لباس عروس

مدل لباس عروس مناسب اندامی با شانه های پهن

برای مدل لباس عروس اهمیت به فرم اندام و تناسب آن با لباس از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا مهم است که اندام عروس کشیده و زیبا و بی نقص به چشم بیاید.



اگر کمی علاقه مند به دنیای مد و طراحی لباس باشید ، تا این اندازه اطلاعات خواهید داشت که برای هر تیپ اندام چند نوع مدل لباس معرفی می شود که با این لباسها جذاب تر و شیک تر می شود. برای مدل لباس عروس اهمیت به فرم اندام و تناسب آن با لباس از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا مهم است که اندام عروس کشیده و زیبا و بی نقص به چشم بیاید.

مدل لباس عروس مناسب اندام مثلث برعکس

داشتن شانه های پهن باعث می شود که ناخودآگاه تمام توجهات به سمت بالاتنه شما باشد پیشنهاد اول ما این است که در انتخاب یقه و آستین لباس دقت کنید تا مناسب ترین انتخاب را داشته باشید همچنین برای اینکه تعادل حفظ شود و این توجه در سراسر اندام بچرخد بهتر است که لباستان را در قسمت پایین تنه حجم دار انتخاب کنید، دامنهایی مانند A-Line و مدل ماهی میتواند انتخاب خوبی برای شما باشد. قبل از اینکه مقاله را ادامه دهیم باید به شما بگوییم که شانه های پهنتان از نکات مثبت اندامتان است و با کمی توجه به نوع لباستان میتوانید زیباترین باشید، به عقیده طراحان، مدلهای دارای شانه پهن مناسب کار مدلینگ هستند زیرا که لباس در اندامشان زیبا و خوش فرم خواهد بود.

مدل لباس عروس مناسب اندامهایی با شانه پهن

چند پیشنهاد برای اندام مثلث بر عکس

چند مدل ایده آل برای ایجاد تعادل برای این فرم اندام وجود دارد. مدل ماهی ( پری دریایی ) که در بالا تنه تنگ است و در پایین تنه و دنباله به صورت مخروطی شکل در می آید. مدل لباس عروس دیگری که بسیار مناسب این اندام است مدل دامن پفی و یا توپی است، دامن بلند حجم دار به همراه بالاتنه ای تنگ. پیشنهاد دیگری که باعث می شود تعادلی در اندام شما ایجاد کند و شانه هایتان را از نقطه تمرکز خارج کند، مدل لباس عروس کوتاه است. یک لباس عروس کوتاه می تواند توجه را به سمت پاهای شما جلب کند و از قسمت بالاتنه شما خارج کند. این ایده اگر با کفشی زیبا و خاص همراه شود، تیپی بسیار جذاب خواهد بود.

مدلهای پیشنهادی برای لباس عروس مناسب اندام مثلث برعکس

انتخاب یقه مناسب

یقه هفت ( V شکل ) و یقه گرد ( U شکل ) بسیار مناسب برای اندامی با شانه های پهن است به صورتی که چشم را روی شانه ها دور می کند و بر روی قفسه سینه متمرکز می کند .

مدل لباس عروس یقه هفت مناسب افرادی با شانه های پهن است

بر روی کمر تاکید کنید

آن عده ای که فرم اندام مثلث برعکس به همراه کمری باریک دارند بهترین و ایده آل ترین گزینه این است که بر روی کمر مدل لباس عروس تاکید کنند. انتخاب لباسهایی با کمرهای تنگ، به طور مثال لباس دامن پفی ، خط کمر دا در مرکز توجه قرار می دهد. همچنین در نظر گرفتن کمری برای اضافه کردن بر روی لباس و یا دوخت تزئینات بر روی کمر تاثیر را دو برابر خواهد کرد.

چه مدل آستینی متناسب اندامی با شانه های پهن است ؟

عده ای از عروس ها نیز هستند که دوست دارند مدل لباس عروس آستین دار انتخاب کنند. اگر به هر دلیلی ترجیح میدهید که لباسی آستین دار داشته باشید به سراغ آستین هایی با برش مورب بروید زیرا که خط شانه را نرم تر می کند.

اگر دارای اندام مثلث برعکس هستید از آستین با برشهای مورب در لباستان استفاده کنید

انتخاب دامن A-Line و کمر امپراطوری

شما دو انتخاب دیگر هم در فرم دامن دارید، لباسهایی با دامن مدل A دارای کمری تنگ است که به یکباره دامن آن کلوش و گشاد می شود، همانطور که در ابتدا قید کردیم دامنهای حجیم مناسب اندام V شکل است و دامن مد A نیز از آن دامنهای حجیمی است که به اندام شما زیبایی می بخشد.

مدل لباس عروس A-Line مناسب شانه های پهن

پیراهن پیشنهادی بعدی ما کمر امپراطوری می باشد. این مدل لباس مدلی چسبان در بالاتنه دارد و از زیر سینه برش دامن شروع می شود. برای ایجاد تعادل بیشتر در اندام بهتر است که بر روی کمر این مدل کار شود تا خط کمر بیشتر به چشم بیاید.

مدل کمر امپراطوری مناسب افرادی با فرم اندام مثلث برعکس

مناسب ترین مدل لباس عروس را انتخاب کنید

همانطور که اشاره شد به عنوان جمع بندی قید میکنیم که اگر شانه هایی پهن و فرم اندام مثلث برعکس دارید پیراهنی با دامنی حجیم ، یقه هفت و کار شده در قسمت کمر انتخاب کنید، هر چه تزئینات روی کمر بیشتر باشد تناسبات بهتری ایجاد می کند.

مدلهایی که در این مقاله معرفی شد در چند فرم اندام مختلف مشترک است . شما به عنوان عروس باید لباسی را انتخاب کنید که بهترین برای اندام شما باشد.

راهنمای انتخاب لباس برای فرم اندامهای مختلف

معرفی چند مدل لباس عروس مناسب اندامی با شانه های پهن

مدل پیشنهادی لباس عروس برای اندام مثلث برعکس

در این لباس مدل دامن پفی با شانه های پهن ایجاد تعادل کرده است، یقه دلبری و کمر تنگ لباس به این حفظ تعادل کمک بسیاری کرده است. قسمت بالای لباس که به صورت شنلی یقه دار است به خوبی پهنای شانه را پوشانده و آن را ملایم تر کرده است.

لباس عروس دو دامنه

اگر دارای لگن و باسن کوچکی هستید از این مدل پیراهن هم میتوانید استفاده کنید. دامن از جنس تور اضافه شده از کمر بر روی دامن اصلی باعث ایجاد حجم در قسمت لگن و باسن می شود و باعث می شود که بین پایین تنه و بالاتنه به خوبی تعادل حفظ شود.

لباس عروس چند دامنه

لباس عروس چند دامنه که ترکیبی از دامنهای کوتاه و بلند است بسیار مناسب عروسهایی است که دارای شانه های پهن هستند.

 

 

 

2 دیدگاه

2 Comments

  1. Pingback: نکات مهم در خرید لباس عروس برای خانوم های قد بلند و قد کوتاه - عکس لباس عروس

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا