ماه عسل

برای یک ماه عسل کم هزینه ولی رویایی کجا بریم؟

سفر ماه عسل کم هزینه ولی رویایی خواسته بسیاری از زوج های جوان است که علاقمندند زندگی مشترک خود با سفر به یک مکان زیبا و خاطره انگیز شروع کنند



سفر ماه عسل کم هزینه ولی رویایی خواسته بسیاری از زوج های جوان است که علاقمندند زندگی مشترک خود  با سفر به یک مکان زیبا و خاطره انگیز شروع کنند و خاطرات آن را سالها در ذهن تداعی کرده و از آن لذت ببرند .

پیشنهاداتی برای ماه عسل کم هزینه و رویایی

در این مقاله ما به شما خواهیم گفت اگر قصد یک سفر ماه عسل خوب و بی نقص را دارید و در عین حال پول کافی هم برای سفرهای گران قیمت در اختیار ندارید به این مناطق سفر کنید . باور کنید گاهی یک سفر ارزان قیمت اما برنامه ریزی شده سالها در ذهن می ماند . اینکه عاشق طبیعت هستید یا کویر را ترجیح می دهید یا دوست دارید سفر ماه عسل خود را در کشوری مدرن و در عین حال زیبا بگذرانید یا اینکه به حیات وحش و مکان های بکر و دست نخوره علاقه مندید همه و همه در میزان هزینه های شما موثر است.

ماه عسل کم هزینهماه عسل کم هزینه

بوتان ماه عسلی بکر برای طبیعت دوستان

بوتان با مناطق کوهستانی بکر و رویایی خاطره ای بیاد ماندنی برای دوستداران طبیعت به جا می گذارد . بوتان زوج های جوانی که عاشق کوهنوردی و محیط های کوهستانی هستند را دعوت به یک ماه عسل هیجان انگیز می کند ، ضمن آنکه هزینه های کم در این کشور توریست های زیادی را برای لذت بردن از طبیعت و کوهستان های بکر و صومعه های بسیار زیبای آن جذب کرده است .از جاذبه های گردشگری و زیبای بوتان که زوج های جوان را مجذوب خود می کند :

می توان به بنای لانه ببر ، شهر پارو و بازارهای آخر هفته بسیار جذاب آن اشاره کرد.

ماه عسل در بوتانماه عسلی بکر به بوتان

اندونزی ماه عسلی برای ساحل دوستان

اندونزی با سواحل آرام و و تفریحگاهها و استراحتگاههای شیک برای ماه عسل زوج های جوان کشور مناسبی است ضمن آنکه هزینه های سفر به این کشور برای توریست ها مناسب بوده و اینکه امکانات خوبی در اختیار مسافران قرار می دهد .پارک ملی با طبیعتی غنی ، معابد تاریخی ، کلیموتو آتشفشانی که در قله آن دریاچه هایی کوچک با آبهای رنگی وجود دارد.

اینها از جاذبه های گردشگری اندونزی برای زوج های جوان است تا بتوانند ماه عسلی به یاماندنی داشته باشند.

سفر ماه عسل به اندونزیماه عسلی ساحلی

مالزی ماه عسلی برای علاقمندان به تاریخ و فرهنگ کهن

زوج های جوانی که علاقمندند علاوه بر داشتن یک ماه عسل خاطره انگیز و با هزینه مناسب بخشی از تاریخ و فرهنگ کهن جهان را هم ببینند و از اماکن و معماری های منحصر به فرد لذت ببرند و یک طبیعت شگفت انگیز را تجربه کنند مالزی انتخاب بسیار مناسبی برای آنها است.مالزی با دیدنی های مانند پارک آبی سان وی ، غار میمونها ، طبیعت آرام با آب و هوای کوهستانی ، آکواریوم کوالالامپور و …

می تواند ماه عسلی خاطره انگیز برای زوج های جوان بسازد .

مالزی کم هزینه برای ماه عسلسفر به مالزی

ماه عسلی مرموز با سفر به مصر

مصر دومین کشور کم هزینه برای گردشگری است در عین حال جاذبه های منحصر به فردی دارد که می تواند ماه عسل زوج های جوان را خاص و متفاوت نماید .

اهرام مصر و بازارهای محلی از جاذبه های توریستی مصر برای عروس و دامادهاست .

ماه عسلی مرموز به مصرسفری ماجراجویانه به مصر

ماه عسلی به یاد ماندنی با سفر به هند

هند با تاریخ و فرهنگ کهن و تنوع در مذاهب و وجود ادیان گوناگون به لحاظ پوشش ، تنوع غذایی ، معماری و آداب و سنن و جشن ها واجتماعات ، دارای ویژگی های منحصر به فردی است به خصوص اگر در زمان برگزاری جشنواره ها به هند سفر کنید ،

خاطره ای فراموش نشدنی از سفر ماه عسل برایتان باقی می ماند .

ماه عسل به یاد ماندنی در هندسفر به تاریخ

ماه عسل ارزان و بی نقص با سفر به ویتنام

ویتنام کشور ارزان برای گردشگری و سفر است در عین حال امکانات خوبی در اختیار گردشگران می گذارد . تازه عروس ها و داماد ها می توانند با صرف هزینه اندک در ویتنام از خوردن غذاهای متنوع لذت ببرند در عین حال با طبیعت زیبا و بناهای تاریخی و معابد آن عکس یادگاری بگیرند و خاطرهای ماه عسل خود را ثبت کنند .

ماه عسل به ویتنامسفر به ویتنام

ماچوپیچو ماه عسل در دل کوههای پرو

شهری بسیار زیبا که گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است .

تماشای رودخانه در دل آمازون ، سواحل مانکورا ، آثار باستانی موری ، غذاهای خوشمزه فقط با روزانه ۳۰ دلار ماه عسلی منحصر به فرد برای شما میسازد .

سفر ماه عسل به ماچوپیچوماه عسلی در دل کوه

کامبوج این کشور ارزان و جذاب برای ماه عسل

کامبوج جاذبه های بسیاری برای زوج های جوان دارد . هزینه های اندک حمل و نقل و هتل و غذا ، اماکن دیدنی مانند معبد انگکور وات ، دریاچه تونله ساپ و جزیره بامبو و گشت و گذار قایقی همه و همه می تواند سبب انتخاب کامبوج برای سپری کردن روزهای ماه عسل باشد .

ماه عسل به کامبوجماه عسل کم هزینه به کامبوج

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا