لباس عروس

مدل لباس عروس پوشیده برای عروس محجبه

مدل لباس عروس پوشیده در ایران طرفداران خاص خودش را دارد.عروسهای محجبه برای اینکه نیاز به چادر و یا پوششی اضافی نداشته باشند سراغ این مدل میروند



مدل لباس عروس پوشیده ، در ایران و دیگر کشورهای اسلامی طرفداران خاص خودش را دارد. عروس و دامادهایی هستند که تمایل دارند عروسیشان با حضور مهمانان خانم و آقا در یک مکان برگزار شود و برای این منظور لباس عروس پوشیده انتخاب میکنند تا راحتی و آرامش بیشتری داشته باشند.

دختران مسلمان در روز عروسی خودشان برخلاف غربی‌ها، شال و یا روسری به سردارند تا حجاب کامل خودشان را بر اساس دینشان رعایت کنند.

این روسری‌ها انچنان هم ساده نیستند، معمولاً با سنگ‌های زینتی، جواهرت و همچنین هر آنچه لایق عروسی باشد پوشانده می‌شود.

امروزه در ایران هم عروس خانم های محجبه معمولا برای اینکه دیگر نیاز به چادر و یا پوششی اضافی نداشته باشند به سراغ مدل لباس عروس پوشیده میروند و متناسب با لباسشان شال یا کلاهی انتخاب میکنند تا با مدل دار بستن آن زیبایی لباسشان را دوچندان شود.
انتخاب اینگونه لباس معمولا به این خاطر است که عروس و داماد دوست دارند ضیافت شامی دوستانه همراه با گپ و گفتگو داشته باشند و از حضور خانواده و دوستانشان در کنار هم لذت ببرند.

پیشنهاداتی برای مدل لباس عروس پوشیده

مدل لباس عروس آستین دار تنها مختص عروسهای محجبه نیست، بلکه کسانی هم که جشن عروسیشان در فصل زمستان است از لباس عروس آستین دار استقبال می کنند مخصوصا اگر جشنشان در باغ برگزار شود.

لباس عروس با آستین بلند تور نیز چند سالی است مد شده و مورد استقبال قرار گرفته و اکثر برندها که به صورت ویژه بر روی طراحی لباس عروس کار میکنند همیشه چند مدل از لباس عروس با آستین تور در کلکسیونشان دیده می شود.

مدل لباس عروس پوشیده

مدل لباس عروس پوشیده

لباس عروس پوشیده ساده

لباس عروس پوشیده شیک

لباس عروس پوشیده ایرانی

لباس عروس پوشیده ساتن

لباس عروس پوشیده دانتل

به تازگی تمام برندهایی که در حیطه عروس کار میکنند حتما خانمهای مسلمان را نیز در نظر می گیرند و در کلکسیونهایی که به صورت فصلی طراحی میکنند حتما چند مدل لباس عروس پوشیده مخصوص خانمهای محجبه ، می گنجانند.

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا