لباس عروس

توصیه هایی برای انتخاب لباس عروس بلند

یک لباس عروس بلند سفید رؤیای کودکی بسیاری از دختران است. خانم های بسیاری هستند که به لباس های بلند علاقه دارند اما انتخاب لباس بلند معیار دارد.



یک لباس عروس بلند سفید رؤیای کودکی بسیاری از دختران است. خانم های بسیاری هستند که به لباس های بلند علاقه دارند، اما برای این که لباس عروسی بلند انتخاب کنید باید چند معیار اساسی را در نظر بگیرید.

معیارهایی برای انتخاب لباس عروس بلند

همیشه اولین انتخاب عروس خانمها برای لباس عروس، یک لباس عروس بلند به همراه دنباله است و کمتر به سراغ لباس عروس کوتاه می روند، اما بد نیست بدانید که در بعضی مراسم یک لباس عروس کوتاه برتری به نوع بلند آن دارد و همچنین گاه انتخاب لباس عروس کوتاه برای جشن عروسی شما را خاص و زیباتر جلوه می دهد. با تمام این اوصاف همراه ما باشید تا بیشتر با معیارهای انتخاب لباس عروسی بلند آشنا شوید :

مکان مراسم :

مکان برگزاری مراسم نقش مهمی در انتخاب لباس عروس شما دارد.

مثلاً یک لباس عروس بلند برای مراسم عروسی در ساحل مناسب نیست زیرا راه رفتن با دامن بلند در میان شن های ساحل کاری دشوار خواهد بود.

همچنین لباس عروس بلند برای سالن های کوچک هم مناسب نیست؛ زیرا ممکن است به دلیل نزدیک بودن میزها به هم و کمبود جا، دچار ناراحتی شوید.

مکان برگزاری مراسم نقش مهمی در انتخاب لباس عروس شما دارد.

طول لباس عروس:

لباس عروس بلند معمولاً برای خانم های قد بلند مناسب است؛ زیرا قامت بلند عروس و بلندی لباس می توانند ترکیبی از شکوه و هماهنگی را به وجود بیاورند.

کفش:

اگر تصمیم دارید لباس عروسی بلند بر تن کنید، فراموش نکنید مناسب ترین کفش، یک کفش پاشنه بلند است که می تواند وزن لباس را با توجه به طول بلند آن تحمل کرده و راه رفتن را برای شما تسهیل کند.

اگر تصمیم دارید لباس عروسی بلند بر تن کنید، فراموش نکنید مناسب ترین کفش، یک کفش پاشنه بلند است

تور عروس:

برای این که جذابیت بیشتری داشته باشید، می توانید از یک تور کوتاه یا متوسط استفاده کنید.

سعی کنید از انتخاب تورهای بلند بپرهیزید زیرا باعث می شود روی سرتان احساس سنگینی کنید و راحتی و آرامش خود را هم از دست بدهید؛ به خصوص که لباستان هم بلند است.

برای این که جذابیت بیشتری داشته باشید، می توانید از یک تور کوتاه یا متوسط استفاده کنید.

اما اگر می خواهید یک مراسم افسانه ای و با شکوه داشته باشید، می توانید تور بلند بر سر بیندازید.

در ادامه ببینید :

کلکسیونی از لباس عروس بلند ۲۰۱۸ برند الی ساب

لباسهای الی ساب (طراح معروف لبنانی ) همیشه پر کار و پر از طرح های گل و منجوق کاری است و شاید به همین علت مطابق با سلیقه مردم خاورمیانه است. در این مجموعه کلکسیونی از انواع لباس عروس بلند وجود دارد که بسیار با سلیقه ایرانیها در انتخاب لباس هماهنگی دارد.

لباس عروس بلند

الی ساب ( ایلی صعب ) طراحی لبنانی است که در سراسر جهان شناخته شده و پرطرفدار است.یکی از دلایل معروف شدن او طراحی لباس برای سلبریتی ها و افراد مشهور بوده است.

الی ساب در اقصی نقاط جهان شعباتی دارد و جزو برندهای مطرح در جهان است.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا