اکسسوری عروس

انتخاب مناسب کیف عروس برای جشن عروسی

شاید کیف عروس کم اهمیت ترین و غیر ضروری ترین مورد بین وسایل و الزامات شب عروسی باشد و کمتر مورد توجه عروس خانم ها قرار بگیرد



شاید کیف عروس کم اهمیت ترین و غیر ضروری ترین مورد بین وسایل و الزامات شب عروسی باشد و کمتر مورد توجه عروس خانم ها قرار بگیرد البته ما قصد نداریم مسئله کیف عروسی را مهمتر از آنچه هست جلوه بدهیم یا اینکه بگوییم به لحاظ اهمیت از بقیه موراد بالاتر است اما کیف عروس خانم باید حداقل از کیف های معمولی مهمانی و غیره متمایز باشد . انتخاب کیف عروسی مثل سایر تجملات عروسی کاملا سلیقه ای است اما یکسری توصیه ها کاملا عمومی می تواند به انتخاب درست و مناسب کیف عروسی کمک کند .

پیشنهاداتی برای انتخاب کیف عروس

در انتخاب رنگ کیف دقت کنید

رنگ کیف کاملا یک موضوع سلیقه ای است . در حالت عادی شاید شما همیشه رنگهای تیره را برای انتخاب ترجیح دهید یا شاید از دسته افراد باشید که که به رنگهای شاد مثل سبز و صورتی و غیره علاقه خاصی داشته باشید و همیشه در این تم رنگی خرید کنید اما برای انتخاب کیف عروسی خیلی آزادی عمل ندارید.

شما نمی توانید برای کیف عروسی رنگ مشکی با سبز و یا قهوهای یا قرمز انتخاب کنید و زیر نگاه متعجب و پر از سوال مهمانان نمی توانید فرار کنید و شاید مجبور شوید برای انتخاب رنگ نا متعارف کیفتان به همه توضیح دهید که البته این برای شب عروسی چندان چیز جالبی نمی باشد.

رنگ کیف عروس الزاما نباید سفید باشد.

کیف عروسی می تواند به رنگهای نباتی یا ترکیبی از رنگهای سفید و نباتی هم انتخاب شود در هر صورت بهتر است رنگ کیفتان با لباس عروسیتان متناسب باشد و تفاوت معنادار و فاحشی در رنگ نداشته باشند.

کیف عروس

اگر لباستان سفید است انتخاب کیفی نباتی و سفید هر دو مناسب هستند و اگر لباستان نباتی انتخاب کرده اید باز هم می توانید رنگ سفید یا نباتی برای کیفتان انتخاب کنید یا اینکه رنگ کیف و لباستان کاملا ست باشد .

کیف عروسی نباید خیلی بزرگ باشد

کیف عروسی نیاز نیست خیلی بزرگ و جا دار باشد . در این کیف شما قرار نیست وسیله خاصی قرار دهید شاید حتی اصلا چیزی در آن نگذارید و فقط برای حفظ تشریفات عروسی دستتان بگیرید.

هر وسیله ای که شما در آن شب نیاز داشته باشید معمولا نزدیکانتان همراه خود می آورند و نیازی به نگرانی و حمل آن توسط شما نیست .

معمولا کیف عروس را خیلی بزرگ انتخاب نمی کنند چون هم جلوه مناسبی نداشته و هم امکان جابجایی آن برای عروس خانم سخت است. کیف عروسی را معمولا کوچک و برای حمل با یک دست و یا زیر بغل انتخاب می کنند که زیباتر هم به نظر برسد.

معمولا کیف عروسی را خیلی بزرگ انتخاب نمی کنند

کیفتان را طوری انتخاب کنید که فقط اگر پولی یا هدیه ای به عنوان شاباش گرفتید بتوانید در آن قرار دهید وگرنه گذاشتن خرده ریز و وسایل زیاد در این کیف اصلا جالب و شیک نخواهد بود .

کیف های بند دار مناسب عروس خانم ها نیست

کمتر عروس خانمی کیف عروسی را بند دار انتخاب می کند.

اینکه کیف عروسی را روی دوش بیندازید کمی خنده دار به نظر میرسد البته همانطور که گفتیم همه این موارد سلیقه ای بوده و ممکن است بعضی عروس خانم ها هم تمایل داشته باشند برای راحتی بیشتر کیف بند دار بگیرند .

کمتر عروس خانمی کیف عروسی را بند دار انتخاب می کند.

کیف دستی با بند کوتاه هم بد نیست

اگر واقعا دوست دارید کیف عروسیتان بنددار باشد انتخاب یک کیف سبک با بند کوتاه به طوری که روی دوش قرار نگیرد می تواند انتخاب خوبی باشد.

البته به شرطی که کوچک و جمع و جور انتخاب شود .

این کیف ها جدیدا در بازار زیاد دیده میشوند کیف های کوچک و با طراحی ظریف و خاص در رنگهای سفید و نباتی که مروارید های زیبایی هم روی آنها کار شده است .

نتخاب یک کیف سبک با بند کوتاه به طوری که روی دوش قرار نگیرد می تواند انتخاب خوبی است

شکل این کیف ها هم متنوع و و در انواع بیضی ، مربع ، مستطیل دیده میشود و عروس خانم ها می توانند بنا بر سلیقه خود یکی را انتخاب کنند .

اگر قدتان بلند نیست کیف بزرگ نخرید

به طور کلی کیف عروسی نباید بزرگ باشد اما اگر جزو آن دسته از عروس خانم ها هستید که قد متوسطی دارید بیشتر باید دقت کنید و از انتخاب کیف های بزرگ اجتناب نمایید .

ضمن آنکه اگر عروس ریز نقشی هستید کیف بزرگ ظاهر شما را نامناسب و بد جلوه خواهد کرد و البته اگر دوست دارید کیف بند دار بخرید نباید بند کیفتان هم خیلی بلند باشد.

به طور کلی کیف عروسی نباید بزرگ باشد

در واقع عروس خانم ها با قد کوتاه و اندام ریز باید کیف کوچکتر و با بند کوتاه تر انتخاب کنند .

کیف های مستطیلی انتخاب بهتری هستند

یکسری اصول در روانشناسی وجود دارد که در صورت رعایت آنها می توانید ظاهر بهتر به خود داده و قوی تر و جذاب تر به نظر برسید مثلا گفته شده افرادی که علاقمند به انتخاب کیف های مستطیل شکل هستند با اعتماد به نفس تر و قوی تر به نظر می رسند.

برای اینکه عروس جذاب تری باشید می توانید کیف مستطیلی انتخاب کنید . اینکه واقعا اینطور است یا خیر بستگی به دید مثبت خودتان هم دارد سعی کنید در انتخاب هر وسیله برای خودتان فقط علاقه و حس خوبی که به شما می دهد برایتان مهم باشد.

البته این بدان معنی نیست که خیلی نامتعارف به نظر برسید اما سعی کنید در عین اینکه اصول کلی را رعایت می کنید علایق خود را هم در نظر بگیرید .

برای اینکه عروس جذاب تری باشید می توانید کیف مستطیلی انتخاب کنید

کیف های خیلی گران نخرید

به دلیل اینکه کیف عروسی معمولا یکبار مصرف بوده و بعد از عروسی دیگر استفاده نمیشود و برای یادگار روزهای خاص زندگی نگهداری می گردد توصیه میشود خیلی گران انتخاب نشود خرید یک کیف شیک و مناسب و با قیمت معقول هم می تواند لباس و ظاهر شما را زیباتر نشان دهد .

تزیینات روی کیف عروسی

در بازار انواع مختلفی کیف برای عروس خانم ها وجود دارد کیف هایی با تزیینات مروارید یا گل های پارچه ای یا حتی گل های طبیعی ، کیف های با تزیینات شلوغ و یا تزیینات کم در انواع و شکل های مختلفی هم هستند. انتخاب کیف با طراحی شلوغ و یا ساده و جنس کیف همه بسته به سلیقه عروس خانم دارد اما حتما در انتخاب جنس و طراحی کیف ، مدل و نوع پارچه لباس عروستان را هم در نظر بگیرید و سعی کنید با هم متناسب باشد و توی ذوق نزند.

در انتخاب جنس و طراحی کیف ، مدل و نوع پارچه لباس عروستان را هم در نظر بگیرید

اگر لباس عروسیتان پر چین بوده و شلوغ می باشد بهتر است کیف ساده تری را انتخاب کنید و برعکس اگر لباستان ساده طراحی شده است انتخاب یک کیف کار شده نمیتواند انتخاب بدی باشد .

کیف و کفش عروسی باید ست باشد

اینکه کیف و کفش عروس را باید ست کرد واقعا الزام ندارد و عروس خانم می تواند کیف و کفش متفاوت از هم انتخاب کند معمولا چون لباس عروس خانم ها بلند است کفش کمتر به چشم می آید ولی کیف عروسی جلوه بیشتری داشته و می توان برای انتخاب آن حساسیت بیشتری به خرج داد .

کیف عروسی جلوه بیشتری داشته و می توان برای انتخاب آن حساسیت بیشتری به خرج داد .

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا