گوناگون

مهمترین لحظات عروسی برای ثبت زیباترین عکس عروسی

عکس عروسی مهمترین قسمت برای ثبت مراسم عروسی شما است که یکی از شادترین و ماندگارترین لحظات عمر شماست و در چشم به هم زدنی می گذرد.



عکس عروسی مهمترین قسمت برای ثبت مراسم عروسی شما است که یکی از شادترین و ماندگارترین لحظات عمر شماست و در چشم به هم زدنی می گذرد. چه بسا فراموش کنید از بعضی جزئیات مراسم که اتفاقاً مهم هستند، عکس بگیرید و این می تواند بعدها موجب ناراحتی و دلتنگی تان شود چرا که مهم ترین لحظاتی که دیگر تکرار نخواهند شد را ثبت نکرده اید.

اگر قرار است در آینده عروس شوید، لازم است بعضی از لحظات مهم را برای ثبت در حافظۀ تاریخی تان حتماً عکاسی کنید تا فراموش نشوند.

ما فهرستی از این لحظات مهم و همچنین ایده هایی برای عکاسی از آنها را در اختیارتان قرار خواهیم داد تا هر بار که آلبوم تصاویر عروسی تان را ورق می زنید، احساس شادی و خوشحالی کنید.

پیشنهاداتی برای عکس عروسی

عکاسی از لباس و کفش عروس

لحظه ای که لباس عروس را به تن می کنید و سرتان را با تور می پوشانید، از ماندگارترین و خاص ترین لحظاتی است که تا پایان عمر آن را فراموش نخواهید کرد.
فراموش نکنید که در انتخاب سوژه برای عکس عروسی، فقط روی لباستان متمرکز نشوید؛ حتماً از کفش هایتان هم عکس بگیرید.

فقط روی لباستان متمرکز نشوید؛ حتماً از کفش هایتان هم عکس بگیرید.
برخی نو عروسان مایلند عطر خاصی را برای مراسم خود استفاده کنند؛ اما رایحۀ عطر که با عکس منتقل نمی شود! اما می توان با عکس گرفتن از شیشۀ عطر دلخواه، همیشه رایحۀ خوش آن را با دیدن تصویرش به یاد آورد.

برخی نو عروسان مایلند عطر خاصی را برای مراسم خود استفاده کنند

عکس از نزدیکان و دوستان

زمانی که دوستان، خواهران یا بستگان عروس در پوشیدن لباس عروس به او کمک می کنند نیز یکی از لحظات ماندگار است که سوژۀ مناسبی هم برای عکاسی خواهد بود. قطعاً لحظات به یادماندنی اندازه کردن لباس عروس یا کمک به او برای پوشیدن لباس و کفش به عروس، سرشار از عواطف و احساسات طرفین خواهد بود که یادآوری آنها همیشه می تواند احساس وب و لذت بخشی را به شما منتقل کند.

عکس عروسی

ثبت عکس از تمام جزئیاتی که شاید از خاطرتان برود!!

یکی از مهم ترین چیزهایی که نباید فراموش کنید، تهیۀ تصاویر متنوع از حلقه های ازدواجتان است.

تهیۀ تصاویر متنوع از حلقه های ازدواجتان است.
به یاد داشته باشید لباس عروسی را فقط یک بار در طول عمرتان می پوشید. پس سعی کنید وقتی آن را بر تن دارید، از هر قسمت آن با جزئیاتش و در زوایای مختلف عکس بگیرید.
آیا نخستین باری که لباس عروسی خود را دیدید به خاطر دارید؟ لباسی زیبا آویخته بر چوب لباسی! یکی از تصاویری که می تواند شما را همیشه به یاد اولین باری که لباس عروسی تان را دیدید بیندازد، عکس از لباس آویخته بر چوب لباسی است.

یکی از تصاویری که می تواند شما را همیشه به یاد اولین باری که لباس عروسی تان را دیدید بیندازد، عکس از لباس آویخته بر چوب لباسی است.
جواهرات عروس هم از مهم ترین مواردی است که باید از در تصاویرتان برجسته باشد.

جواهرات عروس هم از مهم ترین مواردی است که باید از در تصاویرتان برجسته باشد.

عکسهایی از آرایش مو تا دسته گل عروس

از آرایش موها و صورتتان با ریزترین جزئیاتش، از زوایای مختلف و با تنوع زیاد، عکس بگیرید.

از آرایش موها و صورتتان با ریزترین جزئیاتش، از زوایای مختلف و با تنوع زیاد، عکس بگیرید.عکس عروسی از مدل موی عروس

عکس از دسته گل عروس را فراموش نکنید. دیدن عکس این دسته گل می تواند همیشه شما را به یاد گل های زیبایی که روز عروسی تان در دست داشتید بیندازد.

عکس از دسته گل عروس را فراموش نکنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا