ماه عسل

پیشنهاداتی برای لباس ماه عسل

شاید انتخاب لباس ماه عسل و بحث درباره چگونگی انتخاب لباس برای این سفر خیلی جدی و مهم به نظر نرسد اما بعد از خواندن این مقاله به اهمیت آن پی میبرید



شاید انتخاب لباس ماه عسل و بحث درباره چگونگی انتخاب لباس برای این سفر خیلی جدی و مهم به نظر نرسد اما بعد از خواندن این مقاله متوجه می شوید که خیلی هم بی اهمیت نیست.

اهمیت لباس ماه عسل

 واقعا انتخاب لباس ماه عسل یک موضوع ساده و پیش پا افتاه است ؟

به عقیده نگارنده به هیچ وجه اینگونه نیست . انتخاب لباس مناسب برای سفر ماه عسل اگر اهمیتی بیش از سایر مقدمات نداشته باشد کمتر از آنها هم ندارد .

 انتخاب لباس مناسب برای سفر ماه عسل اگر اهمیتی بیش از سایر مقدمات نداشته باشد کمتر از آنها هم ندارد

در انتخاب لباس فصل محل ماه عسل را در نظر بگیرید

اگر به جایی میروید که زمستان است و یا پاییز های سردی دارد لباس مناسب پاییز و زمستان به همراه داشته باشید منظور از لباس مناسب شامل همه چیز از کفش ، کیف ، لباس راحتی ، لباس رسمی و غیره می باشد .

اگر اهل ورزش هستید در بستن ساک این موضوع را در نظر بگیرید

اگر ورزش کردن را دوست دارید و در سفر ماه عسل هم قصد ترک آن را ندارید یا قرار است به محلی بروید که ورزش های خاصی مثل اسکی ، کوهنوردی ، صخره نوردی ، شنا و ….. دارد لباس های مناسب این ورزش ها را به همراه داشته باشید تا مجبور نشوید برای خریدن آنها در سفر وقت صرف کنید .

لباس ماه عسل

لباس های مناسب عکاسی به همراه داشته باشید

شما مطمئنا در موقعیت های مختلف از لحظاتتان عکاسی خواهید کرد .

مثلا در هتل ، در رستوران ، در تفریحگاهها همه اینها نیازمند لباس مناسب برای عکاسی هستند که بعدا از دیدن آنها حس خوبی به شما منتقل شود .

کفش در سفر بسیار اهمیت دارد

اینکه می گویند کفش قلب دوم انسان ها است کاملا درست بوده و منطقی به نظر می رسد . همه ما تقریبا تجربه پوشیدن کفش هایی که امان ما را بریده اند داشته ایم حتی اگر در محبوبترین مکان ها و در کنار عزیزترین کسانمان هم باشیم و مجبور باشیم درد و فشار ناشی از یک کفش نامناسب را تحمل کنیم هیچ کدام از این زیبایی ها به نظرمان نخواهد آمد و کل مهمانی یا جشن لذتش را از دست خواهد داد . برای اینکه مجبور نشوید در سفر ماه عسلتان به دنبال کفش مناسب در بازارها باشید و پول و وقت زیادی را صرف کنید قبل از سفر کفش مناسب به همراه داشته باشید .

اگر دوست دارید لباس های محلی شهرتان را هم ببرید

اگر دوست دارید می توانید لباس های محلی شهرتان را به همراه داشته باشید و در سفرتان چند تا عکس هم با این لباس ها بگیرید و البته برای ساکنین آن شهر و کشور هم ممکن است جذابیت داشته و از این راه دوستان خوبی پیدا کنید .

اگر دوست دارید می توانید لباس های محلی شهرتان را به همراه داشته باشید

لباس خواب شیک و زیبا یادتان نرود

به هر حال سفر ماه عسل یک سفر خاص است برای استراحت و عاشقانه های دونفره تان پوشیدن یک لباس زیبا جذابیت را دو چندان کرده و لذت بیشتری به عروس و داماد خواهد داد .

آداب مقصد تان را در انتخاب و پوشیدن لباس رعایت کنید

اگر قصد دارید برای ماه عسل به یک شهر مذهبی بروید برای اینکه استرس نداشته و به آداب آن شهر هم احترام بگذارید لباس مناسب به تن کنید یا اگر به یک کشور اروپایی می روید سعی کنید خیلی متفاوت به نظر نرسید .

رعایت این اصول در نهایت باعث آرامش و کمترین استرس در سفر ماه عسلتان خواهد شد .

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا