ماه عسل

بهترین هتل ها برای ماه عسل عروس و داماد

ماه عسل عروس و داماد در یکی از بهترین هتل های دنیا بعد از مراسم عروسی،ماه عسل رویایی خیلی از عروس و دامادهاست که با یک برنامه ریزی ساده میتواند واقعی شود



ماه عسل عروس و داماد در یکی از بهترین هتل های دنیا بعد از مراسم عروسی ، ماه عسل رویایی خیلی از عروس و دامادهاست . برنامه ریزی در مورد ماه عسل و اینکه کجا سپری بشود و در چه هتلی اقامت داشته باشند وقت زیادی رو از عروس و دامادهای مشکل پسند صرف خواهد کرد .

ماه عسل عروس و داماد

معرفی هتل هایی ویژه برای شیرین ترین ماه عسل عروس و داماد

اقامت در یک هتل شیک و رویایی و با محیطی عاشقانه و دنج میتونه سال ها ذائقه هر عروس و دامادی را شیرین کند و ماه عسلی منحصر به فرد برای آنها بسازد .اما انتخاب هتل سلیقه ای بوده و عروس و دامادها بر اساس سلیقشون ممکنه هتل های ساحلی یا هتل های دنج در مکان های با طبیعت فوق العاده یا هتل های لوکس و مدرن را برای ماه عسل خود  انتخاب کنند . در این مقاله بر اساس سلایق مختلف چند تا از بهترین هتل های دنیا برای اقامت ماه عسل معرفی میشود :

ماه عسلی به یاد ماندنی برای عاشقان ساحل و دریا

اگر تمایل دارید اولین عاشقانه های دو نفرتون رو کنار دریا در گوش هم زمزمه کنید و از غروبهای دلپذیر و صدای موج  در ماه عسل خود لذت ببرید باید انتخابی ساحلی داشته باشید :

هاوایی ، جزیره بزرگ ، اقامتگاه چهارفصل

هتل ساحلی هاوایی اقامتگاهی است که حد فاصل آن و دریا استخرهای کوچک بسیار زیبا وجود دارد. این هتل امکانات متعددی را در اختیار زوج های جوان که تمایل دارند ماه عسل خود را در انجا بگذرانند قرار می دهد . آموزش یوگا ، کلاس های بدنسازی و زمین گلف از جمله امکانات آن است که زمینه را برای ماه عسلی عاشقانه فراهم میکند.

غذا خوردن در اقیانوس و ماساژ از دیگر امکانات رومانتیک این هتل می باشد.

هتل ساحلی هاوایی اقامتگاهی است که حد فاصل آن و دریا استخرهای کوچک بسیار زیبا وجود داردهتل ساحلی هاوایی

ماه عسلی برای عاشقان کافه ها و کوچه های باریک و رمانتیک پاریس

هتل شانگریلا پاریس

اگر عاشق فضای رومانتیک پاریس هستید و میخواهید زیباترین لحظات زندگی مشترک خود را در شهر عاشقان و عاشقانه ها آغاز کنید و خاطرات رویایی از ماه عسل برای خود بسازید ما به شما یکی از بهترین هتل های دنیا هتل شانگریلا پاریس را پیشنهاد میکنیم . پاریس و برج ایفل رویای بسیاری از زوج های جوان برای ماه عسل است به خصوص اگر از هتل محل اقامت خود بتوانید برج ایفل را ببینید . هتل شانگریلا علاوه بر سایر امکانات لوکس و رویایی امکان تماشای طلوع آفتاب را در کنار برج ایفل هم به شما می دهد.

هتل شانگریلا علاوه بر سایر امکانات لوکس و رویایی امکان تماشای طلوع آفتاب را در کنار برج ایفل هم به شما می دهدماه عسل عروس و داماد در پاریس

ماه عسل عروس و داماد برای عاشقان صحرا و آسمان های صاف و پر ستاره

کنیا ، هتل اندبیاند کچوا تمبو

اگر از آن دسته زوج هایی هستید که آرامش کویر و اسمان صاف و پر ستاره آن را به هر چیز دیگر ترجیح میدهید ما به شما برای ماه عسلتان هتل اندبیاند کچوا تمبو کنیا را پیشنهاد میکنیم . این هتل با امکاناتی نظیر تور صحرا و نوشیدنی های عالی و درجه یک و رستورانهایی درفضای باز، ماه عسلی رویایی برای دوست داران صحرا میسازد.

ماه عسلی ویژه در کنیاماه عسل عروس و داماد در کنیا

ماه عسلی دنج برای عاشقان طبیعت و جنگل های بکر

Treehotels، سوئد

محیط دنج ، طبیعت دست نخورده و حیرت انگیز این هتل می تواند برای زوج های دوستار طبیعت و اقامتگاههای متفاوت و منحصر به فرد ، یک ماه عسل رویایی و خاطره انگیز بسازد . این هتل از خانه های درختی درست شده است که اتاق های آن شبیه کپسول های شیشه ای هستند و منظره های حیرت انگیز از طبیعت و جنگل را در جلوی چشمان شما قرار میدهنداین هتل با وجود قرار گیری در یک طبیعت بکر و دست نخورده از امکانات خوب و مدرنی برای رفاه زوج های جوان و عروس و دامادها برخوردار است .

این هتل از خانه های درختی درست شده است که اتاق های آن شبیه کپسول های شیشه ای هستندهتل درختی در سوئد

ماه عسل در هتلی تلفیقی برای عاشقان طبیعت و فضاهای مدرن

ایتالیا دریاچه کومو ، هتل ایل سیرنو

هتل دریاچه کومو در نزدیکی همین دریاچه و وسط شهر ایتالیا فضایی تلفیقی از مدرنیته و طبیعت و ساحل را به علاقمندان به این گونه فضا ها ارائه می دهد . زوج هایی که علاقه دارند ماه عسل خود را در فضاهای مدرن سپری کنند و علاوه بر آن از زیبایی های طبیعی و عاشقانه های ساحلی بهره ببرند هتل ایل سیرنو گزینه ای مناسب و درست است ضمن آنکه ایتالیا کشوری است که جاذبه های بسیاری برای زوج های جوان که علاقه دارند ماه عسل خود را دراین کشور بگذرانند دارد . سواری با قایق بر روی رودخانه دریاچه کومو از جمله تفریحات جذاب هتل است.

ایتالیا و ماه عسلایتالیا ، دریاچه کومو

ماه عسلی برای عاشقان حیات وحش

تانزانیا ، هتل چهارفصل سرنگتی

زوج های جوانی که طرفدار محیط زیست هستند یا علاقه خاصی به حیات وحش دارند می توانند ماه عسل رویایی در هتل سرنگتی تانزانیا برای خود بسازند . این هتل یک هتل چهار فصل است که امکانات خوبی در اختیار زوج های جوان می گذارد . هم جواری با حیات وحش و دکوراسیون اصیل و فضایی آرام در این هتل میتواند ماه عسلی به یادماندنی برای زوج های جوان بسازد.

ماه عسل عروس در تانزانیاهتل چهارفصل تانزانیا

ماه عسلی رویایی برای عاشقان تاریخ و فرهنگ جهان

هند ، هتل وایلدفلاور هال شیملا

اگر از آن دسته زوج هایی هستید که به تاریخ و فرهنگ جهان علاقه دارید و به خصوص از علاقمندان تاریخ و تضارب فرهنگ و مذهب و آیین در هند میباشید هتل وایلدفلاور هال شیملا ماه عسلی مطابق با سلیقه تان برای شما میسازد . این هتل در ارتفاع ۲۵۰۰ متری از سطح دریا ساخته شده است و دکوراسیون آن تابلوی زیبایی از فرهنگ غنی هند و صنایع دستی آن و برخی کشورهای دیگر از جمله ایران است . ارامش این هتل برای زوج هایی که علاقه دارند در ماه عسل خود تمدد اعصاب کرده و ریلکس کنند بهترین انتخاب است.

ماه عسل در هندتعطیلات در هند

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا