گوناگون

پیشنهاداتی برای لباس خواستگاری به عروس خانمها

مهم است عروس خانم برای لباس خواستگاری چه چیزی بپوشد. این مقاله سعی شده ست های مختلف لباس خواستگاری را به شما پیشنهاد کنیم تا انتخاب راحت تری داشته باشید.



همیشه برخورد اول مهمترین و کلیدی ترین لحظات برای شناخت محسوب می شود. خواستگاری از آن جلساتی است که شاید برای اولین بار است که دو خانواده یکدیگر را می بینند و شاید حتی تعدادی از اعضای خانواده برای اولین بار باشد که دختر و یا پسر را میبینند. تمام این توضیحات را دادیم که بگوییم مهم است عروس خانم برای لباس خواستگاری چه چیزی بپوشد. سعی ما بر این بوده که در این مقاله ست های مختلف لباس خواستگاری را به شما پیشنهاد کنیم تا انتخاب راحت تری داشته باشید.

پیشنهاداتی برای لباس خواستگاری

بهتر است برای لباس خواستگاری از سبک لباسی خودتان پیروی کنید، مثلا اگر شما همیشه در مهمانیها شلوار میپوشید و با شلوار احساس راحتی بیشتری دارید برای خواستگاری نیز میتوانید ستی مناسب که شامل شلوار باشد انتخاب کنید. مثلا انتخاب لباس برای مجلسی که خواستگار از آشنایان و اقوامی باشند که همیشه در رفت و آمد هستید راحت تر است و میتوانید انتخابی اسپرت تر داشته باشید تا مجلسی که کمی رسمی تر است و خواستگار از کسانی است که تا به حال نشستی با هم نداشته اید. در این گونه جلسات رسمی بهتر است لباسی رسمی تر انتخاب کنید مثل بلوز و دامن و یا کت و دامنی شیک و رسمی.

با ما و پیشنهادات خاص و متفاوتمان همراه باشید :

کلاسیک پوشها

اگر جزو علاقه مندان به لباسهای کلاسیک هستید و بیشتر از این سبک ساده لباس پیروی می کنید پیشنهاد میکنیم که شومیزی سفید با دامنی مشکی را انتخاب کنید. در کل ترکیب رنگی سفید، مشکی و طوسی در کنار هم ترکیبی شیک و زیبا میسازد.

اگر شما لاغر هستید و دوست دارید که کمی چاق تر به چشم بیایید میتوانید تاپی که در پایین آن پیلی دارد و یا دامنی که پلیسه دارد را انتخاب کنید. معمولا چین و پلیسه افراد را چاق تر نشان می دهند.

لباس خواستگاری

عکس لباس خواستگاری

اگر دارای روحیه ای شاد و پرانرژی هستید

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که همیشه لباسهایی با رنگهای شاد و روشن می پوشید میتوانید برای لباس خواستگاری نیز از همان ترکیب رنگی شاد و پر انرژی استفاده کنید. انتخاب رنگهای متضاد شما را جسور و هنرمند نشان می دهد. همیشه در برخورد اول این نوع لباستان است که شما را قضاوت می کند. پس باز هم تاکید میکنیم که به نوعی لباس بپوشید که شخصیت درونیتان را نشان دهد.

تیپ خواستگاری دختر

لباس خواستگاری مخصوص مینیمالیست ها

لباسهای مینیمالیستی معمولا لباسهایی است که در آن احساس راحتی بیشتری دارید و به دور از تجملات و تزئینات اضافی است. اگر کمد لباس شما پر است از این مدل لباس به شما پیشنهاد میکنیم که برای لباس خواستگاری نیز از سبک خودتان پیروی کنید، لباس گویای شخصیت درونی هر فردی است.

لباس مناسب بله برون

لباس روز خواستگاری برای عروس کم سن و سال

اگر جزو عروس های کم سن هستید به شما پیشنهاد می کنیم که مطابق سنتان لباس بپوشید تا لباستان باعث نشود که سنتان بیشتر از چیزی که هست نشان دهد. اگر ریز نقش هستید میتوانید پیراهنهای تافته و یا ساتن فانتزی پر نقش و نگار انتخاب کنید.

چند مدل پیشنهادی برای عروس کم سن :

عکس لباس خواستگاری

لباس روز خواستگاری دخترانهلباس روز خواستگاری

برای خواستگاری چی بپوشم

پیشنهادی مخصوص افراد دارای اضافه وزن

کت و دامن از آن دسته لباسهایی است که همیشه افراد چاق را لاغرتر نشان میدهد، با انتخاب مدل مناسب قسمتهایی از اندامتان که دارای اضافه وزن است را بپوشانید. پیشنهاد بعدی ما به شما این است که به سراغ رنگ های تیره تر بروید زیرا در رنگهای تیره لاغرتر به چشم می آیید. اگر دارای قدی کوتاه و اضافه وزن هستید میتوانید از کت و دامنی با راههای باریک عمودی استفاده کنید تا کشیده و باریک به نظر برسید.

لباس روز خواستگاری پوشیده

ست هایی مخصوص عاشقان شلوار

اگر همیشه عادت دارید که در مهمانیها از بلوز و شلوار استفاده کنید و در این سبک لباس اعتماد به نفس بیشتری دارید، میتوانید برای لباس خواستگاری هم از ست های زیبای بلوز و شلوار و یا تاپ و شلوار انتخاب کنید. البته سعی کنید ستهایی را انتخاب کنید که رسمی تر باشد.

لباس روز خواستگاری دختر

ست لباس روز بله برون

انتخاب راحت

همیشه خرید پیراهن خیلی راحت تر از ست کردن و خرید یک شومیز و دامن و یا تاپ و شلوار است، اگر میخواهید خیالتان راحت باشد که همه چیز با هم هماهنگ است و رنگها در ترکیب مناسبی قرار گرفته اند میتوانید پیراهنی زیبا انتخاب کنید و البته حتما پیراهنی را انتخاب کنید که مناسب یک مهمانی عصر است، نه یک پیراهن مجلسی پر از تزئینات و زرق و برق.

پیراهن خواستگاری

پیراهن زنانه

لباس پوشیده برای روز خواستگاری

ست لباس زنانه

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا