اکسسوری

در انتخاب کفش داماد به این نکات توجه کنید!

برای خرید کفش داماد وقت بیشتری صرف کنید تا کفشی شیک و راحت خریداری کنید به علت آنکه در روز عروسی ساعات زیادی می ایستید و راه میروید کفشتان باید راحت باشد.



انتخاب کفش معمولا برای آقایان کار سختی نیست. معمولا آقایان یک کفش ورزشی برای پیاده روی و رفتن به پیک نیک دارند، یک کفش برای رفتن به سر کار و استفاده روزمره و کفشی نیز مناسب شرکت در مراسم رسمی و کمتر پیش می آید که وقت زیادی صرف خرید کفش بکنند اما پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید کفش داماد وقت بیشتری صرف کنید تا کفشی زیبا و راحت خریداری کنید، روز عروسی کفش شما باید در عین شیک بودن راحت هم باشد چون ساعات طولانی را می ایستید و راه می روید.

قدم اول در خرید کفش داماد ، انتخاب رنگ مناسب

بهتر است که با انتخاب رنگ کفش داماد شروع کنیم، به طور پیش فرض دو گزینه مشکی و قهوه ای برای رنگ کفش در اختیار داریم. اما آن رنگی که شما انتخاب می کنید قطعا بستگی به این دارد که رنگ غالب لباسی که قرار است در جشن عروسی بپوشید چیست ؟! به طور مرسوم کفش مشکی بسیار رسمی تر از کفش قهوه ای است. اگر شما هر رنگ تیره ای ( به جز آبی ) برای کت شلوارتان انتخاب کرده اید، کفشتان باید مشکی باشد.

کفش قهوه ای در زمانی مناسب شما است که کت و شلوار آبی رنگی داشته باشید، اما نباید کفشتان قهوه ای خیلی روشن باشد.

برای خرید کفش داماد به هماهنگی کفش با کت شلوار دقت داشته باشید

کفشهای چرم با رنگهای مختلفی وجود دارد اما انتخاب رنگهای دیگر در صورتی به کار شما می آیند که برای مراسم عروسیتان تم رنگی خاصی داشته باشید.

انواع مدل کفش داماد

شاید شگفت زده شوید اگر به شما بگوییم که مدلهای مختلفی در سبک کفشهای رسمی وجود دارد. در حالی که شما گزینه های زیادی برای انتخاب دارید ما مدلهای مرسوم تر که ظاهری شیک تر نیز دارند به شما معرفی می کنیم اما بگذارید قبل از آن کمی بیشتر راجع به رنگ کفشها صحبت کنیم. به طور کلی در کفش های مردانه سه رنگ مشکی، قهوه ای و زرشکی رنگهایی کلاسیک محسوب می شوند. کفش مشکی با اکثر رنگها به خوبی ست می شود . کفشی به رنگ قهوه ای را باید با کت شلواری به رنگ کرم ، شیری و یا سبز ست کنید و به این دلیل که کفش های قهوه ای تم های مختلف رنگی دارند با رنگ سرمه ای و خاکستری نیز می توان هماهنگ کرد.

بهترین رنگ برای انواع کت شلوار تیره کفش مشکی است

کفش مجلسی مردانه مدل آکسفورد

این مدل کفش کاملا رسمی است و حتما باید با کت شلوار هماهنگ شود و به درد ست کردن با شلوار جین و یا شلوارهای اسپرت و نیمه اسپرت نمی خورد. ظاهر این کفشها بسیار زیبا و شیک است و تمام کفشهای مدل آکسفورد بنددار هستند. تمام کفش های آکسفورد از چرم تهیه می شوند و هیچ برند رسمی و خوش نامی نیست که در ساخت این مدل کفش از جیر و یا چرم های نامرغوب استفاده کند و به طور معمول و همیشگی کفش های آکسفورد در رنگهای قهوه ای، مشکی و زرشکی مایل به مشکی تولید می شود. این مدل کفش به نوعی دوخته می شود که هر فردی در آن احساس راحتی داشته باشد و به پاهایش فشاری وارد نکند و در عین حال تیپی بسیار رسمی داشته باشد.

از مدلهای بسیار رسمی و شیک کفش آکسفورد است

کفش آکسفورد در رنگهای مشکی ، قهوه ای و زرشکی تولید می شود

کفش سگک دار معروف به مونک Monk

بعد از مدل آکسفورد ، کفش مونک کفشی رسمی محسوب می شود. این مدل کفش ترکیبی از کفش و بوت محسوب میشود و برای آقایانی که پاهای پهنی دارند بسیار مناسب است. بر روی این کفش ها معمولا یک یا دو سگک دیده می شود که به وسیله آن میتوان عرض رویه کفش را کم و زیاد کرد.

کفش Monk مناسب افرادی است که پاهایی پهن دارند

کفش داماد مدل لوفر

این مدل کفش تجسمی از راحتی و حرکت آزادانه است. به خاطر دلایل بسیاری این کفش به سختی به عنوان کفشی رسمی پذیرفته می شود و بیشتر در دسته کفش های نیمه رسمی قرار میگیرد. اما مدلهایی از این کفش نیز وجود دارد که کفش رسمی و اداری محسوب می شود. اگر شما به دنبال کفش راحتتری هستید که در عین حال زیبا و شیک نیز باشد ، یک جفت از این مدل کفش را با کت شلوارتان ست کنید.

کفش لوفر ، مدلی نیمه رسمی محسوب می شود

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا