اکسسوری عروس

نکاتی برای انتخاب بهترین عطر عروس در فصل پاییز

برای انتخاب بهترین عطر عروس بهتر است که بر اساس فصلی که زمان برگزاری جشن عروسیتان است تصمیم گیری کنید. اگر عروس پاییزی هستید به سراغ عطرهای گرم بروید.



برای انتخاب بهترین عطر عروس بهتر است که بر اساس فصلی که زمان برگزاری جشن عروسیتان است تصمیم گیری کنید. بر این اساس اگر عروس پاییزی هستید به سراغ عطرهای گرم بروید.

بهترین عطر عروس برای فصل پاییز

Burberry Brit Sheer

عطر زنانه بربری بریت شیر رایحه‌ای گلی و میوه‌ای دارد. ترکیبات میوه‌ای، به خصوص میوه‌های گرمسیری مثل آناناس، لیچی و گلابی در ترکیب با عطر گل‌های معطر همچون شکوفه هلو و گل صدتومانی رایحه‌‌ای ملایم و شیرین تولید می‌کنند.

این عطر برای اوایل فصل سرد و انتقال تدریجی از رایحه‌های تابستانی به رایحه‌های مناسب فصل سرد بسیار مناسب است.

عطر زنانه Burberry Brit Sheerبهترین عطر عروس

My Burberry Festive

عطری گرم که یادآور شور و نشاط جوانی است. از ترکیبات این عطر می تواند به گل هایی چون رز و شمعدانی اشاره کرد.از این عطر میتوان به عنوان یکی از بهترین عطر عروس یاد کرد.

My Burberry Festiveعطر زنانه بربری

Viktor & Rolf Flower Bomb

این عطر ترکیبی از عطر ترنج و چای سبز است که در قلب خود رایحه یاس رازقی، رز سنتیفولیا، گل فریزیا و ارکیده کتیلیا را پنهان کرده‌است و بر پایه عطر مشک و نعناع هندی ترکیب شده‌است. شیشه این عطر در تناسب با اسمش به صورت یک نارنجک کریستالی طراحی شده‌ که به صورت نمادین رایحه جذاب و وسوسه‌گر این عطر را به یکباره در محیط پراکنده می‌کند.

بهترین عطر زنانهViktor & Rolf Flower Bomb

Bond No. 9 New York New Haarlem

عطری گرم و لطیف با دوام فوق العاده است. به علاوه، اسانس آن به گونه ای است که هم برای خانم ها و هم برای آقایان مناسب می باشد. قهوه، وانیل و نعناع هندی از مواد تشکیل دهنده این عطر هستند.

بهترین عطر عروسعطر مناسب خانمها و آقایان

Versace Crystal Noir

این عطر رایحه ای مکیاب و ملیح دارد. این عطر ترکیبی از عطر هل سبز، زنجبیل و فلفل است که در قلب خود رایحه یاسمن، بهارنارنج، گل صدتومانی و نارگیل را پنهان کرده‌است و بر پایه عطر عنبر، مشک و چوب صندل ترکیب شده‌است.

طراحان این رایحه به دنبال ایجاد رایحه‌ای مرموز و جذاب برای یک زن اغواگر زیبا بوده‌اند.

بهترین عطر زنانهVersace Crystal Noir

Yves Saint Laurent Black Opium

این عطر حاصل ترکیب اسناس هایی چون قهوه، وانیل و چوب سدر،است که شما را به خود معتاد خواهد کرد.

بهترین عطر زنانهBlack Opium

Chanel Coco Noir

این عطر ترکیبی از عطر گریپ فروت و ترنج کالابریایی است که در قلب خود رایحه گل رز، نرگس، برگ گل شمعدانی و یاسمن را پنهان کرده‌است و بر پایه عطر دانه تونکا، چوب صندل، وانیل، نعناع هندی و مشک سفید ترکیب شده‌است. کمپانی شنل که از برترین و شیک‌ترین طراحان فشن و عطر است، این عطر را با الهام از شب‌های زیبای ونیز طراحی کرده‌است.

بهترین عطر عروسعطر زنانه کوکو شانل

Hermes 24 Faubourg

از ترکیب اسانس هایی چون عنبر، گل های سفید، چوب و وانیل این عطر بوجود آمده است که عطری کلاسیک و زمینی با قدرت ماندگاری بالایی دارد.

بهترین عطر زنانهعطر هرمس

 

چند نکته خواندنی درباره عطر :

عطرها از ۷۸ تا ۹۵ درصد الکل طبیعی به علاوه مقداری اسانس روغنی (Perfume Oil) ساخته می شوند. میزان این اسانس روغنی موجود در عطر، نوع ماندگاری و درجه خلوص آن عطر را مشخص می کند. علاوه بر خلوص، اطلاعات دیگری هم مثل حجم و ماندگاری و نوت و … هم روی شیشه عطرها وجود دارد که بد نیست با آنها آشنا شوید تا هنگام خرید بتوانید انتخاب دقیق تری داشته باشید.

Perfume

پرفیوم ها بهترین و با دوام ترین نوع رایحه ها با ۲۲ درصد اسانس روغنی هستند. بنابراین نسخه Perfume هر عطری ماندگارتر از نسخه eau de Perfume همان عطر است و البته به دلیل افزایش یافتن قیمت، نوع پرفیوم این عطرها چندان در بازار رایج نیستند.

بهترین عطر زنانهپرفیوم

Eau de Perfume

بعد از پرفیوم ها، ادوپرفیوم ها قرار می گیرند. این گروه با داشتن ۱۵ تا ۲۲ درصد روغن های معطر رتبه دوم را دارند.

Eau de Toilette

این دسته هشت تا ۱۵ درصد اسانس روغنی دارند.

Eau de Cologne

که برای مردان استفاده می شود، تنها حدود چهار درصد روغن دارند.

VOL

درجه خلوص عطر را روی شیشه عطر معمولا با عبارت VOL نمایش می دهند؛ مثلا اگر vol عطری ۶۰ درصد باشد، درصد خلوص آن ۴۰=۶۰-۱۰۰ است، پس هر چه عدد vol کمتر باشد، غلظت عطر بالاتر است.

floz

مخفف Fluid Ounces است و حجم عطر را نشان می د هد. هر یک floz تقریبا معادل ۳۰ لیتر می باشد؛ مثلا بطری عطرهای ۱۰۰ میل حدودا ۳٫۵ floz هستند.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا