گوناگون

پیشنهاداتی برای داشتن جشن عروسی کم هزینه و خاطره انگیز

در اینجا پیشنهاداتی برای گرفتن جشن عروسی کم هزینه می شود تا بتوانید در کنار عزیزانتان این زیباترین اتفاق زندگیتان را جشن بگیرید.



برخی از زوجها به علت هزینه های سرسام آور مراسم عروسی ، با اینکه دوست دارند جشنی داشته باشند اما قید گرفتن مراسم را میزنند. در این مقاله به شما پیشنهاداتی برای گرفتن جشن عروسی کم هزینه می شود تا بتوانید با کمترین هزینه مراسمی داشته باشید و در کنار عزیزانتان این زیباترین اتفاق زندگیتان را جشن بگیرید.

به جای فکر کردن به حاشیه‌های پرخرج مراسم عروسی‌تان و تالار عروسی گران قیمت با بیش از توان و بودجه شما، به فکر زندگی مشترکتان در آینده باشید. بهتر است هزینه‌های عروسی خود را مدیریت کنید و از هزینه‌های غیر ضروری بپرهیزید. هر مقدار تجملات و حاشیه‌های شما کمتر باشد استرس شما نیز کمتر خواهد بود. مراسم عروسی روز شادی است و باید هر دو زوج و خانواده از این شادی لذت ببرند و با خوشی و خاطرات خوب روانه خانه بخت شود. پس در این راه سعی کنید تا با کم کردن تشریفات و هزینه‌های گزافی که باعث می‌شود شما را به مشکل بیندازد بپرهیزید و در عوض به مسائلی که اهمیت بیشتری دارند توجه نمایید.

جشن عروسی کم هزینه

چگونه جشن عروسی کم هزینه اما زیبا و خاص داشته باشیم؟

بهتر است روز عروسیتان را برای خودتان تبدیل به جهنم نکنید که هر لحظه در فکر مدیریت هزینه ها بعد از مراسم باشید و با این استرس سپری کنید که چطور قرار است از پس قسط و وام بعدش بر بیایید.

مراسم عروسی که حتما نباید لوکس و تجملاتی باشد تا قشنگ و به یاد ماندنی باشد ، میتوان یک جشن عروسی کم هزینه داشت اما با مدیریت درست به جشنی زیبا و به یادماندنی تبدیلش کرد.

آرایش عروس و داماد

اولین جایی که به راحتی میتوانید هزینه ها را مهار و برای داشتن یک جشن عروسی کم هزینه مدیریت داشته باشید، آرایش عروس است. نیاز نیست حتما به آرایشگر بگویید که شب عروسیتان است!! میتوانید به آرایشگاه بروید و بگویید عروسی خواهر و یا برادرتان است و دوست دارید که به عنوان فردی نزدیک به عروس و یا داماد آرایشی زیبا و خاص داشته باشید، میتوانید از قبل مدلی هم برای نوع آرایش صورت و موهایتان در نظر بگیرید ، البته از آرایشگر مشورت بخواهید که آن مدل مناسب فرم صورت و رنگ پوستتان باشد.

آقای داماد هم میتواند به آرایشگاه همیشگیش برود و بگوید مراسم یکی از نزدیکانش است و از آرایشگر بخواهد که برایش سنگ تمام بگذارد.

به این صورت هزینه آرایش مو و صورتتان از نصف هم کمتر میشود اما از زیبایی و آراستگی تان کم نمیشود.

مدل موی داماد

لباس عروسی

حتما که نباید لباس عروستان را از فلان مزون بخرید یا فلان برند معروف باشد و یا حتما معروف ترین خیاط آن را دوخته باشد، با کمی گشت و گذار میتوانید لباس عروس دوخته و آماده که متناسب با اندامتان باشد با قیمتی مناسب بیابید. حتی مزونهایی هستند که بعد از خرید لباس عروس و استفاده از آن دوباره لباس عروس را از شما تحویل میگیرند و مبلغی از لباس را به شما باز می گردانند.

اما اگر نمیخواهید لباس بخرید میتوانید از دوستان و آشنایانتان قرض بگیرید و یا میتوانید به سراغ مزونهایی بروید که به شما لباس کرایه میدهند.

خرید لباس عروس عکاس و فیلمبردار

برای داشتن یک جشن عروسی کم هزینه میتوانید در این قسمت هم هزینه ها را کاهش دهید.

به سراغ آتلیه هایی بروید که تمام روند عکاسی و فیلمبرداری تا تدوین و چاپ عکس بر عهده خودشان است به این صورت واسطه ها از بین می روند و کلی در هزینه ها صرفه جویی میشود.

حتما هم نیاز نیست که یک آلبوم با ۵۰ عکس داشته باشید، میتوانید ۱۰ عکس زیبا داشته باشید تا برایتان یادگاری بماند، همچنین از مدیریت آتلیه بخواهید که از یک دوربین استفاده کند زیرا معمولا فیلمبرداریهای دو دوربینه و استفاده از کرین و هلی شات هزینه ها را دوبرابر میکند.

عکاسی و فیلمبرداری جشن عروسی

 تالار عروسی

بهتر است بدانید که هزینه تالارها در وسط هفته و روزهای عادی کمتر از پنج شنبه و جمعه و اعیاد است. همچنین غذای پرسی و سرو آن بر سر میز مهمانان بسیار ارزان تر از غذای سلف است.

هنگامی که برای عقد قرارداد میروید میتوانید هزینه هایی مثل آتش بازی و سفره عقد و گل آرایی را حذف کنید.

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا