طلا و جواهر

بهترین انتخاب برای خرید طلای عروس چیست؟

خرید سرویس عروسی از آن دسته خریدهای سخت اما لذت بخش است ، با رعایت نکاتی کلیدی میتوانید انتخابی داشته باشید که چشمان هر بیننده ای را خیره کند!



ممکن است در حالت عادی شما برای خرید طلا بروید و چیزی را که خوشتان می آید بخرید بدون آنکه دغدغه این را داشته باشید که با کل استایلتان هماهنگ است یا نه. اما در خرید طلای عروس علاوه بر سلیقه شخصی، هماهنگی آن با لباس عروس و مدل مو و فاکتورهای دیگر بسیار اهمیت دارد.

قواعدی برای انتخاب طلای عروس

قرار نیست کار را برای شما سخت بکنیم که با خود بگویید پروسه گذراندن خرید و رسم و رسومات عروسی به اندازه کافی زمان بر و حتی برای عده ای سخت هست ، چه رسد به اینکه برای هر چیز قواعدی نیز گذاشته شود و قرار باشد که همه را حفظ کنیم و انجام دهیم. هدف از این مقاله تنها این است که چند نکته ظریف را به شما خاطر نشان کند تا به هنگام خرید طلای عروس راحت تر تصمیم بگیرید و یک تصوری از چیزی که میخواهید بخرید داشته باشید تا خرید سریع تر و آسان تری داشته باشید.

خرید انگشتر

بعضی از سرویسهای طلای عروس یک انگشتر ست نیز به همراه دارند، اگر قصد خرید این مدل سرویس ها را دارید توجه داشته باشید که این انگشتر آنقدر بزرگ نباشد که دیگه حلقه شما به چشم نیاید. بهترین حلقه نازک نگین داری است که بتوانید در پشت حلقه ازدواجتان قرار دهید تا باعث شود حلقه تان بیشتر جلوه کند. البته ناگفته نماند که حلقه های ازدواجی هم وجود دارد که از یک حلقه ساده نگین دار و یک حلقه تک نگین تشکیل شده که به اصطلاح به آن حلقه و پشت حلقه ای میگویند.

اگر میخواهید انگشتری جدا از حلقه عروسی بخرید چیزی انتخاب کنید که باعث نشود حلقه به چشم نیاید

گوشواره مناسب برای طلای عروس

اگر لباس عروس شما دارای یقه ای کار شده و یا دارای یقه بسیار بسته است به شما پیشنهاد میکنیم که اصلا گردنبند استفاده نکنید و به جای آن به سراغ گوشواره آویز بروید. یک گوشواره آویز که با جواهرات زیبا تزئین شده است می تواند یک انتخاب درست و مناسب باشد. تنها حواستان باشد که بلندی گوشواره با مدل گردن و فرم صورت شما هماهنگی داشته باشد.

اگر شما لباسی دکلته و یا دارای انواع مدلهای یقه های باز است حتما باید گردنبند استفاده کنید و در این صورت باید از گوشواره های کوچکتر و حتی گوشواره های میخی استفاده کنید که گردنبند بیشتر جلوه داشته باشد.

گوشواره طلای عروس بسیار مهم است که با یقه لباس عروس هماهنگ باشد

انتخابی مناسب برای گردنبند

همانطور که در بالا اشاره شد انتخاب گردنبند به مدل یقه لباستان بستگی دارد، اگر لباس عروس شما دکلته و یا دارای یقه باز است به سراغ گردنبندهایی بروید که در عین ظرافت بر روی آن با جواهرات کار شده باشد تا زیبایی لباستان را دوچندان کند. سعی کنید که به سراغ گردنبند های خیلی بزرگ با تزئینات شلوغ و زیاد نروید زیرا تمام توجهات را به سمت خودش معطوف میکند و دیگر صورت و لباس شما از کانون توجه خارج می شود و اصلا به چشم نمی آید.

گردنبند سرویس طلا عروس بسیار مهم است که با لباس عروس هماهنگ باشد

تاج و اکسسوری مکمل جواهرات عروس

اغلب برای آرایش موی عروس از یک اکسسوری استفاده میشود. که حال این اکسسوری بنا بر سلیقه شخص و فاکتورهای دیگر میتواند تاج ، تل و یا گیره های تزئینی باشد. اما در نظر داشته باشید که در انتخاب انواع اکسسوری مو به ظرافت و سادگی آن توجه کنید، به شما پیشنهاد میکنیم که اصلا به سراغ اکسسوری های بزرگ با تزئینات شلوغ نروید.

برای اکسسوری موی عروس سعی کنید چیزی انتخاب کنید که بسیار ظریف باشد

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا