طلا و جواهر

معرفی برندی مشهور، ویژه شیفتگان سرویس برلیان

سرویس برلیان از آن دسته سرویسهای طلا برای عروس است که هیچ گاه از مد خارج نمیشود و هر سال نیز که از ساخت آن می گذرد ارزشمندتر می شود.



سرویس برلیان از آن دسته سرویسهای طلا برای عروس است که هیچ گاه از مد خارج نمیشود و هر سال نیز که از ساخت آن می گذرد ارزشمندتر می شود، پس یک سرویس برلیان به نوعی یک سرمایه گذاری نیز محسوب می شود. الماسها مشهورترین ، گرانترین و درخشان ترین سنگهای قیمتی در جهان هستند.

الماس سخت ترین و گرانترین سنگ قیمتی موجود در جهان استسرویس برلیان از کجا می آید ؟

برلیان برشی ویژه و خاص از سنگهای قیمتی به ویژه الماس است، این برش باعث می شود که الماس دارای درخششی منحصر به فرد شود. با این برش الماس به شکل مخروطی در می آید و باعث می شود الماس حداکثر نور را بازتاب دهد. پس تا به اینجا باید متوجه شده باشید که به الماس تراش خورده برلیان گفته می شود. و در یک سرویس برلیان از تعداد زیادی الماسهای تراش خورده ریز و درشت استفاده می شود. البته برش و پرداخت یک کریستال الماس همواره موجب از دست دادن قابل توجهی از وزن آن می شود. اما به هر حال این الماس خام نیست که ارزش دارد بلکه مدلهای مختلف برش الماس است که آن را ارزشمند و قابل استفاده می کند.

با برشهای مختلف الماس آشنا شوید :

مدل و نوع برش الماس است که باعث چگونگی درخشندگی الماس می شود. از لحاظ معنایی دو نوع برش برای الماس وجود دارد که یکی از این برشها به شکل الماس مربوط می شود مانند برش پرنسسی و دیگری برش گلابی شکل در حالی که برش دیگر به درجه برش مربوط می شود.

نامهای مختلف الماس به مدلی که الماس برش خورده است باز میگردد. برش گلابی شکل الماس، شبیه به گلابی است که در پایین گرد است و در قسمت بالا نوک تیز است. برش پرنسسی مربعی شکل است. در تمام زمانها برشهای مختلفی توسط افراد مختلف اختراع میشود و با نامهای متفاوتی ثبت می شود.

برش های مختلف الماس و نامهای آن

برای عروسیتان قصد خرید سرویس برلیان دارید ؟!

اگر قصد دارید برای خرید طلا و جواهر عروس به سراغ سرویسی از برلیان بروید حتما هنگام خرید سرویس برلیان حتما از فروشنده راجع به عیار، شفافیت، رنگ و درجه برش الماسهای کار شده در آن اطلاعاتی کسب کنید. این سرویس ها معمولا دارای شناسنامه هستند که مقدار طلا و الماس کار شده در آن، ذکر شده است.

حتما هنگام خرید سرویس برلیان حتما از فروشنده راجع به عیار، شفافیت، رنگ و درجه برش الماسهای کار شده در آن اطلاعاتی کسب کنید. یک پیشنهاد لاکچری برای خرید سرویس طلای برلیان

لو لوویف یک یهودی ازبکی است که در سمرقند به دنیا آمده است و در انگلستان اقامت دارد. او به عنوان پادشاه الماس شناخته می شود. و برند جواهرات او برندی شناخته شده در سراسر جهان است. برند LEVIEV به صورت تخصصی بر روی الماس و سنگهای قیمتی کار می کند و خدماتی که به مشتریان ارائه می دهد تنها در همین زمینه است و امروزه به عنوان بزرگتری و منحصربه فردترین کمپانی دارای بهترین الماس ها شناخته می شود.

لو لوویف یک یهودی ازبکی است که در سمرقند به دنیا آمده است و در انگلستان اقامت دارد

از شعارهای این کمپانی این است که برای هر مشتری تجربه ای خاص و منحصر به فرد از خرید الماس داریم زیرا دارای بهترین الماسها هستیم.

برند LEVIEV به صورت تخصصی بر روی الماس و سنگهای قیمتی کار می کند

سرویس های برلیان و تمام جواهرات برند LEVIEV را تنها از طریق فروشگاههای زنجیره ای این کمپانی میتوانید خریداری کنید که در نیویورک ، لندن ، دبی و سنگاپور وجود دارد.

با ما همراه باشید و بهترین هایی از این مجموعه را مشاهده کنید :

سرویس های برلیان و تمام جواهرات برند LEVIEV را تنها از طریق فروشگاههای زنجیره ای این کمپانی میتوانید خریداری کنید که در نیویورک ، لندن ، دبی و سنگاپور وجود دارد.

 

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا