طلا و جواهر

اگر به فکر خرید سرویس طلا عروس هستید این دستور عمل ها را به کار ببرید !

در خرید سرویس طلا عروس از سرویس طلایی ساده تا طلایی با سنگهای قیمتی تنوع انتخابی دارید وعلاوه بر طلای ایران انواع طلاهای وارداتی نیز در بازار وجود دارند.



برای سرویس طلا عروس شما سه انتخاب رنگی دارید، طلای سفید، طلای زرد و طلای رزگلد . در خرید سرویس طلا عروس از سرویس طلایی ساده تا تراش خورده و یا کار شده با سنگهای قیمتی تنوع انتخابی دارید و علاوه بر طلاهای ساخت ایران که بسیار خوش ساخت و متنوع هستند انواع طلاهای وارداتی مانند طلای هندی ، طلای ایتالیایی و … نیز در بازار وجود دارند.

قواعدی برای خرید سرویس طلا عروس

همه پوستها یک رنگ ندارد ، در ایران با وجود نژادهای مختلف رنگهای پوستی متفاوتی نیز وجود دارد و بد نیست بدانید که اگر طلایی که انتخاب می کنید با رنگ پوستتان هماهنگ و متناسب باشد جلوه بیشتری خواهد داشت و شما را نیز زیباتر می کند. در این مقاله علاوه بر راهنمایی خرید بر اساس رنگ پوست به شما قواعدی در خرید دستبند و گوشواره و همچنین سرویس جواهر، نیز داده می شود.

طلای متناسب با پوست گندمی

اگر شما پوستی گندمی دارید توصیه ما به شما این است که برای انتخاب و خرید سرویس طلا عروس به سراغ طلای زرد بروید و اگر دوست دارید که بر روی سرویس طلایتان سنگ کار شده باشد به سراغ سنگهای قرمز بروید. بهترین ترکیب رنگی برای پوست شما همراهی طلای زرد و قرمز است. پس بر این اساس شما حتی می توانید از طلاهای مسی رنگ ( رزگلد ) نیز استفاده کنید.

 

خرید سرویس طلا عروس بر اساس رنگ پوست

پیشنهاد ما در خرید طلا برای پوست سفید یخی

اگر میخواهید که طلا بر روی پوستتان جلوه ای بیشتر داشته باشد و پوستتان نیز درخشندگی خاصی پیدا کند ، به سراغ طلای سفید بروید و از مجموعه سرویس طلا سفید انتخابی داشته باشید.

 

بهترین گزینه برای افرادی با پوست سفید یخی انتخاب طلای سفید است

خرید سرویس طلا که بر روی آن سنگهای قیمتی کار شده

اگر از آن دسته عروسها هستید که دوست دارید در سرویس طلایتان از جواهرات استفاده شده به این توجه داشته باشید که رنگ سنگی که انتخاب می کنید نیز باید با رنگ پوست و حتی مویتان هماهنگ باشد. حتما به سراغ مغازه هایی بروید که اطمینان دارید که از سنگهای اصل استفاده میکنند و بعد از آنکه سرویستان را نیز انتخاب کردید حتما از چگونگی نحوه نگهداری که به سنگ آسیب نرسد نیز اطلاعاتی از فروشنده دریافت کنید.

برای خواندن مطلب مفصل تری در رابطه با هماهنگی طلا و رنگ پوست این مقاله را بخوانید ← با قواعد خرید سرویس طلای عروس بر اساس رنگ پوست و مو آشنا شوید

در هنگام خرید سرویس طلا به جزئیات توجه کنید

هنگام خرید طلا و جواهر تنها به شکل ظاهری سرویس طلا توجه نداشته باشید و حتما طلا را پرو کنید. در این میان چگونگی قرار گیری دستبند در دست بسیار مهم است، دستبند سرویس نه باید آنقدر تنگ باشد که به دست شما فشار بیاورد و نه آنقدری بزرگ که با یک حرکت از دستتان بیفتد و یا جلوه قشنگی در دست نداشته باشد و شل دیده شود. البته دستبند اگر بزرگتر باشد میتوانند برایتان کوچک کنند اما از خیر آن سرویسی که دستبندی کوچک دارد باید بگذرید.

یک نکته مهمی که بهتری است در هنگام خرید دستبند به آن توجه کنید این است که اگر شما دستهای تپلی دارید حتما دستبندی بگیرید که بر روی دستتان آزادتر باشد زیرا که دستبند تنگ دستتان را تپل تر از چیزی که هست به چشم می آورد.

 

دستبندی در هنگام خرید سرویس طلا عروس می خرید نه باید خیلی تنگ و نه باید خیلی آزاد باشد

قفل ها را دست کم نگیرید

به هنگام خرید سرویس طلا عروس همیشه به قفل گردنبند و دستبند دقت کنید زیرا که از روی آن میتوانید متوجه شوید که طلا نو است و یا اینکه کار کرده، قفل طلای کار کرده و دست دوم رنگش شفاف و براق نیست و در اثر استفاده و باز و بسته شدن خراش هایی بر روی آن وجود دارد.

همچنین مدل قفل ها را دست کم نگیرید ، بعضی از قفل ها به صورتی هستند که با کوچکترین ضربه و بی احتیاطی باز می شوند، پس از محکم بودن قفل گردنبند، دستبند و گوشواره سرویس خود اطمینان حاصل کنید.

انتخاب سرویس طلایی که هیچ گاه از مد خارج نمی شود

ممکن است شما هم جزو افرادی باشید که نمیتوانید به راحتی هر زمانی که دلتان می خواهد سرویس طلایتان را تعویض کنید و یا اینکه دوست دارید سرویس طلا عروسی تان را همیشه به عنوان یادگاری حفظش کنید و هیچ گاه آن را عوض نکنید. پیشنهاد ما به شما این است که به سراغ مدلهایی بروید که سالهاست در بازار حضور دارند و هیچ گاه از مد نخواهند افتاد، فروشندگان طلا می توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

پیروی از مد روز هیچ گاه بد نیست و بسیار سلیقه ای است، اما ممکن است خیلی زود از مد روز خارج شود.

برای خرید سرویس طلا عروس به سراغ مدلهای خیلی شلوغ نروید

عروس در روز عروسی با پوشیدن لباس عروس و زیبایی آرایش صورت و مو به اندازه کافی جلوه دارد و در چشم هست، پس بهتر است که این زیبایی را با سرویسی ظریف و زیبا تکمیل کنید، انتخاب مدلهای شلوغ و سنگین باعث میشود که سرویس طلا عروس بیشتر از عروس به چشم بیاید.

همچنین به هنگام انتخاب سرویس طلا به مدل لباس و نوع یقه و مدل مو نیز توجه داشته باشید، شاید یقه لباس شما به صورتی باشد که بهتر است فقط از گوشواره سرویستان استفاده کنید پس بهتر است که سرویسی با گوشواره آویز زیبا انتخاب و خریداری کنید.

 

انتخاب مدلهای شلوغ و سنگین باعث میشود که سرویس طلا عروس بیشتر از عروس به چشم بیاید.

 

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا