داماد

دستور عملهایی خاص برای عروس و داماد شیک و مدرن

عروس و داماد در شب باید آنقدر آراسته و مرتب باشند که بودنشان در کنار یکدیگر مکمل درخشندگی دیگری شود.این دستورعملها را به کار برید.



در زندگی های امروزی همه چیز تغییر کرده و نوع تفکرات نیز در کنار این تغییرات، عوض شده است. برای عروس و داماد شیک و امروزی دیگر این گونه نیست که تنها عروس به ظاهر و زیبایی خود اهمیت دهد بلکه داماد هم یک سری کارها را انجام می دهد تا در شب عروسی در کنار عروس درخشش و خوش پوشی خودش را داشته باشد و به نوعی عروس و داماد درکنار یکدیگر در جشن عروسی می درخشند.

عروس و داماد شیک و امروزی هر دو به ظاهرشان اهمیت میدهند تا در روز عروسی مکمل هم باشند و در کنار هم بدرخشند

قوانینی برای عروس و داماد شیک و امروزی

در این مقاله آنچه که میخوانید مربوط است به روز عروسی ، در واقع باید و نبایدهایی است که در روز عروسی باید رعایت کنید تا به صورت یک عروس و داماد شیک و زیبا در جلو مهمانان ظاهر شوید. البته بد نیست از چند ماه قبل رژیم های قطع خوردن چربی و شیرینی جات و مصرف آب ، میوه و سبزیجات را رعایت کنید تا در روز عروسی پوستی زیبا و اندامی متناسب داشته باشید.

پیشنهاداتی برای عروس :

دست های عروس در روز عروسی بسیار مهم است، پس حتما مانیکور داشته باشید و یک لاک و طراحی زیبا بر روی ناخنهایتان داشته باشید. اگر دسته گل عروس قرمز است میتوانید از لاک قرمز مخملی استفاده کنید تا زیبایی دستهایتان دوچندان شود. انواع فرنچ نیز بر روی دستان عروس بسیار زیبا خواهد شد.

ست های عروس در روز عروسی بسیار مهم است، پس حتما مانیکور داشته باشید و یک لاک و طراحی زیبا بر روی ناخنهایتان داشته باشید.

پیشنهاد ما به شما این است که برای روز عروسی به سراغ سایه چشم براق بروید. البته بد نیست که قبلش یک بار امتحان کنید و مطمئن شوید که با پوست و چشمانتان هماهنگ است. اگر حس کردید که با سایه براق زیبا نمیشوید به سراغ سایه های مات بروید. اما حتماحتما ابتدا امتحان کنید و به راحتی یک سایه براق زیبا را از دست ندهید.

بهتر است که سایه چشم عروس از نوع برق دار باشد

اگر لاکتان را قرمز انتخاب کرده اید بهتر است که تنها انتخابتان برای رژلب نیز رنگ قرمز باشد. میتوانید در میان رژ لبهای قرمز انتخابی ویژه و خاص داشته باشید و در بهترین شب زندگیتان بدرخشید. البته اگر قرار است به سراغ آرایش عروس قرمز رنگ بروید بهتر است مطمئن شوید که با رنگ پوست و موهایتان هماهنگ است.

یک رژ قرمز همیشه باعث زیبایی و درخشش عروس می شود

پیشنهاداتی برای داماد :

در روز عروسی از یک ماسک ملایم برای آبرسانی و شادابی پوستتان استفاده کنید. خجالت نکشید بر روی ماسکها قید نشده تنها برای خانمها بلکه آقایان هم برای داشتن پوستی با طراوت بهتر است از یک ماسک مناسب پوست صورتشان استفاده کنند.

خجالت نکشید بر روی ماسکها قید نشده تنها برای خانمها بلکه آقایان هم برای داشتن پوستی با طراوت بهتر است از یک ماسک مناسب پوست صورتشان استفاده کنند.

داشتن ریش این روزها هماهنگ بودن با مد روز است. اگر چند ماهی است که ریش دارید و مطمئن هستید که با ریش داماد شیک و خوش تیپی محسوب میشوید، حال تنها نیاز است که حتما ریشهایتان را مرتب کنید زیرا داماد با ریش های نامرتب نه تنها خوش تیپ نیست بلکه سنش هم بالاتر نشان می دهد.

داماد با ریش های نامرتب نه تنها خوش تیپ نیست بلکه سنش هم بالاتر نشان می دهد.

همان قدر که دستان عروس خانم در روز عروسی اهمیت دارد دستان آقای داماد نیز مهم است زیرا که معمولا عکاسها چند عکس از دستانتان در حالی که دستان یکدیگر را گرفته اید می گیرند برای اینکه یک یادگاری از حلقه های زیبایتان داشته باشید. داماد هم مانند عروس میتواند ناخن هایش را برای جشن عروسی مانیکور کند و حتما دستانش را چرب کند تا پوست دستانش در عکس خشک نباشد.

همان قدر که دستان عروس خانم در روز عروسی اهمیت دارد دستان آقای داماد نیز مهم است

اگر عروس تصمیم دارد که پوستش را برای روز عروسی برنز کند بهتر است داماد نیز به کمک اسپری برنز کننده پوستش را به رنگ برنز در بیاورد تا در عکسها عروس و داماد هماهنگ باشند و داماد رنگ پریده به نظر نرسد. البته برنز کردن بسیار سلیقه ای است و بهتر است با هم این تصمیم را بگیرید. البته اگر داماد پوستی تیره دارد نیاز به این کار نیست. اما اگر قصد برنز کردن دارید و از برنز شدن به صورت دائمی فراری هستید میتوانید از اسپری برنز کننده استفاده کنید البته باید از ۲ تا ۳ روز قبل از عروسی استفاده را شروع کنید.

 

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا