ماه عسل

ماه عسل لاچکری خود را در زیباترین خانه های درختی بگذرانید!

داشتن یک ماه عسل لاکچری بعضی وقتها هم بد نیست. گذراندن روزهای شیرین ماه عسل در یک اقامتگاه منحصر به فرد یک رویای دست یافتنی است.



داشتن یک ماه عسل لاکچری بعضی وقتها هم بد نیست. گذراندن روزهای شیرین ماه عسل در یک اقامتگاه منحصر به فرد و رویایی که لحظات عاشقانه شما بوی بارون و نم پاییز و آسمان آبی بدهد یک رویای دست یافتنی است.

اقامت در یک هتل شیک با همه امکانات لذتهای خاص خودش را دارد اما اینکه شما بهترین روزهای زندگی خود را در یک مکان منحصر به فرد و استثنایی سپری کنید ضمن آنکه با طبیعت و زیباییهایش پیوند بخورید و عاشقانه های خود را زیر یک آسمان آبی و صاف با نم بارانی خیال انگیز زمزمه کنید قبول کنید چیز دیگریست. خانه های درختی جاییست از همین جنس و از همین رنگ. خلوتی دنج و طعم هایی به شیرینی عسل ماه عسلتان در خانه های درختی شیک و زیبا برای شما تدارک دیده شده است.اگر میخواهید ماه عسلتان با یک سفر معمولی فرق داشته باشد ما به شما اقامت در این خانه های درختی را پیشنهاد می کنیم.

پیشنهاد ما به شما برای یک ماه عسل لاکچری ، انتخاب خانه درختی

 خانه درختی Secluded Intown  در ایالت جورجیا

این خانه درختی یکی از منحصر به فرد ترین خانه های درختی دنیاست با یک تراس زیبا و مشرف به یک طبیعت اسثتثایی.

هر چه از رفاه و زیبایی و سلیقه که بخواهید در این خانه درختی به آن دسترسی دارید .

ماه عسل لاکچریماه عسل در جورجیا

خانه درختی chalkley treehouse در آفریقای جنوبی

ویژگی منحصر به فرد این خانه درختی ، بدون سقف بودن آن است و این فرصت را به شما می دهد در شبهای هیجان انگیز و عاشقانه ماه عسلتان نظاره گر آسمان صاف و پر ستاره افریقا هم باشید ،

و از این همه زیبایی و درخشندگی شگفت زده شوید و به شوق آیید .

خانه درختی آفریقای جنوبیخانه درختی آفریقای جنوبی

خانه‌ی درختی تتسو (Tetsu)، ژاپن

از این همه زیبایی و خلاقیت حیرت خواهید کرد . بهشت واقعی و تمثیلی از شوق و احساس ، همه آنچه که شما از عشق و غرور و زیبایی می خواهید در این خانه نهفته است.

حس مسئولیت در طراحی و ظرافت های منحصر به فرد طوری که حتما موقع خداحافظی دلتنگش میشوید.

خانه درختی تتسوماه عسل لاکچری در تتسو

خانه درختی باغ آنِک Alnwick

بریتانیا با آن هوای ملس پاییزی جان می دهد که برای عشقتان در یک خانه درختی شورانگیز اشعار عاشقانه بخوانید و برایش رویاهایی بسازید که سالها از فکر کردن به آن ذائقه اش شیرین شود و قلبش به تپش افتد.

باغ آنک با خانه درختی اش این فرصت را برای شما در یک ماه عسل متفاوت فراهم کرده است.

باغ آنکباغ آنِک

خانه درختی لا کا سا د آربول (La Casa del Arbol)

اگز از آن دسته زوج هایی هستید که علاوه بر شوق یک ماه عسل رویایی می خواهید هیجان را هم تجربه کنید و آدرنالین خونتان بالا رود و ماه عسل بی شیطنت و تجربه های تازه را قبول ندارید به خانه درختی لاکاساد بروید،

که با آن تاب هیجان انگیز شما را به دل طبیعت و خیال پرتاب می کند.

خانه درختی لاکاسادخانه درختی لاکاساد

خانه درختی  The Mirrorcube در سوئد

سوئد این کشور آرام و امن با طبیعت خیره کننده همیشه انتخاب مناسبی برای سفرهای عاشقانه مثل ماه عسل است. به خصوص اگر انتخاب شما برای اقامت یک خانه درختی در یک طبیعت زیبا و بکر باشد. این خانه طراحی فوق العاده ای دارد.

علاقه مندان به معماری و زوج های عاشق خلاقیت این مکان را از دست ندهید.

خانه درختی آینه ایخانه درختی سوئد

خانه درختی  the cinder cone treehouse در واشنگتن

اگر از آن دسته زوج هایی هستید که تمایل دارید علاوه بر داشتن یک ماه عسل متفاوت در یک اقامتگاه خاص از جاذبه های طبیعی مثل ساحل هم بهره ببرید این خانه درختی انتخاب خوبی برای شماست.

این خانه درختی در نزدیکی رود کلمبیا بوده و چشم انداز زیبایی را برای شما فراهم کرده است.

خانه درختی کلمبیاماه عسل لاکچری در کلمبیا

تایلند خانه های درختی بانکوک

تایلند طبیعت گرم بسیار فرح بخشی دارد  و معماران تایلندی با سلیقه خاصی خانه های درختی بزرگ و بسیار زیبای را در این طبیعت طراحی کرده اند که از قیمت های مناسب تری هم برخوردار است و برای طبیعت دوستان و زوج هایی که تمایل دارند ماه عسل لاکچری خود را با طبیعت شانه به شانه شوند فضای بسیار مناسبی است.

ماه عسل در تایلندبانکوک

خانه درختی Inkaterra Canopy  در  پرو

پرو با چشم انداز های بسیار زیبا و طلوع آفتاب خیال انگیزش برای یک سفر دو نفره آن هم ماه عسل جان می دهد. به خصوص اگر بتوانید در جنگل های آمازون گشت و گذار کنید و همه امکانات رفاهی هم در دسترس داشته باشید.

پروپرو و ماه عسلی رویایی

خانه درختی The Pacuare در کاستاریکا

این خانه به دنبال زوج هایی میگردد که از تکنولوژی خسته شده اند و عاشق نور شمع و ساختن فضاهای شاعرانه هستند، این خانه برق ندارد . اما گذر از روخانه با قایق برای رسیدن به این خانه ، صدای پرندگان وسط جنگل ، چشم انداز فوق العاده از جاذبه های این کلیه بوده و طبیعت گردان را راضی می کند.

خانه درختی کاستاریکا

ماه عسل لاکچری

خانه درختی  Monbazillac در فرانسه

اگر دنبال اقامتگاهی آرام و با چشم اندازی زیبا هستید و در عین حال فرانسه را کشور عاشقانه ها می دانید این خانه درختی مناسب شماست که علاوه بر زیبایی خیره کننده طبیعت اطراف آن از استخر و جکوزی هم برخوردار است.

پس اگر به دنبال لذت و آرامشی بی نظیر هستید این مکان را انتخاب کنید.

فرانسهماه عسلی منحصر به فرد در فرانسه

اقامتگاه ” خانه ها درختی ” ( TreeHouse Point )

یک انتخاب ویژه ، تلفیقی از هنر ، خلاقیت ، مدرنیته ، زیبایی در دل طبیعت. ماه عسلی از جنس چوب ، آسمان و گل های وحشی ، شبهای عاشقانه با تمنای باد و بی قراری برگها ، سمفونی رود و پرندگان ، دقت و ظرافت و احترام برای عاشقانی که قدم در این اقامتگاه می گذارند با همه امکانات یک زندگی مدرن و پاکیزه .

 TreeHouse Pointماه عسلی برای عاشقان زیبایی

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا