اکسسوری عروس

هدبند از جذاب ترین های اکسسوری مو عروس

شاید فکر کنید که هر چه مدل موها عجیب و غریب تر باشد، بهتر است اما پس از دیدن این تصاویر خواهید دید که حتی با ساده ترین مدل ها نیز می توانید عروسی منحصر بفرد شوید، به شرط آن که اکسسوری های موهایتان را درست انتخاب کنید.



هدبند یکی از جذاب ترین اکسسوری مو عروس محسوب می شود. این اکسسوری سالهای سال است که از مد خارج نشده و تنها در شکل و طرح و مدلهای آن تغییر ایجاد شده است. هدبندها همیشه و در هر زمان مورد توجه خانمها بوده و گاهی بدشان نمی آید برای هماهنگی بیشتر با لباسشان یکی از آنها را بر سر بگذارند.

هدبند ، پیشنهادی ویژه برای اکسسوری مو عروس

از پیشنهادهای سایت لوکس عروس به عروس خانمهایی که مراسم عروسیشان در فصل بهار برگزار میشود انتخاب هدبندی از گلهای بهاری برای موهایشان است بی شک یکی از زیباترین اکسسوری مو عروس تاج و هدبندی از گلهای طبیعی است که به زیبایی تزئین شده باشد.

قیمت و انواع مدلهای هدبند

هدبندها در قیمتها و مدلهای مختلفی در بازار یافت می شود. معمولا قیمت آنها از ۴ دلار تا ۱۰۰۰ دلار متغیر است و بنا به سلیقه و بودجه تان انواع متفاوتی یافت می شود. البته فراموش نکنید که به هنگام خرید هدبند حتما آن را بر روی سرتان امتحان کنید تا مطمئن شوید که به فرم صورتتان می آید و حتما مدل موهایتان را نیز در نظر داشته باشید.

هدبند یکی از جذاب ترین اکسسوری مو عروس محسوب می شود

همانطور که بارها گفته شد هدبندها در مدلهای مختلف برای سلیقه های مختلف ساخته میشود، به عنوان مثال هدبندهایی وجود دارد که میشود آن را با بافت مو بر روی موها ترکیب کرد به طوری که جزوی از موها شده و از روی سر تکان نخورد و یا اینکه مانند تاج بر روی سر قرار داد.

اکسسوری موی عروس

هدبندها در مدلهای مختلف ساخته می شود

طرفداران طرح های مینیمالیست در اکسسوری مو عروس

یکی از مدلهایی که در چند سال اخیر به دنیای اکسسوری و مد لباس راه یافته است استفاده از طرح های ساده و مینیمالیستی است. خیلی ها هستند که دوست دارند اکسسوری در عین زیبایی ظرافت و سادگی داشته باشد.

اما هنوز هم طراحان و سازندگان ، اکسسوری هایی پر کار و شلوغ با گلهایی برجسته تولید میکنند تا بتوانند نیاز همه سلیقه ها را برطرف کنند. پس اگر عاشق طرح های شلوغ و پرکار هستید با خیال راحت یکی از آنها را انتخاب کنید چون هنوز هم به روز و زیبا هستند.

ساخت هدبندهایی با طراحی مینیمالیستی

هدبند با گلهای ظریف از جنس طلا

هدبندها را علاوه بر مدلهای مختلف در جنس های مختلف نیز یافت می شوند، از گل طبیعی و پارچه گرفته تا طلا و نقره و برنز و استیل و …. یکی از علل متغیر بودن قیمتها نیز جنس هدبندها است.

هدبندها در جنسها و قیمتهای مختلف ساخته می شوند

بعضی از عروس خانمها ترجیح میدهند که تمام اکسسوری های عروس با هم ست و هماهنگ باشد، به عنوام مثال اکسسوری موی عروس با طلا و جواهر عروس ، ست باشد. در هدبندها نیز این قابلیت وجود دارد که با طلا و جواهر  عروس ست شود.

 در هدبندها نیز این قابلیت وجود دارد که با طلا و جواهر ست شود.

هدبند از جنس طلا با طرح برگ

هدبند ساخته شده از گلهای پارچه ای

یک نظر

یک نظر

  1. Pingback: جدیدترین اکسسوری موی عروس از برند لا اسپوزا بارسلونا - اکسسوری موی عروس

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا