آرایش عروس

اشتباهاتی که نباید در آرایش روز عروسی انجام داد

برای آرایش روز عروسی بهتر است سراغ آرایشهای اغراق شده نروید و سعی کنید که آرایشی داشته باشید که نواقص صورتتان را بپوشاند و زیبایی ها را به چشم بیاورد



برای آرایش روز عروسی بهتر است سراغ آرایشهای اغراق شده نروید و سعی کنید که آرایشی داشته باشید که نواقص صورتتان را بپوشاند و زیبایی هایش را دو برابر به چشم بیاورد، مثلا اگر کسی چشمان زیبایی دارد بهتر است روی چشمها بیشتر تمرکز شود.

سادگی حرف اول در آرایش روز عروسی

برای آرایش روز عروسی به سراغ جراحی نروید، میتوانید اگر دوست دارید تغییری هم در صورتتان باشد از گریم بهره بگیرید. اینکه بخواهید گونه هایتان را برجسته کنید و یا فرم لبانتان را تغییر دهید تنها باعث می شود که چهره تان بسیار مصنوعی جلوه کند.

 روز عروسی زمان امتحان کردن سبک جدید آرایش نیست

ممکن است از روی ژورنالهای و عکسهای اینترنتی مدل آرایشی برای روز عروسیتان انتخاب کرده باشید، ممکن تم آرایشی که انتخاب کرده اید مناسب پوست و فرم صورت شما نباشد پس پیشنهاد میکنیم که در روز عروسیتان از امتحان کردن مدلهای جدید آرایش خودداری کنید.

آرایش روز عروسی

چند ماه قبل از عروسی زمان انجام تغییراتی همچون جراحی زیبایی نیست

اگر هرگز در عمرتان پوستتان را برنز نکردید هرگز به سراغ این گزینه نروید و همچنین گونه گذاری و برجسته کردن لبها، حتی پیشنهاد می شود برای مرتب کردن موهایتان از چند هفته قبل از روز عروسی اقدام بکنید.

 

برای آزمون و خطا چندین ماه قبل از مراسم را در نظر بگیرید

اگر تا به حال موهایتان را رنگ نکرده اید و دوست دارید که در روز عروسیتان کمی متفاوت باشید از چند ماه قبل از عروسی اقدام کنید که اگر حس کردید با چهره تان هماهنگ نیست بتوانید تغییرش بدهید. اگر پوستتان نیاز به رسیدگی دارد لااقل از ۶ ماه قبل اقدام کنید و مهمترین نکته برای آرایش روز عروسی، پوست سالم است.

 

اگر تا به حال موهایتان را رنگ نکرده اید و دوست دارید که در روز عروسیتان کمی متفاوت باشید

به آرایشگرتان اعتماد کنید

امکان دارد که در حالت عادی شما عادت داشته باشید که از رژ لب به تنهایی استفاده کنید اما برای آرایش روز عروسی هرگز این اشتباه را نکنید و حتما از خط لب استفاده کنید زیرا هم باعث میشود ماندگاری رژ زیاد شود و هم مرز لبهایتان مشخص شود.

نکته دوم استفاده مناسب از پنکیک و کرم پودرها است. به تازگی کانتورینگ و هایلایت صورت برای آرایش عروس بسیار استفاده میشود. حتما سراغ آرایشگری بروید که از کار و تجربه اش اطمینان دارید و بعد به اون اعتماد کنید و بگذارید آنچه که درست است برایتان انجام دهد.

حتما از خط لب استفاده کنید زیرا هم باعث میشود ماندگاری رژ زیاد شود و هم مرز لبهایتان مشخص شود.

از ابرو غافل نشوید

تا جایی که میتوانید مدل ابروهایتان را تغییر ندهید و حتما باید رنگ ابروهایتان با رنگ موهایتان هماهنگ باشد.

سادگی صورتتان را به هیچ وجه از دست ندهید، یک آرایش ملایم اروپایی زیباتر از آرایشهای تند و خلیجی است، زیرا بعد از سالها که عکسهای روز عروسیتان را میبینید برایتان دلنشین تر است.

برای آرایش روز عروسی به سراغ جراحی نروید

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا