طلا و جواهر

با قواعد خرید سرویس طلای عروس بر اساس رنگ پوست و مو آشنا شوید

بهتر است با مد روز پیش نروید و در انتخاب سرویس طلای عروس رنگ پوست و مویتان را در نظر بگیرید تا طلا بر روی پوستتان جلوه بیشتری داشته باشد.



اگر آمار گرفته شود شاید محبوب ترین طلا بین عموم طلای زرد باشد، چند سالی هم طلای سفید روی بورس بود و انتخاب اول همه عروسها خرید سرویس طلا سفید بود. اما پیشنهاد ما به شما این است که بهتر است با مد روز پیش نروید و در انتخاب سرویس طلای عروس رنگ پوست و مویتان را در نظر بگیرید تا طلا بر روی پوستتان جلوه بیشتری داشته باشد.

 

پیشنهاداتی برای خرید سرویس طلای عروس

آشنایی با رنگ پوست قبل از خرید سرویس طلای عروس

 در این مقاله قرار است درباره سه رنگ پوست سرد ، گرم ، تیره و روشن صحبت شود. اینکه بگوییم کدام پوست روشن و کدامیک تیره است شاید راحت تر از تشخیص پوست سرد و گرم باشد. در اینجا ما یک راهکاری به شما ارائه می دهیم که به راحتی میتوانید بفهمید پوستتان گرم، سرد و یا خنثی است.
برای تشخیص رنگ پوستتان باید به سراغ قسمتهایی از بدن خود بروید که به راحتی رگها از زیر پوست دیده شوند. مچ دست یکی از این قسمتها است. به رنگ رگهای زیر پوست این قسمت از دستتان خوب دقت کنید. اگر رگهای شما بیشتر به رنگ سبز نزدیک است پوست شما گرم و اگر به رنگ آبی نزدیک باشد پوست شما سرد است.
با کمک تصویر زیر به راحتی می توانید رنگ پوستتان را تشخیص دهید :

راهنمای تشخیص رنگ پوست افراد

راهنمای یافتن رنگ پوست

بعد از مشخص شدن تم پوستیتان وقت آن است که به سراغ آشنایی با چگونگی هماهنگی رنگ سرویس طلای عروس با پوستش، برویم :

انتخاب سرویس طلای عروس برای تم پوستی سرد :

اگر بر طبق تصویر بالا پوست شما در دسته پوست سرد قرار میگیرد یعنی به چرخه رنگی سرد تعلق دارید و این چرخه رنگهای نقره ای ، آبی و سبز را در بر میگیرد. پس اگر قصد دارید که سرویس جواهر بخرید باید جواهرات و سنگهایی با رنگهای ذکر شده و همینطور رنگهای قرمز و صورتی، خریداری کنید تا با پوست شما هماهنگ شوند.
 جواهراتی با رنگ آبی متناسب با پوستهایی به رنگ سرد
 

پیشنهاد انتخاب طلا برای تم پوستی گرم :

پوست شما متعلق به چرخه رنگی زرد و قرمز و در کل رنگهای گرم است پس در انتخاب طلا و جواهر می توانید به سراغ رنگهای قرمز ، زرد ، طلایی و صورتی بروید و در میان تمام این رنگها طلایی مناسب ترین رنگ برای شما است.
الماس از آن انتخابهایی است که جذابیت شما را دو چندان میکند زیرا که با پوست شما بسیار هماهنگ است. درست است که می توانید از رنگهای سرد هم استفاده کنید ولی ما به شما میگوییم که رنگهای گرم شما را جذاب تر خواهند کرد.
رنگ طلایی متناسب با پوستهایی به رنگ گرم
 

چه طلایی را برای پوست تیره انتخاب کنیم ؟

اگر شما پوستی تیره دارید به هنگام خرید سرویس طلای عروس انتخاب های بیشتری پیش رو دارید. تمام جواهرات حتی جواهراتی با رنگ روشن و سفید با پوست شما هماهنگی کامل دارند فقط یک نکته را فراموش نکنید و آن این است که به سراغ جواهرات با رنگ تیره اصلا نروید.

پوست تیره و هماهنگی طلای سفید با این رنگ پوست

پوست روشن و چند انتخاب

پیشنهاد طراحان مد و جواهرات این است که اگر پوست شما خیلی روشن است حتما از جواهراتی به رنگ روشن هم استفاده کنید . اما اگر جواهرات تیره هم دوست دارید میتوانید داشته باشد ، اما فراموش نکنید که با جواهرات روشن جذاب تر خواهید شد.
پوست روشن و جذابیت بیشتر با جواهرات روشن

پوست معمولی و انتخاب رنگی بیشتر

خرید طلا و جواهر برای کسانی که رنگ پوستشان معمولی و شاید خنثی است بسیار راحت است زیرا که از تمام انتخابهایی که متعلق به پوست تیره و روشن است می تواند استفاده کند. حتی جواهرات تیره هم با پوست شما به خوبی هماهنگی خواهد داشت.
 پوست معمولی در برای خرید طلا و جواهرات انتخاب های بیشتری پیش رو دارد

 

هماهنگی بین طلا و جواهرات و رنگ مو

اینکه شما چه رنگ مویی دارید هم بر روی انتخاب سرویس طلایتان تاثیر میگذارد مخصوصا گردنبند و گوشواره که به صورت و موهای شما نزدیک است. برای رنگ موی قرمز تم رنگی جواهرات آبی و برای رنگ موهای تیره تم رنگی جواهرات نقره ای مناسب است.

البته برای آنکه مطمئن شوید چه رنگی با مویتان هماهنگ است متناسب با پوستتان می توانید رنگهای مختلف را امتحان کنید تا متوجه شوید که کدام هماهنگ تر است.

 

3 دیدگاه

3 Comments

  1. Pingback: به هنگام خرید طلای عروس چند نکته را به خاطر بسپارید! / خرید سرویس طلای عروس

  2. Pingback: اگر به فکر خرید سرویس طلا عروس هستید این دستور عمل ها را به کار ببرید - طلای عروس

  3. Pingback: اگر به فکر خرید سرویس طلا عروس هستید این دستور عمل ها را به کار ببرید - طلای عروس

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا