اکسسوری

راهنمایی ویژه انتخاب درست حلقه مردانه

حلقه تنها نشان عشق شما نیست یک نوع زیور آلات است که برای تمام عمر به همراه خواهید داشت، بنابراین بهتر است حلقه ای انتخاب کنید که نشانگر شخصیت شما باشد.



طلا مرسوم ترین فلز برای حلقه مردانه است اما تعدادی از زوج ها هم هستند که به سراغ فلزهایی چون پلاتینیوم می روند. اخیرا حلقه های رزگلد بسیار مورد توجه قرار گرفته است اما این ترند هم مانند نقره خیلی زود، ظرف یک دهه از مد خارج می شود. اما در آخر مناسب ترین حلقه آن چیزی است که خودتان و خانمتان می پسندید. قوانین و قواعد و راهنماها را بخوانید و در نهایت تجربه خود را بسازید.

طلا مرسوم ترین فلز برای حلقه مردانه است

انتخاب حلقه مردانه بر اساس شخصیت و نوع شغل

اگر شخصیتی ساده و بی تکلف دارید و اغلب به دنبال لباس و اکسسوری ساده می روید، یک حلقه مردانه طلای ساده میتوانید بهترین انتخاب برای شما باشد. اگر شغلی دارید که زیاد با دستتان کار می کنید و کارهای تکنیکالی دارید بهتر است به سراغ فلزهایی مقاوم چون تنگستن و تیتانیوم بروید.

حلقه مردانه ساده مخصوص افرادی که عاشق سادگی هستند

حلقه ای چوبی

اگر فردی اهل ریسک هستید و دوست دارید که خاص باشید پیشنهاد ما به شما این است که حلقه ای مخلوط از دو نوع فلز انتخاب کنید. و یا حلقه ای سفارش دهید که بر روی آن نقوشی حکاکی شده است.

حلقه مردانه تراش خوردهدر خرید حلقه مردانه به راحتی بیش از هر چیز اهمیت دهید

اگر قصد دارید که حلقه تان همیشه همراهتان باشد بهتر است مدلی را انتخاب کنید که اطرافش به خوبی تراش خورده باشد و نرم و صیقلی باشد. نکته دیگر در انتخاب حلقه مردانه این است : حلقه ای را انتخاب کنید که رویه و یا قسمت بیرونی آن برجسته نباشد. حلقه های صاف راحتی بیشتری دارد. اگر انگشتان شما بلند و کشیده است پیشنهاد ما به شما انتخاب حلقه ای پهن است.

به جنس حلقه مردانه توجه کنید

از میان تمام فلزات طلا پرطرفدارترین برای انتخاب حلقه است که طلای موجود در ایران معمولا ۱۸ عیار است. یکی از مزیت های این فلز نسبت به فلز های دیگر این است که راحت می توان آن را گشاد و یا تنگ کرد. اگر پوستی دارید که به تمام فلزها حساس است به سراغ تیتانیوم بروید. تیتانیوم در حالی که سخت تر از طلا و پلاتینیوم است وزن سبک تری هم نسبت به آنها دارد. از دیگر مزیتهای این فلز این است که زخمی نمیشود و از معایب آن این است که نمیتوان سایزش را تغییر داد. پلاتینیوم سنگین تر از طلای ۱۸ عیار است سفید رنگ است و قیمتش از طلا بیشتر است. تنگستن فلزی است که همیشه نو و براق است و هیچ وقت زخمی نمیشود اما نمیتوان سایز آن را تغییر داد.

آری به حلقه نگین دار مردانه ؟

معمولا مردان حلقه هایی را انتخاب می کنند که بر روی آن هیچ سنگ و نگینی نداشته باشد اما اگر جزو آن افراد هستید که دوست دارید حلقه ای با نگین الماس و یا سنگ مورد دلخواهتان را داشته باشید به شما پیشنهاد میکنیم که دو حلقه داشته باشید، یک حلقه ساده و معمولی برای استفاده روزانه و حلقه ای نگین دار که مناسب مهمانی های رسمی است.

 

 

5 دیدگاه

5 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا