اکسسوری عروس

راهکارهایی برای داشتن دسته گل عروس متفاوت و خاص

هنگامی که صحبت از دسته گل عروس می شود تمام عروس ها در ذهنشان دسته گل رز زیبایی است که به دور آن ربانی پیچیده شده و با مروارید تزئین شده است.



هنگامی که صحبت از دسته گل عروس می شود تمام عروس ها در ذهنشان دسته گل رز زیبایی است که به دور آن ربانی پیچیده شده و با مروارید و یا نوارهای کریستالی تزئین شده است. اما قبل از اینکه دست به کار شوید و چندین گل رز سفید برای دسته گلتان سفارش دهید، بهتر است که این نکات را بخوانید و بررسی کنید.

بر هم زدن قواعد همیشگی در انتخاب دسته گل عروس

همیشه هم استفاده از قواعد مرسوم زیبایی آفرین نیست، گاهی یک ایده جدید و شاید کمی عجیب و غریب یک زیبایی منحصر به فردی می آفریند که باعث تحسین همگان می شود. همانطور که میدانید دسته گل جزو اکسسوری عروس محسوب می شود که شاید کمتر سعی شده در آن از ترکیبهایی غیر معمول استفاده شود. اما ما به شما پیشنهاد می کنیم که این قواعد را بشکنید و چیزهای جدید را نیز امتحان کنید. گاهی همین انتخابهای جسورانه است که شما را خاص جلوه می دهد.

استفاده از حلقه گل دست به جای دسته گل عروس

گل دست با اینکه همیشه در بین همگان زیبا و محبوب است اما در عین حال گاهی خیلی دست و پاگیر است و نگهداری آن تمام مدت در دست شاید باعث خستگی شود، میتوانید انواع حلقه گل دست را جایگزین دسته گل عروس بکنید و به راحتی با دستهایی آزاد به جشن و پایکوبی بپردازید و در عین حال در تمام مدت حلقه گلتان همراهتان باشد.

 

استفاده از حلقه گل دست به جای دسته گل عروس

استفاده از گلهای وحشی موجود در طبیعت

اگر جزو آن عروسهایی هستید که در جاهایی زندگی میکنید که طبیعتی بکر و زنده دارد و در فصولی از سال گلهایی خود رو و به اصطلاح وحشی در آنجا رشد میکند، میتوانید از همان گلها برای دسته گل عروس استفاده کنید که با طبیعت و فصل هماهنگی داشته باشید. خوبی این دسته گلها این است که علاوه بر زیبایی ماندگاری بالایی دارند و زود پلاسیده و پر پر نمی شوند.

استفاده از گلهای وحشی موجود در طبیعت برای دسته گل عروس

یکی از پیشنهادهای ما انتخاب گیاه اسطوخودوس است که یکی از همین گیاهان خودرو و زیبا است.

اسطوخودوس گیاهی زیبا برای استفاده به عنوان دسته گل

دسته گلی تزئین شده با برگهای زیتون

این دسته گل بیشتر در ایتالیا شناخته شده است و استفاده می شود. این دسته گل ترکیبی از گلهای رز به همراه برگهای بسیار زیبای زیتون است که ترکیبی بینهایت زیبا و خاص ایجاد می کند.

دسته گل تزئین شده با برگهای زیتون که در عروسیهای ایتالیایی زیاد دیده می شود

دسته گلی از کاکتوس

شما میتوانید به جای استفاده از برگ برای تزئین دسته گل عروس از کاکتوس استفاده کنید، البته کاکتوسهای بدون تیغی که بسیار زیبا و لطیف هستند و بعضیشان حتی خودشان شبیه به یک گل باز شده هستند. ترکیب کاکتوس به همراه گلهای رنگارنگ میتواند ایده ای زیبا برای تزئین دسته گل تابستانی باشد.

 

برای ترکیب دسته گل عروس کاکتوس ها را دسته کم نگیرید

با گیاه پروتاسه آشنا شوید تا عاشقش شوید

شگل این گیاه به گونه ای است که گویا چندین گل را خیلی منظم در کنار هم قرار داده ای تا گلی بزرگ و زیبا به دست بیاید، این گل را میتوانید با گلهای ریز و برگ تزئین کنید و مطمئن باشید که این انتخاب جسورانه شما را بسیار زیبا و خاص خواهد کرد.

پروتاسه گیاهی کمتر شناخته شده اما بسیار زیبا برای گل دست عروس

استفاده از گیاه گل کلم در دسته گل

شاید شما هم این گیاهان را دیده باشید که بسیار شبیه به گل کلم خوراکی است و در دو رنگ سبز و بنفش می روید. میتوانید این گزینه را نیز برای دسته گل در ذهنتان نگاه دارید و به این فکر کنید که با چه ترکیباتی می تواند زیباتر شود.

گیاه گل کلم و خاص بودن در دسته گل

ساقه گلها را کوتاه نکنید !

شاید برای شما عجیب باشد که دسته گل عروس از ترکیب گلهایی با ساقه بلند درست شده باشد ، اما باید به شما بگویم که بر خلاف تصور شما این گلها جلوه ای خاص دارد و هر چه ساقه ها بلندتر باشد زیبایی آن بیشتر است . در این ترکیب بهتر است از تعداد گلهای کمتری نسبت به دسته گلی با ساقه کوتاه ، استفاده کنید.

گلهای ساقه بلند و دسته گل عروس جدید

ترکیبی برای زیبایی در عکس

برای آنکه عکسهایی متفاوت و زیبا داشته باشید میتوانید ترکیبی از گل و بادکنک در کنار هم داشته باشید، این پیشنهاد بیشتر مناسب عروسهایی است که ساقدوش دارند و ساقدوشها هم در کنار عروس از این ترگیب گل و بادکنک استفاده کنند تا عروس و داماد عکسهایی بی نظیر از زیباترین روز زندگیشان داشته باشند.

استفاده از بادکنک در دسته گل عروس

دسته گلی به همراه تزئیناتی آویزان

اگر تا به حال گیاه سرخس را دیده باشید متوجه شده اید که حالتی آویز دارد و این برای داشتن ترکیبی بسیار زیبا بی نظیر است. ترکیب سرخس و گل بیشتر برای عروسهایی است که جشنشان در باغ و در فضای باز برگزار می شود.

سرخس و دسته گلی آویز

دسته گلی تزئین شده به شکل آبشار

این دسته گل به خاطر نوع چیدمانش بسیار خاص و زیبا است اما نکته مهم در استفاده از این دست گل این است که مناسب عروس خانمهای قد بلند است، اگر قد شما کوتاه است به شما توصیه میکنیم که این دسته گل را به هیچ وجه انتخاب نکنید چون قدتان را از چیزی که هست کوتاه تر نشان می دهد.

 

دسته گل آبشاری بزرگ

 

در نهایت باید به شما بگویم که در انتخاب دسته گل تنها این مهم است که خودتان چه حسی نسبت به آن دارید، اگر اهل ریسک پذیری نیستید به شما پیشنهاد میکنم که از این مدلهای خاص و جسورانه صرف نظر کنید و به سراغ دسته گلهای مرسوم و معمول بروید. همیشه چیزی را انتخاب کنید که حتی بعد از گذشت سالها همچنان عاشقش باشید و با دیدن عکسهایتان آهی از پشیمانی نکشید.

یک نظر

یک نظر

  1. Pingback: 5 کلید طلایی در انتخاب دسته گل عروسی - دسته گل عروس - گل دست عروس

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا