آرایش عروس

با رعایت این نکات زیباترین عروس سال شوید!

برای عروس مهم است که در شب عروسی بدرخشد و به اصطلاح زیباترین عروس سال شود و تا مدتها میهمانانی که در مراسم حضور داشته اند از زیبایی عروس صحبت کنند.



برای عروس مهم است که در شب عروسی بدرخشد و به اصطلاح زیباترین عروس سال شود و تا مدتها میهمانانی که در مراسم حضور داشته اند از زیبایی عروس صحبت کنند. در ادامه مقاله ای را برای شما در نظر گرفتیم که نکاتی را برای عروسها در آن گنجانده ایم.

چگونه زیباترین عروس سال شویم :

زیباترین عروس سالزیباترین عروس سال

سبک آرایشی خودتان را داشته باشید

حتما در انتخاب سبک آرایشتان با آرایشگر خود مشورت کنید، آرایش انتخابی شما حتما باید مطابق با رنگ پوست و مدل صورتتان باشد، مثلا آرایشی که مطابق با پوست روشن و موهای بلوند است با پوست تیره و موهای مشکلی همخوانی ندارد.

حتما در انتخاب سبک آرایشتان با آرایشگر خود مشورت کنید

طراوت را به پوستتان بازگردانید

اگر فکر میکنید که وضعیت پوستتان خیلی خراب است و نیاز به یک تغییر اساسی دارد حتما چندین ماه قبل از مراسم به یک متخصص پوست مراجعه کنید و در نظر هم داشته که با مشورت پزشکتان یک ماه قبل از مراسم عروسی آن دسته از داروهای پوستی که باعث خشکی پوستتان میشود را قطع کنید. چون خشکی پوست باعث میشود که مواد آرایشی به خوبی بر روی پوست ننشیند.

اگر فکر میکنید که وضعیت پوستتان خیلی خراب است و نیاز به یک تغییر اساسی دارد حتما چندین ماه قبل از مراسم به یک متخصص پوست مراجعه کنید

عده ای هم هستند که تنها مشکل پوستیشان این است که صاف و شفاف نیست در این مواقع پوستتان نیاز به پاکسازی و آبرسانی دارد تا طراوت خود را دوباره بازیابد،برای پاکسازی و آبرسانی پوست میتوانید از اسکراب ها و ماسک های طبیعی خانگی و یا آماده که در داروخانه ها وجود دارد استفاده کنید. اما بهتر است که در این زمینه با آرایشگرتان مشورت کرده و از او کمک بگیرید.

  برای پاکسازی پوست حتما چند روز قبل از مراسم عروسی اقدام کنید.

انتخاب رنگ مو

اگر قصد دارید موهایتان را رنگ کنید یا رنگ موهایتان را تغییر بدید حتما حداقل یک هفته قبل از مراسم عروسی انجام دهید تا هم موهایتان استراحت کند و هم اگر نیاز به تغییر بود زمان داشته باشید. و برای انتخاب رنگ مو توجه داشته باشید که رنگ مو باید با رنگ پوست و رنگ چشمتان هماهنگ باشد.

اهمیت مدل ابرو

اگر مدل ابرویتان با صورتتان هماهنگ است سعی کنید برای مراسم عروسیتان مدلش را تغییر ندهید. روز مراسم زمان خوبی برای ریسک کردن نیست. مدل ابرو با زیبایی فرم صورت رابطه مستقیم دارد.

اگر مدل ابرویتان با صورتتان هماهنگ است سعی کنید برای مراسم عروسیتان مدلش را تغییر ندهید.

هر مدل ابرویی متناسب با یک نوع فرم صورت

ابروی کوتاه مناسب کسانی که پشت چشمشان بلند است و یا فاصله چشمایشان از هم زیاد است. همچنین اگر گوشه چشمتان افتاده است از این فرم ابرو استفاده کنید.

اگر صورت بیضی شکل دارید از فرم ابروی هشتی استفاده نکنید. ابروی صاف مناسب صورت کشیده است و ابروی هلالی رو به بالا مناسب صورت قلبی شکل است.

اگر فرم صورتتان گرد است از مدل ابروی شکسته استفاده کنید.

در انتها فراموش نکنید که رنگ ابروهایتان با رنگ موهایتان هماهنگ باشد.

چه زمانی به لنزهای رنگی “آری” بگوییم ؟!

اصولا زیبایی چشمان عروس در گرو استفاده از لنزهای رنگی نیست، فقط در صورتی که چشمانی درشت ندارید بهتر است از لنزهای رنگی استفاده کنید تا زیبایی صورتتان را دو چندان کند.

ناخن مصنوعی کمک به جلوه ای زیباتر از دستان

برعکس لنز ، توصیه میشود که تمام عروس خانمها از ناخنهای مصنوعی و یا کاشت موقت استفاده کنند تا دستانشان در مراسم و به ویژه در عکس جلوه زیباتری داشته باشد.

مدل مو

اگر قصد کوتاه کردن و یا مدل دادن به موهایتان دارید حتما یک ماه و نیم تا دو ماه قبل از مراسم عروسی این کار را انجام دهید. اگر نزدیک به مراسم موهایتان را کوتاه کنید رد قیچی بر روی موهایتان باقی میماند و آرایش موها را سخت میکند.

زیبایی دندانها

برای داشتن لبخندی زیباتر و دندانهای سفید و زیبا حتما پیش یک دندان پزشک بروید و از او مشاوره بگیرید.

عطری معرف شخصیتتان

در زمان انتخاب عطر حتما به فصل و مکانی که عروسی در آن برگزار می شود اهمیت بدهید و متناسب با این دو عطرتان را انتخاب کنید. حتما پیش از خرید عطر آن را روی پوستتان امتحان بکنید و بگذارید چند ساعتی عطر بر روی پوستتان باقی بماند و بعد برای خرید اقدام کنید.

در زمان انتخاب عطر حتما به فصل و مکانی که عروسی در آن برگزار می شود اهمیت بدهید و متناسب با این دو عطرتان را انتخاب کنید.

نکات تکمیلی مهم برای زیباترین عروس سال

اگر اندام متناسبی ندارید حتما از چندین ماه قبل از عروسی رژیم غذایی به همراه ورزش را در برنامه روزانه تان بگنجانید تا در روز عروسی در لباس عروسی اندامی زیبا داشته باشید.

حتما در رژیمتان نوشیدن کافی آب را بگنجانید، آب کافی باعث می شود که پوستی زیبا و شفاف داشته باشید.

به فکر موهایتان هم باشید و حتما مکمل ها و ویتامین های مناسب مو مصرف کنید و همچنین از روغن هایی مثل زیتون و بادام برای پرپشتی و شفاف شدن موهایتان استفاده کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا