آرایش داماد

نکاتی مهم درباره انواع مدل ریش مناسب دامادهای ریش دار

بهتر است انتخاب مدل ریش مردانه بر اساس فرم صورت باشد اما توصیه ما این است که اگر هیج وقت ریش نگذاشته اید چند ماه قبل از عروسی مدل انتخابیتان را امتحان کنید



شاید همه دامادها دوست نداشته باشند که صورتشان را به طور کامل اصلاح کنند و هستند دامادهایی که دوست دارند ریش و سبیل داشته باشند. بهتر است انتخاب مدل ریش بر اساس فرم صورت باشد اما توصیه مهم ما به شما این است که اگر هیج وقت ریش نگذاشته اید چند ماه قبل از عروسی مدل انتخابیتان را امتحان کنید که اگر مورد پسندتان نبود با ظاهر همیشگیتان در جشن عروسی حاضر شوید.

ارتباط مستقیم مدل ریش با فرم صورت

اگر شما به صورت همیشه و دائمی هم ریش داشته اید شاید تنها بر اساس مد روز پیش رفته اید و هیچ گاه به واقع جستجویی نداشته اید که بدانید چه مدل ریشی شما را جذاب تر می کند. برای آگاهی از اینکه کدام مدل ریش بیشتر با صورت شما هماهنگ است مستلزم این است که فرم صورت خود را بشناسید. شناختن فرم صورت هیچ کار سختی نیست . با ما همراه باشید تا بعد از خواندن این مقاله هم با فرم صورتتان آشنا شوید و هم با مدلهای مختلف ریش برای داشتن مناسب ترین آرایش داماد، آشنا شوید.

مدل ریش با فرم صورت در ارتباط مستقیم است

مدل ریش مناسب برای صورت بیضی و گرد

چه در مورد خانمها و چه در مورد آقایان، صورتهای بیضی مناسب ترین صورتها محسوب می شوند. اگر شما هم دارای صورتی بیضی شکل هستید خوشحال باشید چون از آن دسته افراد هستید که انواع مدل ریش و سبیل با فرم صورت شما هماهنگی کامل دارد. حتی میتوانید به ریشتان مدل خاصی ندهید و تنها آن را مرتب کنید. اما در میان مدلهای مختلف ، به شما مدلی از ریش کلاسیک را پیشنهاد می کنیم.این مدلها هیچ گاه از مد خارج نمیشوند و تنها باید به این نکته توجه داشته باشید که نه خیلی کوتاه و نه خیلی بلند باشد.
 مدل ریش پیشنهادی برای صورتهای بیضی و گرد
فرم ریش پیشنهادی برای صورتهای بیضی و گرد

پیشنهاد مدل ریش برای فرم صورت مستطیل

صورتهای مستطیلی شکل باید به سراغ مدلهایی از ریش بروند که صورتشان را از مدل کشیده خارج کند در نتیجه بهتر است به سراغ مدلهایی بروند که حجم ریش در نواحی فک و کنار صورت بیشتر از سایر نواحی باشد تا صورت را پهن تر نشان دهد.
پیشنهاد انواع ریش مخصوص صورتهای مستطیل شکل
انواع ریش مخصوص صورتهای مستطیل شکل

پیشنهاد فرم ریش برای صورت مثلثی

مهمترین نکته ای که به افراد دارای صورت مثلثی برای گذاشتن ریش پیشنهاد می شود این است که مدلی انتخاب کنند که تمرکز را از روی گونه ها خارج کند درنتیجه به هیچ عنوان بر روی گونه ریش نگذارند و برای آنکه تمرکز از روی گونه به قسمت بالای صورت منتقل شود بهتر است سبیل بگذارید.
مدلهای ریش مخصوص افرادی با فرم صورت الماسی شکل ،لوزی و بیضی
مدلهای ریش مخصوص افرادی با فرم صورت الماسی شکل ،لوزی و بیضی

ریشی مناسب صورت گرد

اگر از جمله افرادی هستید که صورتی گرد دارید به شما پیشنهاد میکنیم که سعی کنید به صورتتان زاویه بدهید، اگر شما ریشی بلند و پر بگذارید صورت شما را گردتر نشان خواهد داد. برای ایجاد زاویه بر روی صورت ریش مستطیل شکل انتخاب کنید به این صورت که ریش در قسمت گونه کوتاه تر باشد و کم کم به قسمت پایین صورت که می رسد بلندتر شود. این مدل باعث پهن تر نشان داده شدن چانه می شود.
اگر از جمله افرادی هستید که صورتی گرد دارید به شما پیشنهاد میکنیم که سعی کنید با ریش به صورتتان زاویه بدهید
فرمی از ریش مناسب صورت گرد،بیضی و مربع

مدل مناسب ریش برای صورت قلبی شکل

کسانی که فرم صورتشان قلبی شکل است باید کاری بکنند که چانه شان پهن تر به چشم بیاید برای رسیدن به این هدف می توانید در دو طرف صورتتان ته ریش و در قسمت چانه ریشی کوتاه داشته باشید. گذاشتن سبیل هم انتخاب بدی نیست زیرا کمک میکند صورتتان عمق و حجم پیدا کند.
مدل ریشی مناسب با انواع فرم صورت

مدل ریشی مناسب با انواع فرم صورت

صورت مربع شکل و ریش مستطیلی

صورت شما فرم مربعی شکل دارد؟! ریشی با فرم مستطیلی انتخاب کنید تا توجه را به سمت چشم متمرکز کنید و به این صورت جذاب تر دیده شوید.

پیشنهاد ریش برای صورت مربع و بیضی شکل
پیشنهاد ریش برای صورت مربع و بیضی شکل

مدل ریشی مخصوص صورتی با فرم لوزی

فرم صورت لوزی شکل به گونه ای است که گونه پهن و چانه و پیشانی باریک است. پس اگر دارای صورت لوزی شکل هستید برای ریشتان مدلی را انتخاب کنید که به چانه تان حجم بده اما حواستان به حجم و اندازه ریشتان باشد که در قسمت چانه بلند نباشد.اگر ریش و سبیل را به همراه هم می خواهید بگذارید توجه داشته باشید که هر دو باید یک اندازه و کوتاه باشند تا تعادل برقرار شود.
مدل پیشنهادی ریش برای صورت لوزی و بیضی
مدل پیشنهادی ریش برای صورت لوزی و بیضی

دو مدل ریش متناسب با انواع فرم صورت

دو پیشنهاد مدل ریش مخصوص انواع صورت

 دو فرم ریش برای صورتهای مربع و بیضی
 دو فرم ریش برای صورتهای مربع و بیضی

چند مدل ریش ۲۰۱۷

مدل ریش 2017

مدل سبیل و ریش ۲۰۱۷

ریش مناسب صورت مربع و بیضی
برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا