ماه عسل

ماه عسل در شکارگاه برای زوج های علاقه مند به حیات وحش و حیوانات

گذراندن ماه عسل در شکارگاه یک سفر خاص و منحصر به فرد است . تقریبا همه تازه عروس و داماد ها علاقه دارند سفر ماه عسلشان متفاوت باشد.



گذراندن ماه عسل در شکارگاه یک سفر خاص و منحصر به فرد است . تقریبا همه تازه عروس و داماد ها علاقه دارند سفر ماه عسلشان متفاوت باشد و رنگ و بویی متفاوت از یک سفر معمولی داشته باشد . برنامه ریزی در مورد سفر ماه عسل خیلی زیاد به علایق عروس و دامادها بستگی دارد . ممکن است علاقه آنها به سفر به دنیای مدرن باشد ، یا علاقه داشته باشند ماه عسل خود را در طبیعتی بکر یا کوهستان بگذرانند و یا ساحل را برای این سفر مناسب بدانند یا بخواهند از کلبه های جنگی به عنوان محیطی دنج و عاشقانه برای سفر خود استفاده کنند.

در این بین بعضی عروس دامادها هم به خاطر علاقه به حیات وحش و شکار ترجیح می دهند ماه عسل خود را در بهترین حیات وحش های دنیا بگذرانند و البته شکار کوچکی هم داشته باشند. اگر شما از آن دسته عروس و داماد هایی هستید که دوست دارید ماه عسل خود را در حیات وحش بگذرانید این مقاله را ازدست ندهید.

در مطلب زیر بهترین زیستگاههای حیات وحش را به شما معرفی می کنیم :

معرفی بهترین شکارگاهها برای گذراندن ماه عسل در شکارگاه

تانزانیا پارک ملی سرنگیتی انتخاب مناسب برای ماه عسلی متفاوت

این پارک ملی یک میراث جهانی است. این پارک با دشتهای خیال انگیز آکاسیا و گله های زیبای حیوانات هیچ گاه از خاطراتان نخواهد رفت و ماه عسلتان را شگفت انگیز خواهد کرد. در این پارک ملی بین ماههای دسامبر و جولای مهاجرتی بزرگ رخ می دهد،

هزاران گاو وحشی، گورخر و غزال به آن مهاجرت می کنند.

گونه های مختلفی از پرندگان در این پارک ملی خواهید دید که به بیش از پانصد گونه خواهند رسید.

ماه عسل در شکارگاه - پارک ملی تانزانیا یک میراث جهانی استپارک ملی سرنگیتی

زیمبابوه پارک ملی لوآنگوای جنوبی ماه عسلی برای افراد خاص

پارک ملی زیمباوه یکی از بهترین زیستگاههای حیات وحش است و از یکی از بکرترین رودخانه های دنیا تغذیه می شودو مناسب زوجهایی است که میخواهند ماه عسل در شکارگاه داشته باشند. این پارک پر از شیر، پلنگ، بوفالو ،فیل، کروکودیل و کرگدن است . آنقدر حیوانات متنوع و طبیعت وحشی دارد که تا مدتها شما را از دیدن یک حیات وحش بکر سیراب می کند ضمن آنکه میتوانید عکس هایی متفاوت و شگفت آور از آن برای خود به یادگار بیاورید.

این پارک تنها پارکی است که در آن شیر ها اسب های آبی را شکار می کنند،

و صحنه های فوق العاده از این شکارچیان خواهید دید.

در این پارک شما میتوانید گشت های پیاده داشته باشید.

پارک ملی زیمباوه یکی از بهترین زیستگاههای حیات وحش است پارک ملی زیمباوه

کنیا ، ذخیره گاه ملی ماسایی مارا

این پارک ملی به مهاجرت بزرگ آن معروف بوده و محبوبیت آن هم به همین علت است. در فصل مهاجرت غزال های تامسون، گوره خر ها از این منطقه مهاجرت می کنند. در این پارک ملی چیتا ،ببر ،شیر ، فراوان دیده میشود و در رودخانه مارا کروکودیل و اسب های آبی زیست می کنند . از جاذبه های دیگر این پارک ملی ساکنان بومی آن بوده که با لباس های محلی زیبای خود توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده اند. این منطقه به خاطر طبیعت و جلوه های ویژه ای که از نورخورشید بر درختان می افتد مکان بسیار بکری برای عکاسی و عکس دوستان هم می باشد .

پارک ملی ماسایی مارا به مهاجرت بزرگ آن معروف بوده و محبوبیت آن هم به همین علت استذخیره گاه ملی ماسایی مارا

برای داشتن بی نظیر ترین ماه عسل در شکارگاه این مکان را از دست ندهید.

آفریقای جنوبی ،پارک فرامرزی کالاهاری جایی برای ماه عسل بیابان دوستان

این پارک وسیع ترین منطقه بیابانی دنیا است. حرکت های پرشی و زیبای دم اسبی ها در گستره بیابان و شن های آن از جلوه های ویزه طبیعت این پارک زیبا می باشد . از حیوانات منحصر به فرد این پارک شیر یال سیاه بوده و در کنار آن می توانید پلنگ و کفتار و بسیاری پرندگان زیبا را هم ببینید و از ماه عسل خود یک خاطره متفاوت داشته باشید .

پارک فرامرزی کالاهاری وسیع ترین منطقه بیابانی دنیا استکالاهاری

روندا با پارک ملی کوههای اتشفشانی با جاذبه خاص برای سفر ماه عسل

گوریل های بزرگ با آن حرکات جذاب و بدنی باشکوه فقط یکی از جاذبه ای این پارک است. در این پارک میمون طلایی،کفتار ،بز ،غزال پیشانی سیاه به وفور دیده میشود ولی برای حفظ گونه گوریلها توجهات ویژه و برنامه های دقیقی در این پارک اعمال میشود. علاقمندان به کوه نوردی می توانند در این پارک ملی از کوه کاریزیمبی (Karisimbi) و کوه بیسوک (Bisoke) بالا بروند و لذت کوه نوردی را هم در سفر ماه عسل خود تجربه کنند .

پارک ملی کوههای اتشفشانیماه عسل در شکارگاه

پارک ملی آمبوسلی پارک ملی دیگر در کنیا

این پارک محل امنی برای فیل هاست و برای همین گله های بزرگی از آنها در این پارک زندگی می کنند . این پارک ۵ زیستگاه متفاوت را در برمیگیرد : باتلاق ، جنگل های متراکم ، ساوانا و دریاچه خشک آمبوسلی  به دلیل این پنج زیستگاه متفاوت حیوانات متنوعی هم در این پارک زندگی می کنند.

همچنین گونه های مختلفی از پرندگان در این پارک زیست می کنند .

پارک ملی آمبوسلی محل امنی برای فیل هاست و برای همین گله های بزرگی از انها در این پارک زندگی می کنندپارک ملی آمبوسلی

کانادا محلی مناسب برای ماه عسل شکاردوستان

کانادا معدن تنوع جانوری است و شکاردوستان از سراسر دنیا برای شکار در فصل های مختلف وسوسه می کند. از حیوانات شکار مجاز و البته حفاظت شده این منطقه خرس سیاه است که محبوبیت فراوانی بین شکارچیان دارد ولی به شدت تعداد و زیست آنها توسط محیط زیست در این منطقه تحت کنترل قرار دارد و از آنها محافظت میشود.

کانادا معدن تنوع جانوری است و شکاردوستان از سراسر دنیا برای شکار در فصل های مختلف وسوسه می کندکانادا

موس، گوزن کاندا است که حیوانی بسیار زیبا بوده و گله های آن در دشت ها تصویری محسور کننده برای بیننده می باشد شکار این حیوان بسیار سخت است و البته کاملا حفاظت شده می باشد و با شکار غیر قانونی آنها به شدت برخورد میشود .

میتوانید در ماه سپتامبر به ماه عسل خود بروید تا موس هم شکار کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا