لباس عروس

نکاتی که در هنگام خرید لباس عروسی مناسب کمکتان می کند!

ممکن است شما هیچ وقت برای خرید لباس وسواس به خرج نداده باشید و به سادگی لباس مورد علاقه تان را خریده باشید، اما باید بگوییم خرید لباس عروسی فرق می کند.



ممکن است شما هیچ وقت برای خرید لباس وسواس به خرج نداده باشید و به سادگی لباس مورد علاقه تان را خریده باشید، اما باید بگوییم خرید لباس عروسی فرق می کند. برای خرید لباس عروس حتما باید یک سری قواعد و دستورالعمل ها را رعایت کنید تا بتوانید بهترین و بی نقص ترین لباس را داشته باشید.

خرید لباس عروسی

ابتدا کفشتان را بخرید و بعد به سراغ لباس بروید

کفشتان را بخرید و به همراه کفشتان برای خرید لباس عروس بروید. اگر تصمیم دارید دوخت لباستان را به یک خیاط و مزون بسپرید حتما به هنگام اندازه گیری و تمام مراحل پرو کفشهایتان را به همراه داشته باشید.

اگر دارای بازوها بزرگ و سرشانه‌هاي پهنی هستید

به هیچ وجه لباس دکلته را انتخاب نکنید و لباس عروسی را را انتخاب کنید که دارای آستینی کوتاه و یا آستین حلقه ای است.

در صورت داشتن بازوهایی لاغر

لباسی را انتخاب کنید که آستین نداشته باشید، اگر آستین های لباس به طور کامل بازوهای شما را بپوشاند تمام توجهات به آن قسمت جلب می شود.

لباس عروسی هم که روی شانه هایش بندهای باریک دارد نیز مناسب شما نمیباشد.

در صورتی که دارای اندامی با بالاتنه درشت هستید

به هنگام خرید لباس عروس لباسی را انتخاب کنید که بالاتنه کوتاه و تنگ داشته باشید و دامن لباس پفی باشد، با این انتخاب بالاتنه تان متناسب تر جلوه می کند.

اندامتان چاق است ؟!

به هیچ وجه لباس دکلته را در گزینه های انتخابی تان نگذارید. با توجه به اینکه کدام قسمت از بدنتان چاق تر است و فرم اندامتان به چه صورت است مدلی مناسب را برگزینید.

↓ مطب مرتبط برای انتخاب لباس متناسب با فرم اندام ↓

یقه لباس عروس چه باشد که با اندام عروس هماهنگ باشد !

مدل دامن لباس عروس را بر اساس تیپ اندامتان انتخاب کنید

در صورت داشتن گردنی کوتاه

به هیچ عنوان لباسهایی با یقه های بسته انتخاب نکنید، بهترین گزینه برای شما یقه های باز است تا گردن شما را کشیده تر نشان دهد.

برای آرایش مو هم سعی کنید مدلهایی را انتخاب کنید که بالای سرتان شینیون میشود تا گردنتان کشیده تر به چشم بیاید.

روز عروسیتان زمان آزمون و خطا نیست !

شاید شما هیچ وقت مدلی خاص را امتحان نکرده باشید، مثلا تا به حال لباس دکلته نپوشیده باشید، مجبور نیستید که به هنگام خرید لباس عروسی به سراغ لباس دکلته بروید. لباسی را بپوشید که به شما حس اعتماد به نفس می دهد.

لباسی را بپوشید که به شما حس اعتماد به نفس می دهد.

 بیشتر بخوانید

چند نکته در مورد خرید لباس عروسی :

برای چندمین بار به شما میگوییم : قبل از انتخاب مدل لباس عروسیتان ابتدا فرم اندامتان را بشناسید تا بتوانید انتخابی بهتر و بی نقص تر داشته باشید.

اینکه دوخت لباس ، پارچه و تزئینات لباس خوب باشد اما لباس مناسب اندام شما نباشد و به خوبی بر اندام شما ننشیند ، یک انتخاب اشتباه است.

مدل پری دریایی

اگر دارای اندامی بی نقص و کاملا متناسب هستید این مدل میتواند پیشنهاد خوبی برای شما باشد.

لباس عروس مدل پرنسسی

اگر قدی بلند دارید مدل پرنسسی و مدل پفی برای شما بسیار مناسب است به خصوص اگر فرم اندام شما گلابی شکل باشد لباس عروس پفی بهترین گزینه برای شما است. لباس عروس ماکسی نپوشید و به جای دنباله لباس از تور سری بلند استفاده کنید.

اگر کوتاه قد هستید به هیچ عنوان مدل پرنسسی انتخاب نکنید چون قدتان را کوتاه نشان می دهد و اگر هم قد کوتاه و هم لاغر و ریز اندام هستید در لباس عروس مدل پفی و یا پرنسسی گم خواهید شد، بهترین انتخاب برای شما لباس عروسهای بلند و دنباله دار است.

خرید لباس عروسی بر اساس سایز

لباس را دقیقا متناسب با سایزتان خریداری کنید، به هیچ وجه لباسی با سایز کوچکتر نگیرید به این نیت که تا زمان مراسم لاغر می شوید.

به هنگام پرو لباس، اگر لباسی آستین دار را انتخاب کرده اید امتحان کنید که برای بالا آوردن دستتان دچار مشکل نمیشوید.

کلام آخر

اگر لباسی دنباله دار و توری انتخاب کرده اید، از یک هفته قبل از مراسم آن را در جایی بلند آویزان کنید تا تورها کاملا باز شوند و در روز عروسی چین و چروک نداشته باشند. همچنین اگر لباستان دنباله ی بلندی دارد حتما روز مراسم روی صندلی عقب بنشینید تا لباستان چروک نشود. همچنین با این روش در سوار شدن و یا پیاده شدن از ماشین عروس دچار دردسر نخواهید شد.

 

اگر لباسی دنباله دار و توری انتخاب کرده اید، از یک هفته قبل از مراسم آن را در جایی بلند آویزان کنید تا تورها کاملا باز شوند

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا