طلا و جواهر

۱۰ مدل برتر گوشواره آویز عروس ۲۰۱۸

سرویس طلا عروس مخصوصا گوشواره عروس که به صورت نزدیک است و در تمام عکس های کلوزآپ شما وجود دارد یکی از آن تصمیمات است که شما باید انتخابی درست داشته باشید.



تصمیمات زیادی برای عروسی وجود دارد که شما را به یکباره در میان سیل عظیمی از انتخابات مختلف از ابتدا تا انتهای عروسی قرار می دهد. سرویس طلا عروس مخصوصا گوشواره عروس که به صورت نزدیک است و در تمام عکس های کلوزآپ شما وجود دارد یکی از آن تصمیمات است که شما باید انتخابی درست داشته باشید.

نکاتی ویژه برای خرید سرویس طلا عروس با گوشواره آویز

اگر گوشواره های سرویس طلا عروس از نوع آویز است یک سری قوانینی در مورد آن وجود دارد که باید رعایت کنید . گوشواره های آویز مرسوم از آن گوشواره هایی که فریبنده ، ظریف و بسیار محبوب در میان همگان در جشن عروسی است . این گوشواره ها کامل کننده زیبایی عروس است. به هنگام استفاده به چند نکته توجه کنید : مدل مو ، یقه لباس ، مدل و جنس گوشواره آویز .

مدل مو

معمولا به همراه گوشواره آویز شینیون جمع انتخاب می کنند زیرا گوشواره های آویز تاثیری باور نکردنی بر روی زاویه و خط فک دارد. اما با توجه به بلندی و مدل گوشواره میتوان از موهای باز هم استفاده کرد به شرطی که گوشواره در زیر آن پنهان و یا در میان فرهای مو گم نشود.

پس بهترین گزینه برای همراهی مو با گوشواره های آویز ، انواع مدل مو جمع شده است. اما اگر به سراغ موهای باز رفتید حتما حواستان باشد که در عکسها موهایتان را به نحوی آرایش دهید که گوشواره های آویز زیبایتان دیده شود.

یقه لباس

از دیگر جنبه های گوشواره آویز در سرویس طلا عروس این است که با هر مدل یقه لباس هماهنگ و ست می شود. این گوشواره ها با لباسهای دکلته و یا لباسهایی با بندهای نازک روی شانه جلوه ای بی نظیر و زیبا دارد. یک قانون کلی در استفاده از گوشواره های آویز این است که هر چه یقه لباس و مدل مو ساده تر باشد میتوانید از گوشواره ای بلندتر با جزئیات تزئینی بیشتری استفاده کنید. و اگر یقه و موهایی ساده داشته باشید می توانید گردنبند ست همان گوشواره را استفاده کنید که بدون رقابت با هم به خوبی تکمیل کننده یکدیگر هستند.

راحتی در گوشواره های آویز

سنگینی این نوع گوشواره ها به استایل، متریال و بلندی آنها بستگی دارد. این را زمانی متوجه می شود که دو مدل متفاوت از این نوع گوشواره را امتحان کنید. اگر شما گوشهایی حساس دارید میتوانید انواع کوچکتر گوشواره آویز با سنگهایی کوچکتر و بلندی کمتری را انتخاب کنید.

جنس گوشواره آویز

این مدل گوشواره ها در انواع مختلف متریال مانند طلا، پلاتینیوم، نقره، کریستال و الماس وجود دارد. در ادامه ما ده مدل برتر گوشواره های آویز را به شما معرفی خواهیم کرد.

۱۰ مدل برتر گوشواره آویز در سرویس طلا عروس

۱- گوشواره کریستال

این گوشواره ها با الهام از طبیعت به شکل گل طراحی شده اند. این گوشواره دارای اندازه و طول مناسبی است برای افرادی که دارای گردنی کوتاه هستند. پیچ و یا بست پشت گوشواره به اندازه ای مقاوم و خوب ساخته شده که نگران گم شدن گوشواره تان نباشید. اگر لباس شما تزئینات زیادی ندارد می توانید به راحتی این گوشواره را با گردنبند کریستال زیبایی همراه کنید.

نکاتی ویژه برای خرید سرویس طلا عروس با گوشواره آویز

۲- گوشواره کریستال طرح پر

گوشواره ای با کریستالهای درخشان به همراه مکعب های کوچک زیرکونیا این گوشواره را خاص و منحصر به فرد کرده است. این گوشواره های خیره کننده به خوبی می تواند از شما ستاره ای در جمع بسازد.

گوشواره ای با کریستالهای درخشان به همراه مکعب های کوچک زیرکونیا این گوشواره را خاص و منحصر به فرد کرده است

۳- گوشواره آویز گلبرگ شکل

این گوشواره بسیار مدرن و شیک کاری از BHLDN است. مدل گلبرگی شکل این گوشواره کریستالی همه را عاشق و شیفته خودش می کند.

 مدل گلبرگی شکل این گوشواره کریستالی همه را عاشق و شیفته خودش می کند.

۴- گوشواره کریستال سواروسکی

گوشواره ای نفیس با جزئیاتی با شکوه ساخته شده از کریستال و زیرکونیا با طولی بلند که همه اینها ترکیبی بی نظیر را ساخته اند که چشم هر بیننده ای را به خود خیره خواهد کرد. این گوشواره ها همچنین به خوبی با یک گردنبند ست خواهد شد.

گوشواره ای نفیس با جزئیاتی با شکوه ساخته شده از کریستال و زیرکونیا با طولی بلند که همه اینها ترکیبی بی نظیر را ساخته اند

۵- گوشواره ارکیده نقره ای

اگر در دکوراسیون و تم عروسیتان ارکیده وجود دارد و یا اینکه از عاشقان گلهای گرمسیری هستید این گوشواره های بی نظیر که در طراحیشان از طبیعت الهام گرفته شده است، به خوبی میتواند نظر شما را جلب کند. این گوشواره ها از جنس نقره استرلینگ و دارای طراحی خیره کننده و زیبایی است که برای تکمیل کردن تیپ عروس بسیار زیبا خواهد بود.

این گوشواره ها از جنس نقره استرلینگ و دارای طراحی خیره کننده و زیبایی است

۶- گوشواره آویز طلا

این گوشواره آویز طلا یکی از انتخابهای ما به عنوان ۱۰ گوشواره برتر است. گوشواره طلا با تزئیناتی از خیره کننده اشکی شکل کریستال. اضافه کردن طلا به این مدل و سبک گوشواره باعث درخشش بیشتر این گوشواره شده است. گوشواره ای ساده و در عین حال خوش استایل که طرفداران بسیاری خواهد داشت.

این گوشواره آویز طلا یکی از انتخابهای ما به عنوان 10 گوشواره برتر است.

۷- گوشواره زیرکونیا کریستالی

این گوشواره به شکل بال طراحی شده است .طراحی این گوشواره به گونه ای است کمی بالا تر از لاله گوش می آید و آن را می پوشاند و به خوبی یک فریم برای صورت می سازد.

این گوشواره کمی بالا تر از لاله گوش می آید و آن را می پوشاند و به خوبی یک فریم برای صورت می سازد.

۸- گوشواره الماس شکل

یک گوشواره طلای دیگر که به شکل الماس به همراه کریستالهای اشکی شکل است. این گوشواره بسیار هنرمندانه و خلاقانه طراحی شده است.

این گوشواره بسیار هنرمندانه و خلاقانه طراحی شده است.

۹- گوشواره ای از مروارید و کریستال

این مدل گوشواره هیچ زمانی از مد نمی افتد و همیشه به عنوان گوشواره ای زیبا و خوش استایل شناخته می شود. اگر به دنبال گوشواره آویزی با بلندی کمتر و ظرافت بیشتری هستید این میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

این مدل گوشواره هیچ زمانی از مد نمی افتد و همیشه به عنوان گوشواره ای زیبا و خوش استایل شناخته می شود.

۱۰- گوشواره آویز با جزئیات فراوان

بهترین گوشواره را در آخر آورده ایم تا به راحتی بتوانید با کوشواره های دیگر مقایسه کنید. گوشواره آویزی زیبا با طرحی بی نظیر که با جزئیاتی ویژه همراه شده تا گوشواره ای بسیار لوکس و خاص را بسازد.

 گوشواره آویزی زیبا با طرحی بی نظیر که با جزئیاتی ویژه همراه شده تا گوشواره ای بسیار لوکس و خاص را بسازد.

برای خرید طلا و جواهر عروس بد نیست که زمان بیشتری را در نظر بگیرید و همچنین سعی کنید قبل از خرید کمی اطلاعات جمع آوری کنید تا به هنگام خرید بتوانید انتخابی بهتر داشته باشید. گوشواره همیشه بخش مهمی از جواهرات محسوب می شود که میتواند یک تکمیل کننده زیبایی شما در یک روز ویژه و خاص باشد. گوشواره های آویز معمولا استایل و زیبایی ویژه ای دارند و میتوانند ای جذابیت را به خوبی به عروس منتقل کنند.

 

 

 

 

 

2 دیدگاه

2 Comments

  1. Pingback: اگر به فکر خرید سرویس طلا عروس هستید این دستور عمل ها را به کار ببرید - طلای عروس

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا