گوناگون

باید و نبایدهایی که عروس و داماد باید در مراسم عروسی رعایت کنند !

اگر دوست دارید عروس و دامادی باشید که مهمانانتان از شما تصویری زیبا و به یاد ماندنی در ذهنشان باقی بماند حتما در مراسم عروسیتان این نکات را رعایت کنید



تمام مقاله هایی که تا به حال برای عروس و داماد ها گذاشته شده است از باید و نبایدهای آرایش و پوشش عروس و داماد سخن به میان آورده و کمتر و شاید حتی اصلا پیش نیامده که در مقاله ای راجع به آداب رفتاری و چگونگی پذیرایی از مهمانان در جشن عروسی ، سخنی به میان آمده باشد.

در این مقاله سعی بر این شده که از باید و نبایدهایی گفته شود که بهتر است عروس و داماد آنها را رعایت کنند تا شبی بی نظیر را برای خود و مهمانان بسازند.

چطور عروس و داماد در ذهن مهمنات ماندگار شوند؟!

ماندگاری در ذهن مهمانان فقط با پوشیدن بهترین لباس و داشتن بهترین آرایش و استفاده از زیباترین اکسسوری ها نیست بلکه اخلاقی خوب با روحیه ای شاد و انتقال انرژی مثبت و شادی و نشاط از سمت عروس و داماد به مهمانان است که باعث می شود خاطره ای خوب و به یاد ماندنی ساخته شود.

اخلاق خوب با روحیه ای شاد و انتقال انرژی مثبت و شادی و نشاط از سمت عروس و داماد به مهمانان است که باعث می شود خاطره ای خوب و به یاد ماندنی ساخته شود.

عروس و داماد ها بخوانند و در جشن عروسی به کار گیرند

همیشه یک راهرو و یا ورودی ای برای ورود عروس و داماد ها در نظر گرفته میشود، بهتر است این راه را بسیار با وقار و طمانینه در حالی که لبخندی زیبا بر لب دارید و دستانتان در دست یکدیگر است طی کنید.

به هنگام رسیدن به مهمانان سریع به جایگاه برای نشستن نروید، بهتر است که بر سر میز تک تک مهمانان برای خوشامدگویی بروید. فراموش نکنید که مهمانان به خاطر شما در آنجا حضور دارند. هنگامی که با مهمانان گفتگو میکنید لبخندتان را فراموش نکنید و همچنین به چشم کسی که با شما صحبت میکند نگاه کنید، این یکی از اصول آداب معاشرت است.

یکبار هم به هنگام سرو شام سعی کنید بر سر تک تک میزها بروید و از پذیرایی مطمئن شوید.

به هنگام رسیدن به مهمانان سریع به جایگاه برای نشستن نروید، بهتر است که بر سر میز تک تک مهمانان برای خوشامدگویی بروید.جشن دو نفره

تا جایی که امکان دارد همه جا با هم حضور داشته باشید، از تقاضای مهمانان برای عکس گرفتن به گرمی استقبال کنید و سعی کنید که این شادی در صورتتان نمایان باشد.

سعی کنید تمام مدت توجه و تمرکزتان تنها بر روی دوستان نزدیک و یا اقوام خیلی نزدیکتان نباشد بلکه دایره توجهتان به سمت تمام مهمانان باشد تابه همه در جشن عروسیتان خوش بگذرد.

بد نیست که قبل از عروسی رقصی دو نفره تمرین کنید تا در شب عروسی نمایشی زیبا داشته باشید و مهمانان را سورپرایز کنید.

تا جایی که امکان دارد همه جا با هم حضور داشته باشید، از تقاضای مهمانان برای عکس گرفتن به گرمی استقبال کنید و سعی کنید که این شادی در صورتتان نمایان باشد.

به هیچ عنوان در شب عروسیتان از مشروبات الکلی استفاده نکنید، هوشیاری و سرحال بودن شما باعث سرحال بودن مهمانان می شود.

 

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا