اکسسوری عروس

دانستنیهای مهم درباره مناسب ترین اکسسوری لباس عروس

سرویس طلا ، حلقه عروسی، تاج سر، تور سر و حتی شاید کفش عروس همگی جزو اکسسوری لباس عروس محسوب میشود. توجه کنید که با توجه به نیاز اکسسوری مناسب انتخاب کنید



سرویس طلا عروس، حلقه عروسی، تاج سر، تور سر، کیف دست و حتی کفش عروس و … همگی جزو اکسسوری های عروس محسوب می شود. اگر بخواهیم اکسسوری لباس عروس را از اینها تفکیک کنیم شاید کار سختی باشد و همه اینها به نوعی با لباس عروس نیز در ارتباط است. اما در انتخاب اکسسوری حواستان باشد که تمام اکسسوری ها را با هم استفاده نکنید، مثلا اگر شما لباس عروسی با یقه زیبا و کار شده دارید به جای استفاده از گردنبند باید تنها از گوشواره ای آویز استفاده کنید.

اکسسوری لباس عروس و یا اکسسوری عروس ؟!

اکسسوری ای که عروس از آن استفاده می کند جدا از اکسسوری هایی نیست که با لباس عروس در ارتباط است . تنها تفاوت این است که بعضی اکسسوری ها هستند که به عنوان اکسسوری عروس شناخته می شوند و به طور غیر مستقیم بر روی لباس عروس تاثیر دارند و باید به نحوی انتخاب شوند که با لباس عروس در هماهنگی کامل باشند و به زبان دیگر مکمل یکدیگر باشند. و در مقابل اکسسوری هایی وجود دارند که به زبان ساده به طور خاص اکسسوری لباس عروس محسوب می شوند یعنی چیزی به مدل لباس عروس اضافه و یا کم میکنند و نقش مهمتری نسبت به گروه اول ایفا می کنند.

در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعاتی بیشتر کسب کنید.

سرویس طلا عروس

برای انتخاب سرویس طلا بعد از آنکه به هماهنگی آن با رنگ پوست و مو خود توجه کردید، به هماهنگی آن با لباس عروس نیز توجه کنید. مروارید همیشه انتخاب درست و مناسبی است مخصوصا اگر بر روی طلا کار کرده باشند.مروارید نقره ای رنگ مناسب با تمام طیفهای سفید رنگ لباس عروس است. مرواریدی با تم رنگی گلبهی مناسب افرادی است با پوست بسیار روشن و موهای بلوند و هماهنگ با تمام طیف های رنگ سفید لباس عروس است.مروارید کرم رنگ هماهنگ با انواع رنگ پوست و مو است و به جز نباتی و کرم با تمام رنگهای سفید لباس عروس هم خوانی دارد. برای انتخاب رنگ سرویس طلا عروس حتما به این توجه کنید که در هماهنگی کامل با لباس شما باشد و جلوه زیبایی داشته باشد.

 

مروارید یکی از اکسسوری هایی است که با لباس عروس ترکیبی زیبا پدید می آورد

انتخابی مناسب برای انواع لباس عروس

همیشه برای استفاده از یک اکسسوری مناسب حتما تمام جوانب را در نظر بگیرید و هیچ گاه تمام اکسسوری ها را با هم استفاده نکنید، مثلا اگر لباس شما یقه ای بسیار زیبا و کار شده دارد هیچ گاه گردنبند سرویستان را استفاده نکنید، بلکه سعی کنید یک گوشواره آویز بسیار زیبا استفاده کنید. این را هم اضافه کنیم که اگر لباس عروس شما یک یقه ایستاده کار شده دارد، مدل مویی جمع شده انتخاب کنید و برای گوشواره هم به سراغ انواع گوشواره های غیر آویز و میخی بروید.

برای یک لباس عروس ساده که به دور از تمام تزئینات شلوغ است میتوانید یک سرویس طلا پر کار با سنگهایی زیبا انتخاب کنید.

 

گوشواره آویز مناسب لباسهایی است که دارای یقه ای زیبا و کار شده هستند

 

تور سر عروس مهمترین اکسسوری لباس عروس

تور سر عروس از آن اکسسوری هایی محسوب می شود که در ارتباط کامل با لباس عروس است و مهم است که انتخاب درستی داشته باشید. اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید ، تطابق رنگی تور سر عروس با لباس عروس است. برای یک لباس پر زرق و برق با دنباله ای بلند مناسب ترین تور سر ، یک تور سر ساده است. اگر لباس عروسی ساده دارید پیشنهاد ما به شما انتخاب یک تور کار شده بسیار زیبا است . اگر قرار است که تور سرتان را با یک تاج همراه کنید باز هم بهتر است مدلی ساده را انتخاب کنید.

فراموش نکنید که تور سر بلند که تا روی زمین کشیده می شود مناسب افرادی با قد کشیده بلند است، اگر قد شما متوسط و یا کوتاه است استفاده از تور بلند باعث میشود که شما را کوتاه تر از چیزی که هستید نشان دهد.

 

 

تور سر عروس از اکسسوری لباس عروس است که به طور مستقیم با مدل لباس عروس در ارتباط است

 

تور سر بلند مخصوص عروس خانمهای قد بلند و کشیده است

کفش عروس

مکمل تمام لباسها یک کفش مناسب است ، از لباس اسپرت و روزانه گرفته تا لباس شب. با این توضیحات فکر میکنم متوجه اهمیت خرید کفش مناسب برای لباس عروس شده اید. در خرید کفش حواستان باشد که رنگ کفش و لباستان با هم هماهنگ باشد. همچنین سعی کنید کفشی را انتخاب کنید که بسیار راحت باشد و در جشن عروسیتان پا درد باعث نشود که از زیباترین شب زندگیتان لذت نبرید.

کفش عروس باید با لباس عروس در هماهنگی کامل باشد

کیف عروس

کیف دست عروس شاید یک اکسسوری کم کاربرد و حتی بی کاربرد برای عروس باشد، زیرا برای عروس در شب عروسی خیلی سخت است که در یک دست دسته گل عروس داشته باشد و در دست دیگر کیف. معمولا کیف عروس کیفی کوچک بدون بند و دسته است در بعضی مدلها زنجیری ظریف برای حمل راحت بر روی دوش در آن استفاده شده . سعی می شود که با کفش عروس هماهنگ باشد، به شما پیشنهاد میکنیم که اگر دوست دارید کیفی همراهتان باشد تا لوازم ضروری در آن قرار دهید حتما حواستان به هماهنگی کیف دست عروس با لباس و کفش عروس نیز باشد.

کیف عروس اکسسوری غیر ضروری عروس

معرفی دیگر اکسسوری هایی که به طور مستقیم با لباس در ارتباط اند

بر روی بعضی لباس عروس ها کمری جداگانه اضافه می شود که گاه ساده و گاه کار شده با دست است و جزو اکسسوری لباس عروس محسوب می شود. مورد دوم دستکش عروس است که برای بعضی مدلهای لباس عروس شده که معمولا هم دستکشهایی تا روی آرنج هست. مورد بعدی که می توان از آن نام برد شنل هایی است که بر روی لباس عروس پوشیده می شود، حال یا به عنوان یک شنل تزئینی که مدل لباس عروس را تکمیل می کند و یا شنلی که در فصل سرما برای گرم شدن عروس در فضای باز استفاده می شود.

 

اکسسوری عروس

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا