گالری

آشنایی با مدل لباس عروس ۲۰۱۷

اگر نزدیک عروسیتان هست و هنوز هم مدل لباس عروس تان را انتخاب نکرده اید حتما در ادامه کلکسیون مدل لباس عروس ۲۰۱۷ را دنبال کنید.



بعد از آنکه مدل لباس عروستان را انتخاب کردید و دوخته همان مدل را در بازار پیدا کردید، هنوز کار را تمام شده ندانید. اغلب لباس عروس های آماده متناسب با سایزتان نیاز به کمی تغییر دارند. اگر نزدیک عروسیتان هست و هنوز هم مدل لباس عروس تان را انتخاب نکرده اید حتما کلکسیون مدل لباس عروس ۲۰۱۷ را در ادامه ببینید :

مدل لباس عروس 2017

آشنایی با کلکسیون مدل لباس عروس ۲۰۱۷

بعضی از برندها هستند که انحصارا تنها طراحی و دوخت لباس عروس را بر عهده دارند. و برندهایی هم هستند که علاوه بر لباس شب و اسپرت و غیره در رزومه کاریشان طراحی لباس عروس را نیز دارند. هر ساله در فصل های مختلف مدلهای جدیدی از لباس عروس عرضه میشود و به راحتی میتواند تمام سلیقه ها را پوشش دهد . ما در اینجا کلکسیونی از برندهای مختلف مدل لباس عروس ۲۰۱۷ را برای شما گردآوری کرده ایم تا بهترینها را یکجا ببینید.

چه زمان برای تغییرات لباس عروس برویم ؟!

اگر لباس عروستان را خریداری کرده اید ولی نیاز به یک سری تغییرات در آن است. سعی کنید برای تغییرات خیلی سریع اقدام کنید و نگذارید برای روزهای آخر، شاید این تغییرات به صورتی باشد که با یک بار پرو رفع نشود. البته بعضی از عروسها به این فکر میکنند که ممکن است تا تاریخ مراسم عروسیشان چاق و یا لاغر شوند و به این نتیجه می رسند که بهتر است اعمال تغییرات بر روی لباس را بگذارند برای آخرین لحظات. ما به شما میگوییم که این بزرگترین اشتباه زندگیتان است.

چه چیزهایی به هنگام پرو لباس مورد نیاز است؟

فراموش نکنید که حداقل یکبار به هنگام پرو لباستان، کفشها و اکسسوریهایی که قرار است روز عروسی استفاده کنید به همراه داشته باشید. همچنین توصیه میکنیم که اگر قرار است در زیر لباستان گن بپوشید، حتما آن را نیز همراه خود ببرید.

مدلهایی از لباس عروس

لباس عروس حریر و دانتل

برای خرید و یا پرو لباس عروس چه کسانی را به همراه ببریم ؟

به هنگام خرید لباس عروس و پرو آن سعی کنید که حتما یک یا دو نفر را به همراه خود ببرید، شما به تنهایی نمیتوانید سرتاسر لباس را به هنگام پرو بر روی اندام خودتان بررسی کنید. پیشنهاد ما به شما این است که کسی را همراه خود ببرید که سلیقه اش به سلیقه شما نزدیک باشد و یا کسی باشد که سر رشته ای از لباس و شناخت پارچه داشته باشد.

لباس عروس تور و ساتن

لباس عروس طرح دار پفی

نکات مهم :

حتما لباس عروسی را خریداری کنید که کاملا سایز اندامتان باشد. اگر بالاتنه لباس خیلی تنگ باشد بالاتنه شما را خیلی بد جلوه می دهد.

هنگامی که به مزونهای مختلف سر میزنید متوجه میشوید که تمام لباس عروس ها به رنگ سفید نیست، از رنگهای کرم و نباتی گرفته تا بژ وجود دارد. بد نیست تمام آن رنگها را هم امتحان کنید، شاید حتی بیشتر از رنگ سفید به پوستتان بیاید. فقط این نکته را در نظر داشته باشید که تورتان هم باید در همان تم رنگی باشد که لباستان است.

دنباله خیلی بلند درست است که عکسهایتان را زیبا میکند، اما سعی کنید در دنباله لباس اعتدال را رعایت کنید تا هم هزینه تان کمتر شود و هم در لباستان احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا