گوناگون

رنگ سال ۲۰۲۰ به سلیقه ملکه‌ها، شاهزاده‌ها و سلبریتی ها

رنگ سال ۲۰۲۰


رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی، آبی کلاسیک  (CLASSIC BLUE) انتخاب شد. رنگ سال ۲۰۱۹ میلادی، مرجانی زنده بود که آبی کلاسیک نیز، الهامی از طبیعت هزار رنگ هزار نقش است. آبی، رنگ اعتماد، اطمینان و گزینه محبوب اعضاء خاندان سلطنتی محسوب می شود. محبوب لاکچری گرد ها و شیک پوش ها که می‌توانند تیپ های شکیل و شیکی را با آن خلق کنند. در این گزارش لوکس عروس، ۳۰ الگوی جذاب از کلکسیون مد و لباس  سلبریتی ها و اعضاء خاندان سلطنتی از قطر و سوئد تا انگلیس را در این گزارش ارائه کردیم تا شما با سلایق شاهزاده ها و شاهدخت ها و ملکه‌ها در انتخاب لباس های شیک به رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی آشنا شوید.

اگر شما هم نظر و دیدگاهی در این باره دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت با لوکس عروس به اشتراک بگذارید. لینک این گفتار را از طریق کانال هایی که در شبکه های  اجتماعی دارید، به اطلاع دوستان لاکچری گرد خود برسانید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: ۸۰ مدل لباس شیک مردانه و زنانه به رنگ آبی کلاسیک

آبی کلاسیک ، گزینه شماره یک طراحی لباس مجلل ملکه سوئد (کویین سیلویا)

( آبی کلاسیک ، گزینه شماره یک طراحی لباس مجلل ملکه سوئد (کویین سیلویا) بوده و دخترش پرنسس  ویکتوریا نیز در مراسم اعطای جایزه نوبل، همواره طیف هایی از رنگ آبی بر تن دارد. جالب است که بدانید، مراسم اعطای جایزه نوبل در BLUE HALL شهر استکهلم برگزار می شود و مجلل ترین ضیافت شام جهان می باشد)

چرا آبی کلاسیک ، محبوب خاندان سلطنتی است؟

آبی در حوزه برندینگ و طراحی مد و لباس، از روشن تا تیره، نماد و نشانه اعتماد، اطمینان و از نظر سایکولوژی، در فهرست پر طرفدار ترین رنگ های جهان محسوب می شود. یکی از رنگ های  اصلی است.

در طبقه  سرد قرار داشته و به راحتی با رنگ های گرم، همراه می شود. سورمه  ای، نفتی، کاربنی، روشن، فیروزه ای، آسمانی، نیلی از طیف های آن محسوب می شود که در طراحی لباس و چیدمان و دکوراسیون و معماری استفاده زیادی دارد.

گزینه مردانه است. اما چون آرامش را القا می کند، بانوان نیز به آن علاقه زیادی دارند. نماد صداقت و اطمینان و وفاداری بوده و برندها نیز در طراحی لوگو از آن استفاده کرده اند.

یکپارچگی و جدیت و صلابت را به نمایش گذاشته و نماد آرامش است. چون شکوه خاصی دارد، گزینه ممتاز اعضاء خاندان سلطنتی در طراحی لباس و دکوراسیون محل زندگی محسوب می شود. ا

افرادی که این گزینه  را در طراحی استایل استفاده  می کنند، حس اعتماد و آرامش را القا می‌کنند. آبی، کاهش استرس را به دنبال دارد و متابولیسم بدن را کاهش می دهد. بیش از نیمی از پرچم های جهان، آبی را در ترکیب خود دارند. گنبد مساجد، به این کالر بوده و به نظر می رسد، محبوب جهانی باشد

در ادامه، نگاهی داریم به کلکسیون لباس اعضاء خوش تیپ خاندان سلطنتی از ملکه سیلویا، ملکه الیزابت، پرنسس میدلتون، پرنسس ویکتوریا و دیگران.

حتما بخوانید : شیک ترین و جدید ترین مدل های دیزاین ناخن عروس و ۴۰ نکته

آبی کلاسیک به انتخاب سلبریتی ها و اعضاء خاندان سلطنتی از سوئد تا انگلیس

اگر دوست دارید به سبک و سیاق شاهزاده ها و شاهدخت ها و ملکه ها، تیپ سال ۱۳۹۹ خود را آماده کنید، ده ها طرحی که در این گزارش لوکس عروس ارائه شده است، الگوهای الهام بخشی  برای مشکل پسندان است. همواره در طراحی استایل و انتخاب بلو کلاسیک، همواره جنس پوست خود را در نظر  بگیرید.

ملکه سلفی باز  های اینستاگرام  (کیم کارداشیان) در کنار کانیه وست (KANYE WEST)

(ملکه سلفی باز  های اینستاگرام  (کیم کارداشیان) در کنار کانیه وست (KANYE WEST) را مشاهده می کنید که در مراسم WSJ INNOVATOR  AWARD در نوامبر ۲۰۱۹ میلادی، آبی  کلاسیک را ست کرده  اند و برای تیپ های زوج های جوان، گزینه الهام بخش جذابی به نظر می رسد)

سلنا گومز، خواننده محبوب آمریکایی

(سلنا گومز، خواننده محبوب آمریکایی را در عکس بالا در استایل شیک اسپرت به  رنگ آبی کلاسیک مشاهده می کنید که در فوتوکال جشنواره فیلم سینمایی کن فرانسه در  تابستان ۹۸ حضور یافت. )

در این عکس، پرنسس اوژنی را مشاهده می  کنید

(در این عکس، پرنسس اوژنی را مشاهده می  کنید که لباس تابستانی شیک و ساده ای از بلو کلاسیک را بر تن دارد)

جنیفر لوپز در این دکلته بلند خوش دوخت زیبا، اوت کوتوری

(جنیفر لوپز در این دکلته بلند خوش دوخت زیبا، اوت کوتوری فوق العاده از آبی کلاسیک با طرحی از VALENTINO را به نمایش گذاشته است)

اسکارلت جوهانسون، هنرپیشه مطرح آمریکایی

(اسکارلت جوهانسون، هنرپیشه مطرح آمریکایی، در این عکس، دکلته شیکی از برند LOUIS VITTON را به نمایش گذاشته است . او از جمله سلبریتی های امریکایی است مثل آنجلینا جولی که هیچ صفحه ای در اینستاگرام ندارد)

ویکتوریا بکهام، همسر کاپیتان سابق شیاطین سرخ  منچستر یونایتد

(ویکتوریا بکهام، همسر کاپیتان سابق شیاطین سرخ  منچستر یونایتد در این عکس،از  کلکسیون لباس های  تابستانی  خود، طرح آبی کلاسیک را رونمایی کرده است )

پالتو شیک پاییزی و زمستانی به رنگ سال  ۲۰۲۰ میلادی

(اگر به دنبال پالتو شیک پاییزی و زمستانی به رنگ سال  ۲۰۲۰ میلادی هستید، گزینه زیبا کیت میدلتون را پیشنهاد می کنیم)

اعضاء خاندان سلطنتی نروژ را در این عکس مشاهده می کنید

(اعضاء خاندان سلطنتی نروژ را در این عکس مشاهده می کنید که تنالبته هایی از آبی را ست کرده اند)

پرنسس اوژنی و دوستان خوش تیپ در یک روز مطبوع تابستانی در لندن

(پرنسس اوژنی و دوستان خوش تیپ در یک روز مطبوع تابستانی در لندن که گزینه های دوست داشتنی برای علاقمندان به طرح های ساده خاص است)

پرنسس دایانا و کیت میدلتون نشان می دهند که تا چه اندازه رنگ آبی

(پرنسس دایانا و کیت میدلتون نشان می دهند که تا چه اندازه رنگ آبی، انتخاب جذاب و دوست داشتنی برای اعضاء خاندان سلطنتی بوده است)

دیدار رسمی کیت میدلتون و شاهزاده انگلیس از سوئد در کاخ سلطنتی استکهلم

(دیدار رسمی کیت میدلتون و شاهزاده انگلیس از سوئد در کاخ سلطنتی استکهلم. ملکه سیلویا یک انتخاب عالی پوشیده به رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی بر تن دارد)

جی جی حدید را در یک کت خوش رنگ سفید با رگه های آبی کلاسیک

(جی جی حدید را در یک کت خوش رنگ سفید با رگه های آبی کلاسیک مشاهده می کنیم که او در محصولی از برند اسکار دلارنتا (OSCAR DE LA RENTA) را بر تن دارد و مشغول نیویوک گردی در اکتبر ۲۰۱۹ میلادی بود. جی جی حدید و فرشتگان ویکتوریا سکرت از ژانویه۲۰۲۰ میلادی، طرح های متنوعی از رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی را رونمایی خواهند کرد)

طرحی زیبا و آبی کلاسیک بر  قامت دختر سلطان قطر

(در این عکس، طرحی زیبا و آبی کلاسیک بر  قامت دختر سلطان قطر را مشاهده می کنید)

اعضاء خاندان سلطنتی در کشورهای خاورمیانه، همواره از  ترکیب سفید و آبی در طراحی  استایل

(اعضاء خاندان سلطنتی در کشورهای خاورمیانه، همواره از  ترکیب سفید و آبی در طراحی  استایل استفاده می کنند)

تیپ عضو خاندان سلطنتی قطر را در اوت کوتوری فریبنده از برند والنتینو ایتالیا

(در این عکس، تیپ عضو خاندان سلطنتی قطر را در اوت کوتوری فریبنده از برند والنتینو ایتالیا مشاهده می کنید که به هلند سفر کرده است)

تصویری از   (COUNTESS OF WESSEX)   SOHPIE‌عضو خاندان سلطنتی انگلیس در لباسی بلند به رنگ آبی تیره

(تصویری از   (COUNTESS OF WESSEX)   SOHPIE‌عضو خاندان سلطنتی انگلیس در لباسی بلند به رنگ آبی تیره )

تیپ های کلاسیک پرنسس دایانا در طرح های آبی کلاسیک

(تیپ های کلاسیک پرنسس دایانا در طرح های آبی کلاسیک را مشاهده می کنید)

لباسی جذابی از آقا و خانم هایلفیگر (TOMMY HILFIGER – DEE HILFIGER)

(در عکس بالا، لباسی جذابی از آقا و خانم هایلفیگر (TOMMY HILFIGER – DEE HILFIGER) مشاهده می کنید که تم هایی از آبی کلاسیک داشته و آن ها برای حضور در مراسم MET GALA در تابستان ۲۰۱۹ میلادی رونمایی کردند)

کت و شلوار شیکی از SHAWN MENDES را در مراسم  GRAMMY AWARD در فوریه ۲۰۱۹ میلادی

(در عکس بالا، کت و شلوار شیکی از SHAWN MENDES را در مراسم  GRAMMY AWARD در فوریه ۲۰۱۹ میلادی مشاهده میکنید که این هنرپیشه خوش تیپ ۱۷۲ سانتی متر، الگویی برای طراحی لباس مردانه به رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی ارائه می‌کند)

طرحی از TROYE SIVAN هستیم  که در مراسم گلدن گلوب در ژانویه ۲۰۱۹ میلادی

(در این عکس، شاهد طرحی از TROYE SIVAN هستیم  که در مراسم گلدن گلوب در ژانویه ۲۰۱۹ میلادی، تیپ کت و شلوار آبی تیره را با پیراهن سفید رنگ و کفش مشکی از  گوچی ست کرده بود. این ترکیب زیبا و دوست داشتنی را مردان شیک  پوش مشکل پسند در نظر داشته باشند)

تیپ کژوال جذابی از TIMOTHEE CHALAMET

(در این عکس که در بالا مشاهده می کنید، تیپ کژوال جذابی از TIMOTHEE CHALAMET را شاهد هستیم که در مراسم  اکران فیلم  THE KING در استرالیا که با حمایت NETFLIX همراه شده بود، این طرح را در اکتبر ۲۰۱۸ میلادی رونمایی کرد.  تیپی مناسب علاقمندان طرح های کژوال  با BLUE CLASSIC)

بانوان کوتاه قامت و درشت اندام

(برای بانوان کوتاه قامت و درشت اندام که هیکل آن ها به قول طراحان لباس به شکل گلابی است، آبی تیره، سبب حمع و جور نشان دادن استایل می شود. اوکتاویا اسپنسر با این لباس، اهمیت انتخاب رنگ آبی کلاسیک را در طراحی لباس بانوان درشت اندام به نمایش می گذرد. طرحی که او در مراسم فرش قرمز اسکار  ۲۰۱۸ میلادی به نمایش  گذاشته بود)

خانمTINE  FEY در این عکس، در مراسم  فرش قرمز اسکار ۲۰۱۸ میلادی

(خانمTINE  FEY در این عکس، در مراسم  فرش قرمز اسکار ۲۰۱۸ میلادی، طرح دکلته بدون بند از برند گوچی  را به نمایش گذاشته که طرحی الهام بخش برای علاقمندان طراحی لباس  شب  به  رنگ سال  ۲۰۲۰ میلادی است)

حتما بخوانید: همه چیز درباره زیباترین لباس های اسکار ۲۰۱۹

طراحی لباس شیک و مجلسی زنانه، لباسی از راشل برونساهان (RACHEL BROSNAHAN)

( در عکس  بالا، برای علاقمندان به طراحی لباس شیک و مجلسی زنانه، لباسی از راشل برونساهان (RACHEL BROSNAHAN) را مشاهده می کنید که طرحی خلاقانه از خانه مد ELIE SAAB است که در  هفتاد و یکمین دوره  مراسم EMMY AWARDS در سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی رونمایی شد. چاک دامن و نوع طراحی بالا تنه، همه نشان از نوآوری طراحی در انتخاب استایل مناسب برای دختر زیباروی آمریکایی دارد که همسر جیسون رالف محسوب می شود)

شاهد طرحی زیبا و فریبنده و خوش دوخت از امیلیا کلارک (EMILIA CLARKE)

(در این عکس، شاهد طرحی زیبا و فریبنده و خوش دوخت از امیلیا کلارک (EMILIA CLARKE) هستیم که توسط خانه مد لاکچری دوستان ایتالیایی یعنی والنتینو (VALENTINO) طراحی شده است و خانم کلارک، این دکلته جذاب را در مراسم EMMY  AWARD در سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی رونمایی کرد. او هنرپیشه انگلیسی است و دختر جنیفر کلارک محسوب می شود)

کیم کارداشیان در عکس بالا، محصولی از برند لاکچری انگلیسی BURBERRY

(کیم کارداشیان در عکس بالا، محصولی از برند لاکچری انگلیسی BURBERRY را که محبوب خانواده لاکچری گرد دیوید و ویکتوریا بکهام است را بر تن کرده است. کیم کارداشیان، متولد سال ۱۹۸۰ میلادی است و مالک برند KKW محسوب می شود و بیش از ۱۵۴  میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و قریب به ۵۰۰۰ عکس خود را در @KIMKARDASHIAN به  اشتراک  گذاشته است)

کیت میدلتون، ملکه مد جهان و عروس خاندان سلطنتی انگلیس

(کیت میدلتون، ملکه مد جهان و عروس خاندان سلطنتی انگلیس و همسر خوش استایل و همیشه  خندان پرنس چارلز  که دنیا هنوز مراسم  عروسی خیره کننده اش را به یاد دارد، بارها آبی تیره را در فهرست لباس های شیک مجلسی خود قرار داده است. عکس بالا از کالکشن لباس  های مجلسی کیت میدلتون، محصولی از برند EMILIA WICKSTEAD است  که او در مراسم نهار NATIONAL EMERGENCIES TRUST در نوامبر ۲۰۱۹ میلادی بر تن داشت)

لباس آبی رنگ شیک و مجلسی از مگان مارکل

(در این عکس، شاهد لباس آبی رنگ شیک و مجلسی از مگان مارکل، عروس جدید ملکه انگلیس هستیم که محصولی از برند SENTALER را در مراسم یادبود WSTEMINSTER ABBEY FIELD در نوامبر ۲۰۱۹ میلادی بر  تن داشت. سنتالر، فروشگاه محصولات لاکچری کانادایی است که برای کسب اطلاعات درباره کت های جدید به  رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی به  سایت  SENTALER.COM رجوع کنید. همسر شاهزاده هری، فرزندی به نام ARCHIE HARRISON MOUNTBATTEN-WINDSOR دارد. دوشس ساسکس احتمالا در سال ۲۰۲۰ میلادی، از آبی کلاسیک بارها در طراحی استایل های اسپرت و مجلسی  خود استفاده کند)

حتما بخوانید: همه چیز درباره عروسی مگان مارکل

کلکسیون کت و شلوار های شیک پال رود (paul  rudd) شاهد طرحی از برند گوچی

(در این عکس، از  کلکسیون کت و شلوار های شیک پال رود (paul  rudd) شاهد طرحی از برند گوچی هستیم  که او در چهارمین مراسم سالانه پارتون در نوامبر ۲۰۱۹  میلادی بر تن داشت. آبی کلاسیک ، گزینه  هوشمندانه ای برای مردان کوتاه قامت و قد بلند است)

ککلسیون لباس های شیک مردانه با رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی

(در عکس بالا از ککلسیون لباس های شیک مردانه با رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی، شاهد استایلی جذاب از CLOE SPROUSE هستیم  که محصولی از برند BERLUTI را بر تن کرده  است و در چهل و پنجمین مراسم جایزه سالانه مجله پیپل (PEOPLE’S CHOICE AWARD) در نوامبر ۲۰۱۹ میلادی شرکت کرده بود. او هنرپیشه امریکایی است و برادر  دوقلوی DYLAN SPROUSE محسوب می شود. )

کریسی متز (CHRISSY METZ) هنرپیشه آمریکایی متولد سال ۱۹۸۰

(کریسی متز (CHRISSY METZ) هنرپیشه آمریکایی متولد سال ۱۹۸۰ میلادی، تا سال ۲۰۱۵ میلادی  همسر MARTYN EADEN بود و کتابی به نام: THIS IS ME را منشر کرد و درام های شبکه NBC‌ حضور دارد.  او با این که درشت اندام و کوتاه قامت است، با استفاده از جادوی آبی کلاسیک ، استایل خود را با این طرح، جذاب کرده است و در مراسم VANITY FAIR در نوامبر ۲۰۱۹ میلادی شرکت کرد. بانوان چاق، از رنگ های تیره برای کوچک نشان دادن برآمدگی های بدن استفاده کنند)

حتما بخوانید: راز های خوش تیپی ادل برای خانم های تپل

دکلته خوش طرح و خوش دوزی از جوردن دان (JIURDAN DUNN)

(در این عکس، لباس دکلته خوش طرح و خوش دوزی از جوردن دان (JIURDAN DUNN) را مشاهده می کنید که توسط دیور فرانسه طراحی شده است و الگوی الهام بخش برای طراحی لباس بانوان شیک پوش برای لباس های شب پر زرق و برق و محبوب خاص پوشان   است. او این لباس را در مراسم GUGGENHEIM INTERNATIOAL GALA در نوامبر ۲۰۱۹ میلادی بر تن کرده بود. . وی، هنرپیشه انگلیسی و مدل قد بلند است که فرزندی به نام  RILEY DUNN دارد و اولین مدل سیاه پوست برند PRADA محسوب می شود)

هیدی کلوم (HEIDI KLUM)

(در این عکس،  تیپی جذاب که دکلته بند دار دامن کوتاه است را در قامت هیدی کلوم (HEIDI KLUM) مشاهده می کنید که توسط MONSOORI طراحی شده  است و ایشان در چهل و هفتمین دوره مراسم موسیقی آمریکا موسوم به AMERICAN MUSIC AWARD در نوامبر ۲۰۱۹ میلادی بر تن داشت. دو طرح که تناسب رنگ عالی با هم  دارند به روایت خانم هیدی نشان می دهد که آبی کلاسیک ، دست طراحان خلاق را در دست دوز های شیک، باز می گذارد. البته باید به جنس و رنگ پوست هم توجه شود.  هیدی کلوم،‌ مدل و هنرپیشه آلمانی است و همسر سابق وی،  RIC PIPINO نام داشت)

 لباس بلند و پوشیده ای از شایلین وودلی (SHAILENE  WOODLEY)

(در این عکس، شاهد لباس بلند و پوشیده ای از شایلین وودلی (SHAILENE  WOODLEY) هستیم  که ایشان طراحی از برند ۱ MONCLER PIERPAOLO PICCIOLI را بر تن داشته و مراسم BRITISH FASHION AWARDS که دسامبر ۲۰۱۹ میلادی در لندن برگزار شد، شرکت کرد. طرحی زیبا از رنگ آبی کلاسیک )

لباس شب شیک زنانه به رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی در قامت LAUREN HUTTON 

(در این عکس، شاهد لباس شب شیک زنانه به رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی در قامت LAUREN HUTTON  هستیم که توسط جوریجو آرمانی ایتالیایی طراحی شده  است و ایشان در مراسم BRITISH FASHION AWARDS در سال ۲۰۱۹ میلادی بر تن داشت)

ملکه الیزابت را مشاهده می کنیم با لباسی به رنگ آبی تیره

(ملکه الیزابت را مشاهده می کنیم با لباسی به رنگ آبی تیره. او را مجلات مد، خوش لباس ترین ملکه جهان می دانند)

لباس دکلته  فوق العاده شیک از پرنسس دایانا فقید

(۳ لباس دکلته  فوق العاده شیک از پرنسس دایانا فقید را در این عکس مشاهده می کنید که عکس وسطی، گزینه الهام بخشی برای  بانوان شیک  پوش است)

پرنسس دایانا (مادر پرنس چارلز) و عروسش (کیت میدلتون)، دو طرح سنتی از لباس های شرقی به رنگ آبی کلاسیک

(پرنسس دایانا (مادر پرنس چارلز) و عروسش (کیت میدلتون)، دو طرح سنتی از لباس های شرقی به رنگ آبی کلاسیک را بر تن دارند)

پرنسس دایانا در دهه هشتاد و نود میلادی در قرن بیستم، عاشق طیف هایی از آبی

(پرنسس دایانا در دهه هشتاد و نود میلادی در قرن بیستم، عاشق طیف هایی از آبی بود)

حتما ببینید: برترین ژورنال های انتخاب لباس عروس ۲۰۱۹

همراه گرامی

اگر شما هم نظر و دیدگاهی درباره طرح های شیک به  رنگ آبی کلاسیک از اعضاء خاندان سلطنتی، پرنسس ها و شاهزاده ها دارید، مراتب را از طریق  بخش  کامنت با لوکس عروس به اشتراک بگذارید. از هشتگ BLUECLASSIC برای مشاهده جدید ترین طرح ها و استایل های در طراحی مد و لباس و دکوراسیون داخلی لاکچری به  رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی استفاده کنید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز در لوکس عروس دنبال کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا