوست و یا یک کلینیک پوست و زیبایی مراجعه کنید تا طی چند ماهی که تا مراسم عروسیتان فرصت باقیست بتوانید لک و جوش و احیانا چین و چروک ریز پوستتان را از بین ببرید. فقط فراموش نکنید که از چند ماه قبل از تاریخ عروسیتان باید اقدام کنید تا به نتیجه مطلوب برسید و برای روز عروسیتان پوست صاف و بدون جوش داشته باشید.

اما اگر پوستتان خوب است و تنها به دنبال رژیمی هستید که پوستتان درخشان تر بشود مراحل زیر را طی کنید :

آبرسانی پوست

آبرسانی به پوست مهم ترین نکته برای داشتن پوستی با طراوت و شاداب است سعی کنید از چند ماه قبل از مراسم عروسیتان به طور مداوم از کرم ، ماسک و ژل آبرسان پوست استفاده کنید. میتوانید بر اساس تایپ پوستیتان از مشاورین داروخانه برای خرید یک آبرسان خوب اقدام کنید و یا اینکه از یک متخصص پوست کمک بخواهید.

برای داشتن پوست صاف و بدون جوش آبرسانی به پوست یکی از مهم ترین نکات است

تغذیه مناسب برای داشتن پوست صاف و بدون جوش

قدم اول برای داشتن پوست صاف و بدون جوش ، رساندن آب کافی به بدن است، بنابراین سعی کنید روزانه حداکثر ۸ لیوان آب بنوشید. ادویه جات تند ، شیرینی جات و چربی برای پوست مضر هستند و در عوض میوه ها و سبزیجات بهترین خوراکیها برای پوست هستند و همچنین پرهیز از خوردن شیرینی جات و اضافه کردن میوه و سبزیجات و همچنین گوشت سفید به رژیم روزانه باعث لاغری و چربی سوزی نیز می شود.

 پرهیز از خوردن شیرینی جات و اضافه کردن میوه و سبزیجات و همچنین گوشت سفید به رژیم روزانه باعث لاغری و چربی سوزی نیز می شود.

از ورزش غافل نشوید

اگر تا به امروز ورزش نمی کرده اید لااقل جشن عروسی را انگیزه خود قرار دهید تا پوستی شاداب و اندامی زیبا داشته باشید. به شما پیشنهاد میکنم که بعد از جشن عروسیتان هم این عادت روزانه را حفظ کنید و به ورزش ادامه دهید زیرا باعث میشود که اندروفین بیشتری در بدن شما ترشح شود که باعث نشاط و انرژی بیشتر در شما می شود. حتی اگر علاقه ای به پیاده روی و یا ورزشهای انفرادی ندارید میتوانید به سراغ ورزشهای گروهی بروید که انگیزه بیشتری در شما ایجاد کند.

برای داشتن پوستی شاداب و اندامی زیبا ورزش روزانه را از یاد نبرید

توجه به پوست لبها به صورت ویژه

پوست لبها حساس است و گاهی با تغییر فصل خشک می شوند و ترک می خورند. به عنوان یک برنامه روتین هر شب کرم و چرب کننده مخصوص لب ها بمالید.

پوست لبها حساس است و گاهی با تغییر فصل خشک می شوند و ترک می خورند. به عنوان یک برنامه روتین هر شب کرم و چرب کننده مخصوص لب ها بمالید.

نسخه ای برای خشکی و سیاهی آرنج

اگر پوست قسمت آرنجتان سیاه و خشک است نادیده نگیرید مخصوصا اگر لباس عروس شما بدون آستین است. با استفاده از لیف مخصوص لایه برداری هنگام حمام بر روی آرنجتان بمالید تا سلولها و پوست های مرده را جدا کند و هنگامی که از حمام بیرون آمدید از کرم های مخصوص ترک پوست و یا روغن بادام برای نرم شدن این ناحیه استفاده کنید. بد نیست که بعد از چرب کردن آرنجها روی آن را با یک دستمال ببندید و یک ساعت بعد باز کنید تا به خوبی نرم شود. این نسخه را میتوانید دو بار در هفته انجام دهید و از نتیجه آن لذت ببرید.

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا