حلقه نامزدی

کلکسیونی از مدل حلقه نامزدی برند « تیفانی اند کو »

مدل حلقه نامزدی مگان میراکل حلقه ای طلایی رنگ به همراه سه سنگ الماس زیبا است و یادآور طراحی های قرن بیستم است. این حلقه ساخت برند تیفانی اند کو است.



قبل از آنکه در همه جای دنیا، جعبه کوجک آبی برند تیفانی به عنوان نمادی از عشق، الماس و لاکچری شناخته شود ” چارلز لوئیز تیفانی ” ۱۰۰۰ دلار از پدرش قرض می گیرد و یک مغازه لوازم التحریر و کالاهای فانتزی در مرکز شهر منهتن تاسیس می کند. و حال کلکسیونی از مدل حلقه نامزدی این برند با الماسهای دلربایشان است که شهرت و طرفدارانی جهانی دارند.

مدل حلقه نامزدی

مدل حلقه نامزدی تیفانی در دستان مگان میراکل

پرنس هری برای درخواست ازدواج از مگان میراکل به سراغ برند تیفانی اند کو رفته است و حلقه ای را از انواع مدل حلقه نامزدی تیفانی انتخاب کرده است. انتخاب پرنس هری حلقه ای است که طراحی آن یادآور اواسط قرن بیستم است. سه سنگ نشسته بر حلقه ای طلایی که سنگ الماسی درشت در وسط و دو سنگ کوچکتر اطراف این سنگ قرار گرفته اند. این حلقه سادگی و زیبایی را در کنار هم دارد.

پرنس هری برای درخواست ازدواج از مگان میراکل به سراغ برند تیفانی اند کو رفته است

تاریخچه ای از تیفانی

بیش از یک قرن و نیم بعد، کمپانی بیلیون دلاری تیفانی، ۲۹۰ فروشگاه در سراسر جهان دارد و یکی از شناخته شده ترین برندها در بین مردم است.

بیش از یک قرن و نیم بعد از سال 1837 ، کمپانی بیلیون دلاری تیفانی، 290 فروشگاه در سراسر جهان داشت

ساختمان مرکزی برند تیفانی در سال ۱۸۷۰ ساخته شد. آقای تیفانی شروع کرد به شناخت و یافتن جواهرات از سراسر جهان و سعی بر این داشت که خودش را از رقبایش متمایز کند. در اواخر قرن نوزدهم برنده چندین جایزه از نمایشگاه جهانی پاریس شد و شروعی بود برای آنکه به عنوان جواهر فروشی برای اشراف و سران در سراسر آسیا و اروپا شود. چه در گذشته و چه در حال، کیفیت و نوآوری به عنوان نشان و برتری این برند شناخته می شود. تیفانی این توانایی را دارد که بزرگترین سنگهای قیمتی جهان را به دست آورد و آنها را در اندازه هایی بزرگتر از قیراط برش بزند.

نگاهی به کلکسیونی از مدل حلقه نامزدی تیفانی اند کو

تمام حلقه های برند تیفانی از مدلهای کلاسیک گرفته تا حلقه های مدرن تر و پر زرق و برق تر، در یک چیز اشتراک دارند و آن نشانی از اشرافیت و درخشش چشمگیر است.با هم نگاهی بیندازیم به مدلهایی از حلقه های نامزدی این برند معتبر جهانی.

حلقه های تیفانی اند کو نشانی از اشرافیت و خلاقیت است

 

 

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا