طلا و جواهر

پیشنهادی ویژه از کلکسیون دولچه و گابانا برای طلا عروس

اگر عروس لاکچری پسند هستید حتما نگاهی به کلکسیون زیبا و خاص دولچه و گابانا داشته باشید. شرکت دولچه اند گابانا، یک برند کالای لوکس و خانه مد ایتالیایی است.



اگر دوست دارید برای خرید طلا عروس به سراغ برندهای معروف دنیا بروید ؛ به شما پیشنهاد می کنیم سری هم به کلکسیون برند دولچه و گابانا که یک برند لوکس ایتالیایی محسوب می شود، بزنید. این برند تقریبا هر ساله مدلهایی از جواهرات تولید میکند و سعی میکند که در طراحی جواهراتش همه نوع سلیقه ای را مد نظر داشته باشد.

ناگفته های خرید طلا عروس از برندهای مطرح دنیا

نمیتوان اظهار داشت که رفتن به سمت برندهای مطرح دنیا برای خرید طلا عروس کار درستی است یا نه !! این انتخابها بسیار سلیقه ای است. شاید یکی از دلایل کسانی که به سراغ خرید طلا از برندهای مطرح می روند این است که اطمینان دارند همان چیزی را میخرند که میبینند و در واقع شناسنامه ای که همراه کار هست سندی است برای اصل بودن گفته های فروشنده. بعضی ها هم برعکس ترجیح میدهند طلاهایی که در ایران ساخته می شود بخرند و یا حتی بنا به سلیقه خودشان مدل بدهند تا برایشان بسازند.

در ادامه سعی کرده ایم مدلهایی از کلکسیون برند دولچه و گابانا را برای شما بگذاریم تا بیشتر با این برند خانه مد ایتالیایی آشنا شوید.

یکی از دلایل رفتن به سمت برندهای مختلف برای خرید طلا عروس داشتن شناسنامه است

آشنایی با دولچه و گابانا

دولچه و گابانا، یا دولچه اند گابانا در سال ۱۹۸۵ شروع به کار کرد. در ابتدا دفتر کار این برند در شهر لگنانوی ایتالیا تاسیس شد و موسسان آن دومنیکو دولچه و استفانو گابانا بودند. امروزه دفتر اصلی این برند معتبر ایتالیایی در میلان واقه شده است. محصولات این برند را میتوانید در سراسر جهان بیابید و کمتر کسی پیدا می شود که این برند را نشناسد.

به غیر از جواهرات محصولات دیگر این برند ایتالیایی عبارتند از : کیف، کفش، لباس، عینک، عطر ساعت و … همچنین این برند به علت طراحی و دوخت لباس شبهای زیبا و بی نظیر و همچنین طراحی لباسهای متفاوت، متناسب با فصول مختلف سال بسیار شناخته شده و دارای اعتبار است.

این برند یکی از چندین برند لوکس و گرانقیمت است که به عنوان یک برند تجملاتی شناخته می شود.

با ما همراه باشید و کلکسیون بی نظیر طلا و جواهر دولچه و گابانا را ببینید :

جواهرات عروس

سرویس عروس

برند جواهرات دولچه و گابانا

سرویس جواهرات

سرویس طلا

طلای برند

دولچه و گابانا

سرویس طلای عروس

سرویس جواهرات عروس

سرویس جواهرات برند

سرویس طلا

سرویس طلا عروس

سرویس لاکچری عروس

سرویس دولچه و گابانا

برند دولچه اند گابانا

انگشتر نامزدی

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا